סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 8 שנים. 7 בנובמבר 2015 בשעה 0:55

חלק א' - החייל

בבית אחוזה קטן במרכז העיר חיה לה גבירה אצילה ויפה. הגבירה חלקה את יצועה עם אדון רם מעלה ורחב כתפיים עם צדעיים מאפירים.

הגבירה והאדון היו נדיבים ואהובים בכל רחבי הממלכה. מבקרים רבים עברו בביתם החם והמזמין לאורך השנים - אצילים, דיפלומטים, מלומדים ואמנים מפורסמים. הגבירה והאדון היו מקבלים רבים מהם כאורחי כבוד בביתם.

לעיתים היה אחד האורחים מוצא חן בעיני הגבירה. אז היתה מבקשת ממנו שימזוג לה כוסית נוספת מהשיכר, צוחקת וחושפת את כתפה. אחרי שהתפשט הסומק בלחייה היתה מבקשת מהאורח שיוציא מנדנו את כלי הזין שלו ומובילה אותו לסויטת האורחים המחוממת, היכן שהיתה מטפלת בכלי הזין בידיים מיומנות ומלחלחת אותו בשפתיה עד שהבריק והיה יכול להיכנס אל הנדן הרך והמשומן. כשהיה מוגן יכול היה האורח המכובד לגשת למלאכת ההשחזה. הגבירה היתה לופתת את הכלי בנרתיק מיוחד ומכווצת את שריריה היטב ואז פוקדת על האורח להניע את הכלי בתנועות ארוכות ואיטיות, קדימה ואחורה, פנימה והחוצה בתוך הנרתיק. במהרה הלחות היתה מתפשטת והגבירה היתה דורשת קצב מהיר יותר וחזק יותר, מהר ככל הניתן, בלי לעצור אפילו לרגע. המלאכה היתה מאמצת ולרוב היה ניתן לשמוע את הגבירה נאנחת במאמץ וקוראת להגברת הקצב או הנמכתו.

לאחר שהתהליך הושלם, הגבירה היתה שולפת את הכלי הזקור מתוך הלובן הרך. על מנת לוודא שהכלי עדיין תקין ולא דורש טיפול נוסף, היתה מפשיטה אותו לגמרי ומשתמשת בשפתיה הרכות כדי לנקות אותו מכל שארית של לחות סמיכה ונוטפת. אם כוחו של האורח היה במתניו להמשיך להשחיז את כלי הזין שלו היתה מוצאת הגבירה מכשיר נוסף לטפל בו.

כשפגשה הגבירה את החייל, התרשמה מאוד מכלי הזין שלו. הוא היה ארוך ובהיר, חלק ונקי מכל רבב, ועליו בלטו עורקים כהים כמו זרמים תת קרקעיים. קשיחותו היתה יוצאת דופן. ברור היה שהכלי הזה נוצק מחומרים איכותיים וטופל כהלכה. למעשה, מצבו היה כל כך טוב, שהגבירה החליטה לא להשתמש בנדן המשומן להגנה נוספת. כלי הזין התחכך ישירות בנרתיקה וכשנגמרה ההשחזה שאריות החומר כיסו את הכלי כמו גם את הנרתיק. הגבירה שלחה אצבע לחקור את הכיס החם והרך. כשטעמה את מה שהוציאה ממנו, הרגישה טעמים של עור, זעה, מלח, ברזל ואדמה.

השחזת הכלי נמשכה זמן רב לאורך אותו הלילה. הגבירה השתמשה בכל כליה כמעט: זוג שפתיים גמישות ולשון מחוספסת ואפילו בידיה החשופות ומכלי הזין עדיין נבע עוד ועוד. כשהשמש עלתה הגבירה הכריזה: תצטרך לחזור לכאן שוב. החייל הצדיע, לבש את מדיו המפוארים, השיב את כלי הזין לנדנו ועזב את בית האחוזה. והגבירה ניגשה לאמבט ושטפה מעליה כתמים של זיעה ושפיכה וחייכה לעצמה.

Blue eyed bender​(שולט) - זה מלפני 3 חודשים, מה עם חלק ב׳???
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - לצערי חלק ב' לא היה בשליטתי הבלעדית וכנראה שישאר טיוטה לעת עתה... תצטרכו להסתפק במחשבות המלוכלכות שלי.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י