סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 9 חודשים. 7 ביולי 2023 בשעה 23:12

ישבנו בפאב במרכז העיר. התימני הגיע. הבלונדיני אמר שמאחר. התימני היה כולו ג'נטלמן. הזמין לי בירה ואוכל. שאל אותי מה שלומי. כשהתחלנו לדבר על הגנגבנג הוא היה כולו ענייני ומגונן כזה, רוצה רק לוודא שאני אהיה בטוחה. עשיתי לו קצת טיזינג כזה. אמרתי לו שאני צריכה להרגיש קצת סכנה. הוא אמר שהוא יכול לארגן. כל כך התחרמנתי מהדאגה שלו ששמתי לו יד על הרגל ואמרתי לו שאניכבר א יכולה לחכות לתת לו לפתוח אותי שוב ושוב, ושחבל שהבלונדינח לא פה כי היינו יכולים להתחיל את החגיגה. הוא צחק ואמר לי שהבלונדיני לקח מישהי הביתה אתמול בלילה אז כנראה שהוא לא יצטרף אלינו. אמרתי לו שנשלח לו סלפי מהשירותים ונראה אם נצליח לגרום לו להגיע. בשירותים הורדתי את הגופיה והחזיה. התימני רצה להחזיק לי את הציצי אבל זה לא מראה טוב בתמןנות אז התפשרנו על זה שהוא יחבק לי את המותניים ואני אעשה פוזה סקסית עם ציצים עומדים.

שילמנו (הוא שילם והשאיר טיפ) ויצאנו הביתה. וברור שבדרך הבלונדיני שולח הודעה שהוא יצטרף אלינו. בקיצור הבנתי את חלוקת התפקידים ביניהם. התימני עובד קשה, הבלונדיני קוטף בקלילות בחורות שנופלות לידיו.

בחצי דירה הקטנטנה של התימני הכל היה סבבה, ג'וינט לכולם די סידר את המצב רוח ומהר מאוד הייתי בעירום מלא עושה להם ביד ומוצצת להם לסירוגין. תוך כמה דקות הבלונדיני פשוט הרים אותי ושם אותי על הזין שלו, ופשוט הרכיב אותי ככה. התימני משך אותי הצידה וירדתי כדי להמשיך למצוץ לו. יש לו זין גדול מאוד וכהה מאוד אז מאוד התחרמנתיצמזה והרטבתי לגמרי את הבלונדיני. אחרי זה התחלנו, ישבתי על התימני אבל הפוך, עם הגב אליו, והבלונדיני עמד מולי ומצצתי לו.

התימני כנראה לקח ברצינות את ההערה שלי מקודם ולקחת אותי ושם אותי על ארבע על הספה והתחיל לדפוק אותי מאחורה, ובזמן שאני ככה ועדיין עם הזין החמוד של הבלונדיני בפה, הוא מתחיל לזיין אותי בתחת. פשוט מתחיל לדחוף פנימה. רציתי לבחון אותו טיפה אז אמרתי משהו, איזו בקשה שיאט או יצא או משהו, והוא המשיך ככה. אמרתי לו "לא אמרנו אנאלי" והוא אמר לי "רצית סכנה, קיבלת, יא שרמוטה." והבלונדיני צחק.

מאז שהדוש הפסיק לזיין אותי לא היה לי cnc. האמת, היה לי חסר. נתתי לו להמשיך למרות שצעקתי בכאב (שהיה אמיתי) ועד שהתרחב לי החור לקח הרבה זמן, ובינתיים הוא מזיין וקורע אותי ושואל אותי "ככנ את רוצה? ככה טוב לך?" ואני לא יודעת מה לענות, מצד אחד אני רוצה בדיוק ככה מצד שני לא יכולה להודות בזה, חייבת שהוא יקח. מרגישה שהברכיים שלי נהיים כמו מים ואני מתחילה לרחף כבר, זה הסאב ספייס שלי, ואני פה עם שני גברים כמעט זרים ורק רוצה שזה יימשך.

אחרי זה, לא יודעת כמה זמן עבר, הבלונדיני גם זיין לי את התחת, ואז גם את הכוס, אני לא בטוחה באיזה סדר, אני זוכרת שהוא היה בחור אחד ואז בחור השני, אני הייתי כבר פתוחה לגמרי. כל פעם אחד מהם זיין אותי והשני נח. די בטוחה שהם גמרו לי בפנים ,  לא יודעת באיזה מהחורים, רק יודעת שלא היה עלי כלום.

אחרי זה ישנתי קצת על הספה, הבלונדיני הלך מתישהו. התימני נשאר והכין לי קפה והציע שנאכל משהו והסכמתי. יצאנו וטיילנו קצת. הייתי עדיין בהיי מהזיון ואמרתי לו שאני רוצה כזה עם חמישה גברים ביחד, ככה כל היום. רוצה לא להכיר את עצמי. הגענו לים, רציתי להיכנס ולא היה לי בגד ים אז נכנסתי עם תחתונים גופיה והוא נכנס איתי בבוקסר שלו. כבר כמעט שקעה השמש והיה די נטוש. הוא תפס אותי במים ודחף לי אצבעות. מיד איבדתי את זה והתחלץי שוב לגנוח, הוא הוציא את הזין וחיבקמ אותי והרכיב אותי עליו ודחף אותו פנימה ודחף פנימה (שרף לי!) עד שהוא גמר.

קצת ישבנו על החול וקשקשנו, או יותר נכון אני קשקשתי והוא חצי  הקשיב וחצי היה בטלפון, ואז חזרנו, הוא היה אשכרה צריך להזכיר לי שאני בלי מכנסיים , הייתי הולכת עם תחתונים כל הדרך הביתה. כשהגענו אליו שאלתי אותו אם הוא רוצה מציצה לפני שאני הולכת אבל הוא אמר שהוא כבר רוצה לישון. נישקתי אותו והלכתי הביתה, התקלחתי, עישנתי עוד טיפ טיפה וויד, קצת בכיתי, קצת ליטפתי את עצמי ודמיינתי את איך יהיה בשבוע הבא והיה לי נעים נעים נעים.

מוט פלדה - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 9 חודשים
מוט פלדה - את בטח רעבה אחרי כל הסקס הזה
לפני 9 חודשים
באשיר - לא משעמם אצלך אף פעם.
לפני 9 חודשים
עוף החול Phoenix - לקחת אותי לטיול. כתבת מהמם.
לפני 9 חודשים
tal tickle - נשארת כותבת מדהימה...
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י