שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שהמציאות עולה על כל דמיון

חויות שליטה עוצמה מחשבות ומה שבינהם
לפני 9 שנים. 18 בנובמבר 2014 בשעה 9:21

הזנזונת שגעה אותי שהיא רוצה שני מלכות אחת לא מספיקה לה.... 

חיפשתי ונברתי ושוחחתי עם הרבה, חלקן פשוט היו לא מספיק חזקות לטעמי חלקן פשוט ניסו אפשרות לספח אותה אליהן ולא היו ליואליות. אבל אז עלה לי רעיון להגיע למלכה שידועה ואף מלכה "מקצועית" שבעבר כבר היו לי אצלה בסטוידיו כמה מפגשים ותמיד שמרה מרחק ממני. מפאת הדיסקרטיות הכבוד לא אחשוף את שמה.... הגענו כמתוכנן נכנסנו לסטודיו המפואר אמרתי לה תני לנו להתארגן ואקרא לך להיכנס.

קשרתי את הזנזונת שלי לוו תליה מתחתי אותה כמו שצריך ס"מ מהרצפה ואז קראתי למלכה ישבתי על הקורסה וצפיתי במתרחש היא נכנסה עם חיוך זדוני וחרמן נתתי לה להרגיש חופשי היא התחילה עם קצת ספנקים נצמדה אליה והתחילה ללטף לשרוט אותה בגב... ואני קמתי והתקרבתי אליה אמרתי לה מה קורה? והיא שואלת במבט מופתע מה קורה? סובבתי אותה ודחפתי אותה על הקרוס והנתתי לה שתי ספנקים שנתנו לה להבין מי כאן נותן את הטון והקצב... (הזנזונת שלי חייכה והיתה המומה כאחד.) נצמדתי אליה משכתי בשערה לאחור ולחשתי לה באוזן זהו עכשיו את הכלבה שלי והיא להפתעתי הגמורה ענתה לי ברור לי גברתי שאין לי דרך חזרה. הריגוש מהכח שלי הוציא לי את זרם הנוזלים. סובבתי אותה והוצאתי לה את השדיים סובבתי לה את הפטמות בחוזקה היא השמיעה צרחה.... חייכתי מרוצה ואמרתי לה שמאד יפה לה ומתאים לה הקולות האלה... היא הושיטה את ידייה לגעת בשדיי, סטירה מצלצלת ביקשת רשות כלבה? השפילה את מבטה ואמרה מהפעם הראשונה שפגשתי בך ראיתי שמולך אני לא מסוגלת העוצמה והעליונות שיש לך פשוט מכניעים. ואז הוצאתי את השדיים נתתי לה לינוק היא שאבה ינקה מצצה ליקקה ביסודיות. ואז הסתובבתי לזנזונת שלי לטפל בה! אז מה שרמוטה רצית עוד מלכה? הנה יש לך כלבה נוספת ספנקים בלי הפסקה לא הרגשתי את הכאב בכף היד הייתי אחוזה בריגוש גבוהה שרטתי אותה סטרתי לה היא יבבה כמו כלבה. הצמדתי קולר לשניהן הורדתי אותן על ארבע והתחלתי לאמן אותן. אמרתי להן אתן ממתינות עד שאשרוק לכן. ואז בזריזות אתן נצמדות לרגלים שלי. הכלבה אומרת לי אין סיכוי גברתי זה יותר מדי משכתי בשערה נצמדתי לאוזן שלה "מה אמרת לא הבנתי?" אני לא עושה זאת אמרתי לה תכף נראה.

התחלתי להתרחק מספר צעדים ואז שרקתי וצעקתי רגלי! כיאה לכלבה הזנזות כמובן זחלה במהירות הכלבה נשארה במקום מקדימה כלבה את מסוגלת אחרת אם אני באה את גם תרוצי עדיף לך יפה להגיע אלי.

קדימה ביץ אלי!

התחילה לזחול צעד אחד צעד עד אשר הגיעה צמוד לרגלי קדימה תתחילו ללקק הזנזונת התנפלה על הנעל כמו תמיד הכלבה נעצרה דחפתי את ראשה והיא הוציאה את הלשון וליקקה.

משכתי אותה מהשער קופפתי אותה ועם הקיין פיסקתי אותה עם הצלפות זריזות על היריכיים והיא פסקה כמו שרמוטה רעבה. דחפתי לה אצבעות אוייייש כמה שאת רטובה שרמוטה! היא גנחה אני רואה שטוב לך רק שאת פתוחה ואצבע זה כלום הכנסתי לה שלושה אצבעות וזיינתי אותה במרץ. היא גנחה והרגשתי שהיא עוד רגע בשיא וכמובן שהוצאתי אמרתי לה יש עוד זמן רק התחיל הערב.

הכנסתי את הזנזונת לכלוב אני יודעת כמה היתה כמהה לזה. ואמרתי לכלבה להתיישב מעלה והורתי לזנזונת ללקק את החוררים הדלקתי לי סיגריה וצפיתי בסרט שמולי. ואז סטירה לכלבה תפתחי את הפה ותמצצי דחפתי לה ארבע אצבעות לפה וזיינתי לה את הפה היא שאבה את האצבעות שלי כאילו היה זיין טוב! בזמן שהזנזונת מלקקת אותה בתאווה אני כל כך אוהבת להסיח להן את הדעת שמשהו אחד מתרחש להוסיף עוד קושי....

(עוד לא סיימתי חייבת לצאת בינתיים) עד אז תתחרמנו בכייף

Aציבעוני​(אחר) - קצת פחות. קקקק קצת יותרכככ וחוץ מזה מרקיזה. הכל טוב
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י