לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 11 שנים. יום ראשון, 6 בדצמבר 2015 בשעה 17:54

כשהזמן מטשטש את עקבות המגע שלךָ,

כשהמרחק ביננו כל כך גדול.

כשהזמן משכיח את הקול שלךָ,

כשהמרחק מתסכל כל כך.

כשהזמן לא עובר עד למפגש הבא,

כשהמרחק לא מצטמצם.

אז מִמֶּרְחָק אני מבקשת,

וֻמִמֶּרְחָק אתה מבצע.

מִמֶּרְחָק אני מדמיינת איך אתה,

וֻמִמֶּרְחָק אתה שולח לי אותךָ.

מִמֶּרְחָק אני נאנחת,

וֻמִמֶּרְחָק אתה גונח.

מִמֶּרְחָק אני מלקקת את השפתיים,

וֻמִמֶּרְחָק אתה נכנע, בלי קרב.

מִמֶּרְחָק אני זוממת,

וֻמִמֶּרְחָק אתה נותן לי הכל.

מִמֶּרְחָק אני סופרת את הדקות,

וֻמִמֶּרְחָק, גם אתה.

מִמֶּרְחָק.

עד שניפגש.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י