לפני שבועיים. יום שלישי, 9 ביוני 2026 בשעה 5:33
מי שהיה במילואים, מכיר את החרמנות שמגיעה מיד כשעולים על מדים (ואז נעלמת בפריסה ובשעון לחימה עד הזמן המת...)
מכה פשוט, מצד אחד אתה מעורר, מצד שני איפה לעזאזל תעשה משהו עם זה?
וגם אם כן, אני אישית לא מצליח יותר מדי במצבים כאלה
שונא להסתובב ככה, מטען של מתח שתמיד ברקע שם, נעלם בקטנה רק כשיש קצת אקשן ואז חוזר
כשאתה מנסה לראות משהו, לקרוא, לישון או סתם בשמירה, פשוט לא ניתן לתאר יותר מדי במילים כמה זה מציק ומעיק
ואין מה לעשות עם זה
כי גם אם תמצא איך שהוא מקום שקט, זה מלכוד 22, שמצד אחד אתה חרמן, אבל לא מספיק בשביל לאונן ולגמור
מצב דפוק 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
מחכה בקוצר רוח שיגמר, תרתי משמע
גיף כדי לתסכל את עצמי יותר:

