סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 5 שנים. 16 ביולי 2018 בשעה 22:23

במסיבה היה לו חיוך ממש יפה וגברי, וחזה יפה, שרירי ושעיר מתחת לחולצה. כולם ראו מונדיאל, והיה אפשר לראות שגם הוא נמשך ומתעניין אבל איכשהו עיניו נדדו כל הזמן למחשוף שלי. כשהוא הלך מדי פעם למסך הענקי לבדוק את המצב עם כל הגברים הוא היה זה שהנשים דיברו עליו בסוד ובלחיים סמוקות.

 

הוא נתן לי לשתות ויסקי, ושתיה חריפה תמיד משחררת אותי, ואיכשהו העייפות והחום יצאו לחופשה, ואני התעוררתי. קוראים לו אריה, לא אריק - אריה! הוא עודד את הנבחרת הלא נכונה וכשנגמר, והפעם זה באמת נגמר, הוא היה מבואס, אבל מחוייך, וקיבל בצחוק כשירדתי עליו ועשיתי את עצמי לא מבינה מה כל הרעש (אני תמיד הייתי בעד צרפת, אבל אל תתנו לו לדעת)...

 

אז אמרתי לו את המשפט האלמותי כשכולם התחילו להתפזר, "לא בא לי לחזור הביתה..." והוא לא אכזב. ירדתי בנפרד ממנו וחיכיתי לו על המדרכה שיאסוף אותי אליו. במהלך הנסיעה הוא היה שקט ומהורהר. שאלתי אותו אם הוא מבואס מהמשחק. הוא הודה שכן והיה נבוך. "אויויוי, חמודי," עשיתי קול אימהי עם שפתיים משורבבות, והוא צחק והשתחרר מעט.

 

אצלו פרגנתי לו פרס ניחומים. מצצתי לו עם המון רוק וכשהוצאתי את הזין מהפה היו חוטים של ריר שחרמנו אותו בטירוף. נתתי לו לעשות מהלכי פורנו כמו לחבוט עם הזין שלו בפרצוף שלי. נתתי לו להפוך אותי מתנוחה לתנוחה, כולל אחת על השולחן בסלון שהיה כל כך לא נוח שעוד יש לי מזה סימנים כחולים על התחת. זייפתי שתי אורגזמות מדהימות שכל רמת גן שמעה. הוא גמר בדוגי בעמידה, האורגזמה השניה תוזמנה לבוא בדיוק יחד עם שלו. סיימתי במהלך הרגיל שלי: הורדתי לו את הקונדום ומצצתי את הזין עד שהיה מבריק.

 

אחרי הסקס ישבנו ואכלנו אבטיח, ונתתי לטיפות לטפטף לי על הבטן והחזה. כשהוא העיר לי משכתי בכתפיים. הוא לא הבין את הרמז ולא הציע ללקק. נשארתי לישון. בבוקר הוא הסיע אותי לעבודה - נכנסנו לחניון יחד כשאני מקווה שאף אחד לא יזהה, יצאתי לפני שהוא נכנס לחניה ועליתי במעלית. הוא חנה והלך למשרד שלו. ראיתי אותו אחרי זה במטבחון, וחייכתי חיוך קטן. הוא נראה די בשוק ולא הגיב. החלפנו כמה הודעות בטלפון אתמול והיום בערב, והוא אמר לי שהוא מת לספר לחברים בעבודה אבל לא מעז. השבעתי אותו שלא יאמר מילה. גם אני רוצה לספר לבנות שאריה מקומה 2 זיין אותי.

מפתח מאסטר​(שולט) - אריה הרו"ח מהמשרד של נוח, בלילי, הלפרין, ציטקוביץ ושות'? לא, אין מצב! ;-)
לפני 5 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - חחחח לא אבל זה פחד אמיתי שלי!
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י