סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנו של עבד

יומנו של עבד לאדון מהאונס הראשון לפני שנים רבות ועד היום
לפני 18 שנים. 13 בפברואר 2006 בשעה 11:34

לפני כמה זמן רציתי לשחזר חווייה מימי שרותי הצבאי כאשר הרס"ר הפך אותי לשרמוטה שלו ובביתו בטבריה נהג להביא חברים לטפל בי. איבדנו את הקשר מזמן ולא ידעתי איך להתקשר עמו. החלטתי לצאת לבד לחופשה בטבריה. הגעתי. יצאתי מהמלון וטיילתי באזור שבו התגורר בעבר. והנה לפתע הוא מופיע ברחוב. פתאום הוא רואה אותי ומופתע אומר: זה אתה העבד שלי? כן. אז בוא אתי מיד.
בלי שאלות אנחנו נכנסים לדירתו. תתפשט הוא אומר. אני מוריד את הבגדים. הוא משכיב אותי על המיטה ומזיין אותי. "לא יכולתי להתאפק" - הוא אומר - "התגעגעתי לתחת השמן שלך". ואז הוא מוציא את החגורה ומצליף בי חזק.
"מגיע לך עונש" - הוא מפטיר - "על כל השנים שלא באת". הוא קשר אותי באזיקים ערום למיטה. הוא אמר כי הוא יוצא ויודיע לכמה חברים, וותיקים וחדשים, כי אני שם ומי שירצה יבוא.
כשעה עברה ולפתע נפתחה הדלת ונכנסו שני מג"בניקים במדים. אחד נעמד לפני כדי שאמצוץ לו והשני הפליק מאחר ודפק. כשסיים התחיל השני לעבוד מאחור כשהראשון ממשיך להפליק. הם סיימו ויצאו. דקות לאחר מכן הגיע אחד מאלה שזכרתי מהעבר. הוא שחרר את האזיקים. השפיט אותי על הרצפה כשאני מלקק את כפות רגליו והוא מצליף בי בשוט. כעבור כמה דקות נכנס עוד אדם שלא הכרתיו והצטרף אליו כשהם מתחלפים בפקודות כל העת.

עוד הם ממשיכים הגיע הרס"ר ועמו עוד שני בחורים. הם הצטרפו לחוגגים עלי וכמובן כל אחד סיים בזיון. סך הכל עשרה גמרו בתוכי באותו ערב.
הרס"ר ציווה עלי לבוא למחרת אחר הצוהריים.

כשהגעתי הוא העלה אותי לרכב שלו. הוא נסע לאתר בנייה בו עבדו פועלים זרים. מנהל העבודה חיכה לי. הוא הכניס אותי לחדרון קטן, ציווה עלי להתפשט וניתנה לי הפקודה לשרת כזונה כל אחד מהפועלים - 12 במספר.
זו היתה חווייה אדירה. חלקם רצו מציצה בלבד, אחרים רצו גם לזיין. כולם היו מחורמנים. בתוך שעה סיימנו.
ואז הוא לקח אותי לחברו בעל מוסך אותו הכרתי מבעבר. המוסך נסגר ואז נצטוויתי להתפשט ולשטוף את המוסך. תוך כדי השטיפה הרס"ר, בעל המוסך ואחד הפועלים שנשאר התעללו בי - צבטו, הכו, הצליפו - עד שגמרתי ואז איש בתורו זיין אותי בתוך אחת המכוניות שבמוסך.
חזרתי למלון עייף אך מרוצה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י