סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני שנה. 19 באוקטובר 2022 בשעה 6:28

כמה אני בקטע של השפלות? ברמה שקשה כבר להשפיל אותי.

הדרמטי שלי לי הודעה כועסת שלא עניתי לו (זה הקטע שלו הוא דרמטי), וקרא לי זונה. תיקנתי אותו שאני שרמוטה, לא זונה. זה לא מקצוע אצלי, זה יותר תכונת אופי. אז הוא כתב: את עלובה, לא מגיע לך אהבה. אז עניתי לו: יש לי אהבה, מה זה קשור לזין עכשיו? ושלחתי לא תמונה שלי עם הקטנה במיטה. (היא היתה לידי ואישרה את העניין) הוא כצפוי לא הצליח לשמור על הפסון והתחיל לשאול שאלות מי זו וכו', אמרתי לו שאני אוהבת אותה, ובשבילו רק פתחתי רגליים. הוא המשיך לזגזג בין האשמות וחקירות, בקיצור הזמנתי אותו אלי, הוא בא למחרת (הסופ"ש לפני סוכות) וזיין אותי. אחרי שהוא גמר הוא שוב קילל אותי שאני תמיד מחפשת זין, אמרתי לו נכון, זה מה ששרמוטות אוהבות, מה אתה חושב שגילית לי? בקיצור יצא עם הזנב בין הרגליים.

בחג עצמו הבתול היה פה פעמיים. מתישהו שכבנו על המיטה, עמד לו שוב (בחורים צעירים ונמרצים, אני צריכה שיהיו לי תמיד כאלה זמינים). ליטפתי לו את הזין וסיפרתי לא את הסיפור הידוע על המורה ליוגה. מתישהו עליתי עליו והתחלתי לשפשף את הכוס על הזין שלו ואת הציצים על הפרצוף. הוא אמר משהו כמו "וואו את ממש הרפתקנית" אז אמרתי לו "אני מעדיפה שרמוטה". הוא היה בשוק. אמר לא, אל תגידי ככה, את בסך הכל אוהבת ליהנות. אמרתי לו שאני נהנית איתו, אבל בתכלס לא נהנית מכל מי שמזיין אותי. לפעמים מזדיינת בשביל סיבות אחרות. בקיצור שרמוטה. הוא היה בשוק. התאבן לרגע. שאל איזה סוג של סיבות. אז סיפרתי לו על הקטנה ועל איך התחיל הקשר בינינו . הוא עמד כמו אבן, ואני התחלתי לרכב עליו ואמרתי לו שיקרא לי שרמוטה. הוא קרא לי שרמוטה, שרמוטה מזדיינת, פותחת רגליים לכל אחד, וגמרנ תוך חצי דקה בערך.

השוקע - נשמע שהוא כבר לא בתול, הבתול
לפני שנה
Chimaera - שרמוטה זה זונה בערבית
לפני שנה
בגמילה​(אחר) - יש פה הרבה שגם גאים בך
לפני שנה
מתלבטים - לייק גדול !! אהבנו את הבלוג באופן כללי..אנחנו בזוגיות FLR קוקהולד ואיך שאת מתארת פשוט מושלם היינו שמחים לשבת לקפה עם מישהי כמוך
לפני שנה
מומין - "ממש הרפתקנית" אנדרסטייטמנט אוף דה ייר
לפני שנה
Story​(נשלטת) - וואו
לפני שנה
Netrunner​(נשלט) - איזה כיף. אני אוהב את ההשתוקקות שלך.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י