צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנו של עבד

יומנו של עבד לאדון מהאונס הראשון לפני שנים רבות ועד היום
לפני 18 שנים. 13 בפברואר 2006 בשעה 11:34

לפני כמה זמן רציתי לשחזר חווייה מימי שרותי הצבאי כאשר הרס"ר הפך אותי לשרמוטה שלו ובביתו בטבריה נהג להביא חברים לטפל בי. איבדנו את הקשר מזמן ולא ידעתי איך להתקשר עמו. החלטתי לצאת לבד לחופשה בטבריה. הגעתי. יצאתי מהמלון וטיילתי באזור שבו התגורר בעבר. והנה לפתע הוא מופיע ברחוב. פתאום הוא רואה אותי ומופתע אומר: זה אתה העבד שלי? כן. אז בוא אתי מיד.
בלי שאלות אנחנו נכנסים לדירתו. תתפשט הוא אומר. אני מוריד את הבגדים. הוא משכיב אותי על המיטה ומזיין אותי. "לא יכולתי להתאפק" - הוא אומר - "התגעגעתי לתחת השמן שלך". ואז הוא מוציא את החגורה ומצליף בי חזק.
"מגיע לך עונש" - הוא מפטיר - "על כל השנים שלא באת". הוא קשר אותי באזיקים ערום למיטה. הוא אמר כי הוא יוצא ויודיע לכמה חברים, וותיקים וחדשים, כי אני שם ומי שירצה יבוא.
כשעה עברה ולפתע נפתחה הדלת ונכנסו שני מג"בניקים במדים. אחד נעמד לפני כדי שאמצוץ לו והשני הפליק מאחר ודפק. כשסיים התחיל השני לעבוד מאחור כשהראשון ממשיך להפליק. הם סיימו ויצאו. דקות לאחר מכן הגיע אחד מאלה שזכרתי מהעבר. הוא שחרר את האזיקים. השפיט אותי על הרצפה כשאני מלקק את כפות רגליו והוא מצליף בי בשוט. כעבור כמה דקות נכנס עוד אדם שלא הכרתיו והצטרף אליו כשהם מתחלפים בפקודות כל העת.

עוד הם ממשיכים הגיע הרס"ר ועמו עוד שני בחורים. הם הצטרפו לחוגגים עלי וכמובן כל אחד סיים בזיון. סך הכל עשרה גמרו בתוכי באותו ערב.
הרס"ר ציווה עלי לבוא למחרת אחר הצוהריים.

כשהגעתי הוא העלה אותי לרכב שלו. הוא נסע לאתר בנייה בו עבדו פועלים זרים. מנהל העבודה חיכה לי. הוא הכניס אותי לחדרון קטן, ציווה עלי להתפשט וניתנה לי הפקודה לשרת כזונה כל אחד מהפועלים - 12 במספר.
זו היתה חווייה אדירה. חלקם רצו מציצה בלבד, אחרים רצו גם לזיין. כולם היו מחורמנים. בתוך שעה סיימנו.
ואז הוא לקח אותי לחברו בעל מוסך אותו הכרתי מבעבר. המוסך נסגר ואז נצטוויתי להתפשט ולשטוף את המוסך. תוך כדי השטיפה הרס"ר, בעל המוסך ואחד הפועלים שנשאר התעללו בי - צבטו, הכו, הצליפו - עד שגמרתי ואז איש בתורו זיין אותי בתוך אחת המכוניות שבמוסך.
חזרתי למלון עייף אך מרוצה.

לפני 19 שנים. 29 באוגוסט 2004 בשעה 9:28

זה היה בעת שירותי הצבאי. שמתי לב שהרס"ר שם עלי עין. יום אחד הוא הציע לי טרמפ הביתה בג"יפ שלו. נסעתי. בדרך כאילו בטעות ליטפה ידו את הברך שלי. כשלא הערתי דבר. המשיך ללטף והגיע עד הכלי. כשראה שאיני אומר דבר, נכנס בצד הדרך לאזור בין עצים. השכיב אותי בכוח הוריד את מכנסי ואנס אותי. נהניתי עד מאד מאיבוד הבתולים. הוא הסיע אותי לסביבת מקום מגורי והוריד אותי מבלי לומר מילה.
כשחזרתי לבסיס אחרי חופשת סוף שבוע הוא אמר לי תבוא לחדרי בשמונה בערב ותנקה לי אותו!
למחרת הוא ראה אותי בצהריים בחדר האוכל וסינן בקול נמוך - בשמונה בדיוק תכנס, תתפשט ותתחיל לנקות.
עשיתי כפקודתו. כעבור כעשר דקות נכנסו לפתע הסרן והרס"ר. הרס"ר פקד עלי לשכב על הרצפה להוריד לכל אחד מהם את הנעליים והגרביים ללקק את אצבעות הרגליים. אחרי כמה דקות אומר לי הקצין - קח את הנעליים לקק אותם עם הלשון ואחר כך צחצח והבריק! התחלתי לבצע את הפקודה ואז הרס"ר התחיל להפליק לי בישבן והסרן הוריד את החגורה והצליף בי. כשגמרתי לצחצח הורה לי הרס"ר לרדת לשניהם ולסירוגין למצוץ להם. הסרן לא התאפק וגמר לי בפה. הרס"ר המשיך וחדר אלי מאחור כשהקצין צופה.
כשסיים אמר לי הקצין - אתה העבד הכי טוב שהיה לי. מעתה אחת לשבוע אתה העבד שלי, פעם בשבוע של שלמה הרס"ר ופעם בשבוע של שנינו. הסכמתי ברצון.
אחרי שהתלבשתי הביא הקצין קפה ועוגיות ושוחחנו בידידות. הרס"ר אמר לי שהוא מטבריה והקצין מאחד הקיבוצים בעמק הירדן. הוא הציע שנתאגן לסוף שבוע משותף אצלו בטבריה.
באתי הוא לא היה בפנים, התחלתי לנקות. לפתע נכנס ואמר לי: למה אתה מנקה לבוש? תתפשט מיד והצליף בי בחגורה. התפשטתי, המשכתי לנקות. הוא התפשט וישב על המיטה" בוא אפס - נקה פה מתחת למיטה על הברכיים". כשהתקרבתי הכניס את הכלי שלו לפה שלי שאמצוץ, ואח"כ מכן סובב אותי, עלה עלי ודפק. קצת צעקתי מכאב ואז נבהלתי אולי מישהו ישמע. אמרתי לו: "מישהו ישמע?" והוא ענה: אין עכשיו אף אחד בצריף והשכן שלי, הסרן, כשהוא פה אוהב גם הוא להתעלל בחייל שמנמן כמוך. תבוא מחר בערב וכבר שנינו נטפל בך!
נסעתי לטבריה בטרמפים. הייתי במכונית עם עוד קצין גברי ומגרה, מלבד הנהג. לקראת סיום הנסיעה הוא שאל אותי: אתה נוסע לשלמה? השבתי: כן. "אז בטח נתראה".
לא ידעתי שהוא ארגן לי אורגיה שלימה.
הגעתי לדירתו. שני חדרים. דירה שהייתה של סבתו. כשנכנסתי הוא נישק אותי, מזמז, הפשיט וזיין. אחר-כך נחנו ואז הוא אמר - רציתי אותך לבד לפני שיבואו החברה.
ואז הוא ציווה עלילנקות את הבית בערום מלא. לפתע נכנס הסרן עם עוד אדם, כנראה מהקיבוץ. הם הסתכלו כיצד אני מנקה ומפעם לפעם החטיפו לי פליק בתחת.
שלמה חזר ואז הם התייעצו - איך תתנהל האורגיה. החבר השלישי הציע שיקשרו אותי למיטה וכל אחד יטפל בי כרצונו. לסרן היתה הצעה אחרת - שילבישו אותי בבגדי נשים ( הסתבר שלשלמה יש בארון) ואני אהיה הזונה של החברה.
וכך היה. מיום שישי בערב עד שבת בבוקר הגיעו למקום כתריסר חברה ואני נתתי לכל אחד מהם שירותי מין מלאים כרצונם. כמה גם דפקו אותי יותר מפעם אחת. בשבת בבוקר נהיה שקט. שלמה והשניים האחרים הרשו לי לישון. אחר הצהריים התעוררתי וראיתי שני שוטרים מתבוננים בי. נבהלתי. אחד מהם קשר אותי באזיקים והשכיב אותי על ארבע ליד הכורסה כשהוא מוריד את מכנסיו ומצווה עלי למצוץ לו. השני במקביל נכנס בי מאחור ודפק עד שגמר. אז הם התחלפו בתפקידים והשני גמר. אז הם קראו לשלמה ואמרו שישאיר אותי באזיקים כי הם שולחים עוד שני חברים, וכך היה.
כשהלכו ושוחררתי מהאזיקים שלמה שוב בא עלי כשהסרן וחברו מסתכלים ומאוננים עלי. שכבנו לישון ולמחרת חזרנו לבסיס - עייפים אך מרוצים.
מאז במשך השנה האחרונה הדבר הפך לשגרה - שלוש פעמים בשבוע בבסיס וסוף שבוע בטבריה. מספר הקליינטים בטבריה גדל כי שמי עבר בין החברים וחבר מביא חבר!
כך נמשך הדבר עד תום השרות. אח"כ התחלתי ללמוד באוניברסיטה בירושלים ועדיין מפעם לפעם נסעתי לבלות סוף שבוע בטבריה. שלמה נשאר בצה"ל, כעבור כשנה התחתן. מפעם לפעם מצא לו עבד בבסיס. לפני כעשור הייתי בטבריה בענייני עבודה. בערב טיילתי בחוף ולפתע נתקלתי בו. עלינו אלי למלון ובילינו כשעה. מאז לא ראיתיו. לפני כמה זמן נתקלתי בסאונה בבחור מטבריה והוא סיפר לי כי מתהלכת אגדה בין החברה בטבריה על עבד-זונה של החברה...
בסרן לא נתקלתי. בחברו פגשתי פעם באטלנטה במועדון הדונג'ן. שנינו היינו שם בתערוכת ההיי-טק.

בשנה הראשונה בירושלים לא הייתי מודע כלל לחיי הגייז בעיר שעדיין לא חוברה-לה-יחדיו. רק בשנה השנייה התחלתי להבין מה קורה מתחת לפני השטח בעיר השקטה והסולידית הזאת.
בשנה השנייה התחלתי לעבוד בגוף ציבורי. יום אחד נערך לנו סיור בצפון ולנו בצפת. נפל במקרה חלקי ללון עם בחור גברי וסקסי שהיה כל הזמן מושא חלומותי הרטובים. הייתי בטוח שהוא הטרו. אבל אחרי ארוחת הערב אני התקלחתי ראשון ונשכתי במיטתי לבוש בתחתונים. הוא יצא מהמקלחת ערום עם כלי זקור התקרב אלי והתחיל ללטף אותי בעדינות, כשהגבתי בליטוף הוא קפץ למיטה ובילינו לילה סוער ומהנה.
מאז היינו נפגשים מדי פעם בירושלים והוא גם סיפר לי על חיי הגייז בבירה - מפגשים בגן העיר והרבה מסיבות פרטיות. ליל שישי אחד לקחני לאחת המסיבות. התפלאתי לפגוש שם לא מעט פנים מוכרות מן האוניברסיטה.
במהלך הערב סיפרתי למישהו כי אני מחפש חדר כי עלי לעזוב את החדר השכור שלי. שמע את השיחה מרצה באוניברסיטה כבן 40 ואמר לי - בדירתי יש לי חדר להשכיר. אם תרצה בתום המסיבה תעבור דרכי ותראה אותו.
בשתיים בלילה צעדנו לדירתו באחד הבתים היפים של רחביה. החדר מצא חן בעיני - גדול ומרווח בהרבה מזה שלי. בחשש מה שאלתי - מה שכר הדירה? והוא ענה: אני מוכן לתת לך אותו תמורת ניקיון הבית ושירותי מין. "למה אתה מתכוון בשירותי מין?" - שאלתי. הוא היה בן למשפחה ייקית ואמר - פעם בשבוע אני רוצה לבלות אתך במיטה, פעם בשבוע תתלווה אלי למסיבה ופעם בשבועיבואו אלי ידידים ואתה תשרת אותם בכל מה שירצו. נעשה זאת לחודש ניסיון ואם לא תרצה - תחפש לך מקום אחר.
הסכמתי. חתמנו על חוזה פורמלי שבו נכתב שאני מתגורר בחדר תמורת ניקיון ושירותים, בלי לפרט.
הסיפור התנהל בדך כלל בסדר. בעל הבית היה נוח והדרישות סבירות. גם חבריו היו בסדר. אלא שאחת לשבועיים הצטרף אליהם מרצה מכובד ומבוגר, נשוי, שאהב סאדו. היה לו בדירה שגרתימאגר של מכשירים ומכיוון שהיה היסטוריון היה לו אוסף של מכשירי עינויים עתיקים שהוא רצה לנסותם עלי.ניסיתי להתחמק אך לא הצלחתי. הסכמנורק על מילת קוד להפסקת הטיפול, אם הוא קשה מידי, ובעל הבית היה ערב לכך.
הפרופסור הזה אהב עינויים ממושכים. הוא היה מטפל בי כשעתיים, כאשר יתר החברים ישבו בסלון.מפעם לפעם מישהו היה מציץ כדי ליהנות ממה שקורה, לצבוט בי או להצליף.
בתום השעתייםהוא היה מזמין מישו מהנוכחים לחדור אלי ולגמור כשהוא רק מסתכל מאונן וגומר.
לאחר הפעמיים הראשונות די התרגלתי למשחקים שלו ונהניתי למדי.כעבור שנה הוא קיבל התקף לב. הוא אמנם החלים ממנו אבל לא חזר למשחקי הסאדו.
כשנתיים גרתי בחדר. בסך הכל נהניתי. עם תום הלימודים עברתי לעבוד משרה מליאה ועברתי לגור לבד. מפעם לפעם עוד נפגשתי עם אותו מרצה וידידיו, אך מכיוון שעבודתי חייבה נסיעות הייתי הרבה בדרכים ולנתי הרבה בתל -אביב אצל הורי.
באותם ימים היו מקומות מפגש בגן החשמל (שטרם הפך למרכז זנות נערים מסוממים) ובפינת שדרות רוטשילד - שד"ל, מול בנק הפועלים. לילה אחד בשעה מאוחרת עברתי בשדרה. לא היה שם אף אחד. לפתע מתקרב אלי ביריון מזוקן, נראה די מפחיד. רציתי להסתלק אבל הוא תפס אותי ביד ואמר לי - אני אסיר בחופשה. יש לי סכין ביד. תעשה מה שאומר לך! הוא הכניס אותי לחצר חשוכה, הוציא את הכלי שלו ואמר לי תמצוץ טוב. מצצתי כפי שלא מצצתי מימי עד אז. אחרי כמה דקות הוא אמר לי תוריד את המכנסיים ותסתובב. מילאתי את פקודתו. הוא דחף חזק, היה לו כלי גדול, זה די כאב, אבל הנעתי את ישבני בצורה הכי סכסית כדי שיגמור מהר. הוא סיים והסתובב להשתין, ואני בקושי העליתי את מכנסי ורצתי כל עוד נפשי בי. נדמה לי שמאז ימי הטירונות לא רצתי כל כך מהר....

ועתה אני מביא לפניכם את רשימת האדונים הזכורים לי בסדר כרונולוגי מאז ועד היום:
פאיז - ערבי ישראלי שעבד באותו מוסד ציבורי. מפעם לפעם נתקלו מבטינו אבל אף אחד לא ניסה להתחיל עם השני. ערב אחד לנתי בענייני עבודה במלון ציון בחיפה. לפתע אני רואה אותו בלובי. הוא מציע שנצא לשתות קפה. כשחזרנו למלון הזמין אותי לחדרו. ישבנו ושוחחנו. הוא סיפר לי שלמד כמה שנים בארץ מוסלמית ויום אחד בחורה האשימה אותו באונס. הוא הועמד למשפט והשופט זיכה אותו כאשר הוברר שהבחורה הורידה נעליה לפני שנשכבה על מיטתו וזה היה סימן להסכמה. ואז הוא אמר לי: אם אתה רוצה, אתה יכול להוריד את הנעליים... הורדתי ונשכתי לידו על המיטה והתחלתי ללטף את הכלי שלו מבעד למכנסיו. הוא אמר - רגע אני הולך להתקלח, ואתה תתרווח לך בנוחיות..
התפשטתי לגמרי ושכבתי על המיטה, על הבטן בתנוחה מגרה..הוא חזר ערום והתחיל להרביץ על הישבן ואז חדר בבת אחת לתוכי.... כשגמר אמר: עכשיו מתחילה החגיגה.
הוא הוריד אותי על ארבע שאמצוץ לו ואלקק. והתחיל לעמוד לו שנית. אז השכיב אותי שנית על המיטה וקשר אותי בחבל שהוציא מתיקו. הוא הוציא חגורה והצליף בי עד שהתחלתי לצרוח... לפתע צלצל הטלפון - חבר שלו, כנראה, בחדר הסמוך שאל אותו מה קורה ופאיז הזמינו להצטרף לחגיגה וכך היה...
לפאיז הייתה דירת רווקים בירושלים וכך אחת לשבוע הייתי בא אליו וממלא את רצונותיו. מדי פעם הצטרפו לחגיגה החבר ועוד כמה לאורגיה סאדו-מזוכיסטית עליזה.

ג'ורג': הוא היה מרצה לפיזיקה באוניברסיטה שפגשתי בגן העיר. הלכנו לדירתי והוא התנפל עלי ואנס את ישבני מיידית. היה לו כלי גדול ובהתחלה חדירתו היתה מאד מכאיבה. הוא גמר מהר והלך. מאז היה מטלפן אלי בשעות שונות ומשונות כשהיה מחורמן, היה מגיע. אהב לראותני מתפשט מהר לפקודתו היה מזיין וגומר...

המוסכניק: יום אחד נסעתי באזור גן החשמל. לפתע נעצרת לידי מכונית אמריקאית ישנה. הנהג - בחור צעיר, שחום, גבוה ורחב, שואל אם אני רוצה להצטרף אליו? הסכמתי. הוא אמר לי שהוא מוסכניק ועוסק כתחביב בשיפוץ מכוניות. הוא אוהב טיפוסים שמנים כמוני. הוא לקח אותי למוסך שלו. במשרד הייתה לו ספה. נשכבנו, התעלסנו והזדיינו בנעימים.
קבענו פגישה נוספת שאבוא למוסך שלו בעת הסגירה בשש.
באתי והוא אומר לי - המנקה שלי לא הופיע, אתה מוכן לעזור לי בשטיפת הרצפה? או קיי. אז תתפשט וקח את הצינור ותשטוף. להתפשט, מה פתאום? ואז הוא ענה - אתה רוצה מכות? תתפשט. התפשטתי והתחלתי לשטוף. הוא התפשט גם והוריד את החגורה שלו והתחיל להצליף בי - כאן זה לא מספיק טוב, יותר טוב.
ואז הגעתי למכונית שהוא עבד עליה והוא אומר לי תכנס ותשכב על המושב האחורי - ואז הוא נכנס בי מאחורה עד שגמר. רציתי להמשיך ולשטוף - אך הוא אמר אין צורך. תתלבש שתינו קפה ונפרדנו.
נפגשנו באותו מקום כמה פעמים. יום אחד אני מגיע ויושבים במשרדו שני חברים. הוא אומר לי - סיפרתי להם עליך והם רוצים לראותך בעת עבודת הניקיון. התפשטתי והתחלתי לרחוץ. לפתע הוא בא מאחורי ואומר לי בוא לספה במשרד ורד לאחד היושב על הכורסה. ירדתי ומצצתי בעוד השני דופק אותי. ואז הוא אומר לי - עכשיו שכב על הספה ואז הוא זיין אותי, אחריו הבחור הנמצץ ולבסוף שלושתם עשו סיבוב שני.
ככה הייתי בא אליו מדי פעם, לפעמים סולו ולפעמים עם חברים. לאחר זמן מה נסעתי לכמה זמן לחו"ל. כשחזרתי טלפנתי אליו ואז הוא אומר לי - אני מתחתן ופורש מעסקי הגברים. אל תתקשר יותר. מאז לא שמעתי ממנו.

אדון שחור בניו יורק - תמיד פינטזתי על גבר שחור שאונס אותי. יום אחד, לפני עידן האיידס, הייתי בניו-יורק. שם הייתה ברחוב ה- 45 פית השדרה השנייה סאונה לאוהבי מבוגרים ושמנים, ופקדתי אותה מדי פעם. יום אחד באתי, שכרתי תא, התפשטתי, שמתי עלי מגבת והתחלתי להתהלך בין התאים ולפתע אני רואה גבר שחור, גבוה ורחב הולך אחרי. הלכתי לכיוון התא שלי פתחתי את הדלת והוא נכנס אחרי נועל את הדלת. מוריד את המגבת ואומר לי:I want you baby! הוא השכיב אותי התחיל להפליק לי בישבן ואחר כך החל ללקק לי את החור, תענוג עילאי. אז הוא דפק אותי פעם ראשונה. סובב אותי. מצץ לי עד שגמרתי בפיו. אז סובב אותי שוב ודפק אותי ברציפות במשך שעה. כשגמר אמר לי כי בעוד שלושה ימים יש מסיבה בביתו ואני מוזמן. התייצבתי כמובן. היו שם כעשרה גברים שחורים ושלושה לבנים שמנים, מלבדי ושני נערים. שני הנערים הלבנים היו חשפנים, שנתנו מופע ואח"כ שעשעו כמה מן האורחים. המארח הציג אותי כעבד חדש ושלושת הגברים הלבנים היו צריכים לאשר אותי ראשונים. הם הפשיטו אותי, מיששו בכל האברים וצבטו אותי. "חסר להם שלא יאשרו אותך" אמר לי המארח, ואכן הם אישרו אותי. אז לפי כללי הטקס נכבלתי למעין עמוד קלון בעניים מכוסות וכל אחד עבר לידי צבט, סטר, ירק. רבים צבטו בפטמות. לאחר כחצי שעה נקשרתי הפוך ואז כל אחד עבר וטיפל בישבני - הצליף, צבט, החדיר חפצים. האחרים בינתיים שתו, רקדו, התמזמזו. כעבור חצי שעה הכניסו אותי לגלורי הול - נקשרתי ומצצתי לכל דיכפין. לאחר כחצי שעה השכיבו אותי על מיטת טיפולים והזמינו את החשפנים לדפוק אותי והעבדים הפליקו לי והחדירו לי אצבעות. אחר כך העמידו אותי לפני כולם ובהצבעה אישרו את קבלתי. אז עשו הגרלה מי יזיין אותי ראשון וזכה טיפוס ביריוני די מפחיד. הוא לקח אותי לחדר צדדי וזיין אותי חזק אבל בלי אלימות או עינויים נוספים. מסתבר כי הסדיסטים בחרו דווקא בשלושת הגברים השמנים. באותו ערב עוד שלושה זיינו אותי וטיפלו בי. המארח הזמין אותי להשאר לישון איתו ועם עוד אחד מהנוכחים ללילה מסעיר. בבוקר אמר לי שהייצתי מעולה וכולם שאלו מתי אבוא שנית.
אמרתי לו שאודיע לו מתי אהיה שוב בניו יורק. הודעתי לו והוא הודיע לי מתי להתייצב.זה לא היה יום האורגיה הקבוע והגיעו חמישה מן האדונים בלי העבדים האחרים. היה ערב מרתק כאשר ביקשתי לחזור על טקס הקבלה. בסיומו שוב שכבתי על המיטה וכל אחד טיפל בי בתורו טיפול נמרץ.
כך חזר הדבר מספר פעמים. אז החל עידן האיידס. אני כרבים אחרים נבהלתי והפסקתי להשתתף באורגיות. כשהתחילו הבדיקות נבדקתי ונמצאתי בריא ומאז הקפדתי על מין בטוח בכל מה שקשור לחדירות. בניו-יורק איבדתי את הקשר עם האדונים השחורים.
ראובן: גם הוא היה ערבי ישראלי. הוא עבד בתל אביב כשומר בחניונים והשתמש בשם עברי. יום אחד נתקלתי בו בגן והוא לקח אותי לחדרון בחניון בו עבד ושם ביצע בי את זממו. כך היה עוד פעם. בפעם השלישית הוא אמר לי שהוא אוהב רק מבוגרים מאד, אבל אני שהייתי אז כבן 35 גיריתי אותו במבנה גופי ואני הגבר הצעיר ביותר שטיפל בו. הוא אמר שיש לו עבד מבוגר שגר באזור שנקין ולקח אותי אליו. כשהגענו הוא ציווה עלי להתפשט והעבד המבוגר רחץ אותי כשהאדון מצליף בו ובי בחגורה.ואחר כך מצצתי לאדון ראובן והוא דפק אותי כשהעבד מחזיק את ראשי בין ברכיו. אז ראובן סובב את העבד העלה אותי עליו והכריח אותי לדפוק אותו.
כך היינו נפגשים מדי פעם, לפעמים היה מבוגר נוסף צופה בנו ומוצץ לראובן לפני שדפק אותי. מפעם לפעם היה מארגן בבית אורגיה של עבדים עם עוד 2-3 גברים אקטיביים. הקשר נמשך לסירוגין ונפסק כאשר נסעתי לחו"ל. שמעתי שאותו עבד מבוגר נפטר והוריש לראובן את הדירה.
אדונים בגנים: לפני שהיו מועדונים וצ'אטים עיקרי המפגש הראשוני היו בגנים. נתקלתי באדונים שהיו מעוניינים רק במפגש בגן אבל כל פעם שעברתי פנו אלי ויצרו, למעשה, יחסי אדון-עבד. שניים כאלה היו לי בירושלים.
הספרדי: הוא דיבר רק ספרדית ואינני יודע אם היה עולה חדש מדרום אמריקה. מישהו בגן חשב שהוא עבד בקונסוליה הספרדית בירושלים. הוא היה יפה, גבוה ורחב. הוא היה מושך אותי בין העצים - מכריח אותי למצוץ לו היטב ואז היה דופק אותי. בסיום כשגמר היה מפליק בתחת וצובט ואז נותן נשיקה ומסתלק.

הארמני - בגן בירושלים הסתובב בחור גבוה, בלונדיני עם פנים מיוחדות ביופיין. הוא היה ורסטילי, אהב לדפוק ולהידפק, והיה לו כושר אדיר לספוג הרבה. מפעם לפעם קיימנו יחסי מין בגן. פעם הזמין אותי לבוא למזרח ירושלים ( בימים שהדבר היה בטוח) לדירה שעמדה לרשותו. כשהגענו הסתבר שהיו בה עוד שני גברים. הם רצו לצפות בנו מתעלסים וכשגמרנו כל אחד מהם דפק את שנינו. נפגשנו פעם נוספת בדירה ואז היינו רק שנינו. כשיצאנו עבר ג"יפ של משמר הגבול. הם כבר הכירו אותו בג"יפ היו ארבעה מג"בניקים. שניים עלו איתנו לדירה וזיינו אותנו לאחר מכן ירדו והתחלפו עם השניים האחרים. אחד מהם היה חם מאד והתרגז שחיכה הרבה זמן והתחיל להכות את הארמני שנהנה מאד הוריד את החגורה והצליף בו בשעה שהשני חדר אלי. אחר כך ציווה על הארמני למצוץ לי והוא חדר אליו.
כשירדנו אמר לי המגבניק המכה - עומדת להתחיל תקופה לא שקטה במזרח העיר. אל תסתובב פה בשעות הערב. אבל אני רוצה שתהיה הזונה הקבועה שלי ואני אהיה גם הארס שלך ואביא לך קליינטים. הסכמתי - ועל כך בהמשך.
כך הייתי העבד שלו לשלושה חודשים עד שעבר לאזור אחר. בדרך כלל היה מביא אותם מגבניקים ולעתים חברים אורחים.
האדון מהדסה - יום אחד עניתי למודעה ופגשתי בחור בן כ-40 שנראה צעיר מכפי גילו שעבד בבית החולים הדסה. למרות שנראה נערי-נשי הוא היה קשוח ואכזרי. הוא אהב להצליף בחגורה ואח"כ שאשפוך על הכלי שלו בירה ואלקק אותו. ואז נהג לזיין חזק וממושך. כשגמר נתן לי לשכב עליו ולשפשף על גופו. אחר כך המשכנו את הערב בעדינות, חיבוקים ונישוקים. לעתים היה הכלי שלו מתעורר מחדש ואז שוב - בירה, ליקוק וזיון.

המשך יבוא, ובינתיים הקוראים המעוניינים לממש פנטזיות ולהיות לי אדונים מוזמנים לשלוח הודעה או תגובה