בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חושפת

תמיד חשבתי שבלוג הוא חושפני מדי, רק שכאן אני יכולה לחשוף באמת מה שבא לי-לטוב ולרע...מקווה שתהנו :)
לפני 7 שנים. 30 באוגוסט 2016 בשעה 10:19

אספר לכם משהו עליי, היה לי חבר כל התיכון, עד רגע הגיוס, שאיתו ביחד גיליתי לראשונה את הפוט פטיש..

כשהיינו יושבים אפילו סתם עם חברים, גם נערה מרגישה איך מסתכלים עליה, אז בזוגיות פי כמה וכמה...אבל אצלו, איתו, הכפות רגליים קיבלו מבטים כמעט כמו התחת היפה שלי (;

שנינו לא אמרנו כלום, אבל אצלי יש ניסוי ותהייה כדי לגלות מה קורה מתחת לפני השטח, אז לפני שניסיתי משהו בנושא חשבתי שצריך לבחון את השטח הזה לעומק (עדיין לא ליטרלי, להרגיע לחצים במכנסיים) אז מדי פעם נגיעה בטעות פה...פדיקור חגיגי שם...כתבתי בגוגל היקר משיכה לכפות רגליים וגיליתי עולם מופלא..ממש פה! לא נרשמתי, רק קראתי בלוגים..ואז הגיעו הסרטונים (תודה לאלוהים שהביאה לנו את הפורנו) פתאום הבנתי שיש שם לפנטזיות שלי..יש עוד אנשים כאלה בעולם.. והכי חשוב, יש מצב שהחבר שלי אחד מהם(!!!!)

 

הלכתי עם חברה לקנות עקבים חגיגיים ושמהל קיצית יפה ואמרתי לעצמי 'השנה שלנו יהיה ערב בלתי נשכח'.

היה לו בית ריק, ההורים בעבודה בחו"ל, אחותו ישנה אצל חברה, אחיו בצבא, הבית יהיה רק של שנינו

הוא היה כלכך מופתע ונבוך..הוא בחיים לא חשב שאגלה לבד, מצד שני מסאז בכל הגוף שעתיים ומתוכם שעה שלמה לרגליים.. גם ילדה בת 16 לא כזאת תמימה

אני עדיין בלנז'ריי בצבע האהוב עליו (מזל שאז בנים בחרו צבע אהוב לפי קבוצת כדורגל), מסתובבת לכיוונו בזמן המסאז ואומרת משהו על 'מסאז עם הלשון'. אני לא יכולה לתאר לכם את המבט שלו כשאני אומרת לו את זה בזמן שהוא עושה לי מסאז בכפות רגליים...אמרתי לו לעלות אליי לנשק אותי חחח המבט הפך למבואס כלכך מבלי שישים לב...הוא בא לנשק אותי והמשפט הראשון שיצא לי מהפה (והבלתי נשכח שמשמש אותי גם עד היום)" כדי להגיע לפסגה מתחילים מלמטה" השאלה המתבקשת לונילי לכאורה הייתה "כמה למטה" אבל הוא בחר לצאת מהחדר..כמו ילד קטן שנתפס ועוצם עיניים בתקווה שאם הוא לא רואה אף אחד אז לא רואים אותו..דיברנו נפתחנו צחקנו על זה קצת ואמרנו שנשים את זה בצד עד שיהיה מוכן..

 

התחלנו לראות סרט מצחיק לשנות אווירה עם בקבוק יין של ההורים.

קצת שיכורים, צוחקים מהסרט בתול בן 40 עד הסצנה המוכרת מבחינתי שהבחורה מוצצת לו את הבוהן (מי שלא ראה, הסרט הזה פחות מצחיק אותי עכשיו) ופשוט הנחתי לו את הבוהן בעדינות על השפתיים ואמרתי לו עכשיו תורך למצוץ. הילדה שיכורה, אסור לשפוט :)

 

הערב הסתיים אחרת ממה שחשבתי ואת שאר הדברים אשמור ביני לבינו (איפה שלא תהיה)

יש ממנו עוד מלא סיפורים..טוב 4 וחצי שנים לא בא ברגל במיוחד כשכל פעם מגוונים מחדש

 

 

אז זהו, זאת הפעם הראשונה שהעברתי סשן אומנם את הפרטים העסיסיים לא כתבתי אבל הראש המעוות שלכם גם ככה יתאכזב, בכל זאת סשן ראשון לשני הצדדים, אבל בואו נגיד שעד היום יש לו בעיות ברכיים ;)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י