סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני שנתיים. 5 בנובמבר 2021 בשעה 23:15

הקטנה ביקרה אצלי וסיפרה לי עוד על החבר החדש. כרגיל, זה מהר מאוד הגיע לתיאורים מפורטים של הזיונים שלהם. הוא מזיין מאוד טוב, מסתבר. הבעיה היא שהוא לא מזיין אותי ובגלל זה גם היא לא, עדיין נמנעת "זמנית" מכל מה שיכול לאיים על מערכת היחסים החדשה.

הקשבתי לה יפה, חייכתי והרטבתי בסתר, עד שהבחנתי שהיא רוכנת לכיוון שלי בהבעה שכבר למדתי לזהות. עכשיו אני בדילמה. היא אומרת לי שהיא רוצה משהו אחד ומשדרת משהו אחר. אז אמרתי לה: את יודעת למה אני מתגעגעת? למתי שהיינו יכולות לדבר ככה בזמן שאנחנו במיטה ביחד. ואז נשענתי אחורה וליטפתי עם יד ימין את הפטמה. וביקשתי ממנה להמשיך. היא המשיכה לתאר את הזיון בדוגי שהוא עשה לה והתחילה ללטף לי את הירכיים ואני נהניתי מכל רגע, ביקשתי שתפרט יותר את ההרגשה. איך זה להרגיש אותו הולם בך. איפה הידיים שלו היו (על המתניים). האם היה קונדום (כן). איפה הוא גמר (על הגב שלה).

בתוך שתי דקות היא הייתה עם אצבעות על הדגדגן שלי, ואחרי זה השפתיים שלה, ואני התחלתי לתאר במקומה ותיארתי את עצמי איתה בחדר מביטה בה נדפקת על ידי החבר החדש ואז מצטרפת ונראה לי שהיא גמרה רק מהתיאור.

גמרנו את המפגש במיטה, משולבות ומתלחששות ומצחקקות. נראה לי שזה היה סטוץ נוסטלגי בשבילה. בשבילי זה היה זכרון מתוק וקצת חמוץ. לא דיברתי איתה על זה, פשוט נתתי לה ללכת. וכל הערב חשבתי עליה.

אדון חזק ומקועקע​(שולט) - תענוג של סיפור
קצת צובט בלב
לפני שנתיים
המשדרג - "סיפור" שמסופר יפה....... מעיד על הסופרת הסופר מרתקת
לפני שנתיים
Shish​(שולטת) - תחושת ההחמצה שמלווה את המתיקות, זה ממש עובר בטקסט :(
אולי עם הזמן החבר שיהיה כבר פחות חדש יהיה פתוח לריבוי פרטנריותים? אמן שבן. נשמע שמאד כיף לך איתה.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י