שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 11 חודשים. 13 במאי 2023 בשעה 2:22

משבוע של טירוף בלתי פוסק

שבוע של פריקת גבולות

אל תקראו אם אתם מזדעזעים בקלות

לא יצאתי אחרי הפוסט הקודם אבל כן יצאתי ביוםמ שלישי. מצאתי את עצמי על הטיילת בלילה. מנסה להירגע עם הים ולא מצליחה. בשלב מסוים שמתי לב שקבוצה של בחורים שעושה רעש על הדשא מתחילה לקרוא לי ולסמן י לי לבוא. אז באתי. ישבתי איתם והם נתנו לי וויד ובירה. היו נחמדים אלי מאוד, עד שהתחילו ההערות המיניות ואז כל הדלתות נפתחו וכולם חוץ מאחד או שניים מהם היו מאוד מטרידים. הערות בלתי פוסקות על איך שאני לבושה, הגוף שלי וכו'. הם היו בני 25 כזה. חבורה של ערסים.

מתישהו התחיל מעין משחק אמת או חובה, רק שכולם עלי. שואלים אותי שאלות פולשניות ואני עונה בלי למצמץ. הם היו בשוק מההיסטוריה שלי, לא הסתרתי כלום, חוץ מאיפה אני גרה ופרטים מזהים כאלה. סיפרתי שפעם מישהו זיין אותי על החוףממש שם ליד. הם לא האמינו אז אמרתי להם שאנימ יכולה לקחת אחד מהם להראות לו. אחד התנדב. אז לקחתי אותו קצת דרומה. מצאתי את המקום. ואז הראיתי לו איך שכבתי אחורה על החול והרמתי את החצאית. התחלתי להרטיב בטירוף כשהוא ירד על הברכיים הוציא את הזין, אבל אמרתי לו בדיוק איך לעשות את זה, בדיוק איך ההוא זיין אותי. ופשוט המשכתי לתאר לו איך ההוא חדר אלי ודפק אותי חזק בזמן שהוא מזיין אותי, עד שהוא גמר בפנים, הוא קם ועסר לי לקום וחזרנו אליהם.

בשלב הזה הם כבר התחילו להתפרק ולחזור הביתה אז שאלתי אם אף אחד מהם לא יכול להישאר איתי. שניים התנדבו. אחד בלונדיני חתיך גבוה ורזה ואחד תימני שחום עם שרירים מטורפים. שני חתיכים למות. אמרתי להם שלא בא לי להישאר שם, בא לי לחזור הביתה. הלכנו לדירה המחולקת של התימני.צ הבלונדיני נשאר בסלון הקטנצ'יק ואני הלכתי עם השחום למיטה. השמעתי הרבה קולות כדי שהבלונדיני ידע מה מחכה לו. גמרתי ואז הוא גמר, ואז הלכתי לסלון עירומה, הוצאתי לבלונדיני את הזין (הגדול מאוד) ורכבתי עליו חזק עד שהוא גמר. נשארתי שם עוד איזה חצי שעה וקצת קשקשנו ואז לקחתי מונית הביתה.

חמישי גם הוא היה עם אקשן, יצאתי עם האקס של הקטנה והוא הרכיב אותי על האופנוע שלו ואז כופף אותי על האופנוע וזיין אותי מאחורה. הוא מזיין כאילו אני שייכת לו ואני אוהבת את זה.

היום הבתול בא. מצצתי לו והכנתי ארוחת ערב, ואז ישבנו והתחלנו לראות סרט. מתישהו לא יכולתי להתאפק והתחלתי לשחק לו בזין. שאלתי אותו אם הוא מוכן להיות מנחת השלום שלי לקטנה. הוא אמר שכן. אבל הפה שלי היה על הזין שלו אז לא יודעת כמה לקחת את התשובה ברצינות. כשרכבתי עליו הוא היה מגורה בטירוף ועמד לו כמו פלדה והוא אמר לי "אני הולך לגמור אני גומר לך עמוק בכוס, עמוק עמוק בפנים בתוך הכוס שלך..." ככה עוד ועוד.

הוא ישן עכשיו ואני עדיין לא מצליחה להירדם. חושבת על מאיפה יבוא הזין הבא והנוכחי בכלל עדיין פה. צריכה למצוא דרך להוציא את זה מהמערכת כדי שאוכל ללכת אליה ולהתנצל כמו שצריך.

Aציבעוני​(אחר) - שתיהי בריאה
לפני 11 חודשים
תהום - את מתנת הפיוס הכי מושלמת שיש עבור הקטנה. את רק צריכה לקחת אוויר ולעלות לקומה למעלה
לפני 11 חודשים
Roza Linda - אוי אלוהים את עשית לי געגוע צורב לימים האלה. אבל גם הזכרת כמה הצורך כואב ומכלה שם.
💜
לפני 11 חודשים
Netrunner​(נשלט) - וואו, זה כזה מדליק הפתיחות המינית שלך והחרמנות האינסופית.
מאחל לך להשלים עם קטנה.
לפני 11 חודשים
Netrunner​(נשלט) - אם הייתה רואה אישה מושכת יושבת לבד בלילה לא הייתי מדבר איתה וקורא לה, אולי רק מפנטז שהיא תיגש. קיבלתי חינוך גרוע?
לפני 11 חודשים
Netrunner​(נשלט) - היית*
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י