סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 5 שנים. 26 בדצמבר 2018 בשעה 18:56

הבחור החדש מבין עניין. קצת התלהב לפני שנפגשנו בהודעות המלוכלכות, לקח לו זמן לקלוט שאני מעדיפה את הסקסטינג אחרי שכבר מזדיינים... אבל מאותו הרגע היה מותק.

גברים אחרים מאמינים שיש להוכיח את עצמם באיזשו אופן, ומנסים להרשים אותי עם כמה כסף יש להם, או להכין לי ארוחת ערב מפוארת או משהו כזה, ואני לא אומרת שהדברים האלה לא משפיעים עלי, אבל למען האמת החרמנות שלי נמצאת שם בין כה וכה, ואם כבר יצרנו קשר לרוב לא יהיה צורך בעוד אמצעים להיכנס לי לתוך הכוס.

גם הקטע של שיחה ולשתות משהו לפני, לא ברור לי מאיפה זה מגיע. כמות כוסות הקפה והדרינקים ששתיתי אצל בחורים בזמן שבוער לי עליהם בין הרגליים והכל מיותר כל כך. אני בעד שיחה והיכרות וחברות, אבל מעדיפה את כל הנחמדות בזמן שהשפיך שלו מתקרר לי על הציצים ולא לפני.

אז הוא פתח לי את הדלת ולקח אותי למיטת האורחים (גם להם יש! פחות מפוארת משלנו אבל יפה לראות שעוד זוגות נוקטים באסטרטגיה) וזיין אותי במשך שלוש וחצי שעות (כמעט בלי הפסקה! לא רע לגבר בגילו...), גמרנו כמו שצריך ואז בילינו לילה גשום יחד עם שוקו ונטפליקס וקוקטיילים. מצצתי לו בבוקר לפני שהלכתי ובאופן לא צפוי הוא בעל אותי פעם נוספת, לא ממש ברור מה נשאר לו שם אחרי שבלעתי לו אבל אני מעוניינת לחקור עוד מהיכן בא כל האון הזה.

מעניין להרגיש שוב את ההתרגשות של גבר חדש שרוצה אותי, אני מחבבת אותו מאוד אז כנראה שאמשיך להיפגש איתו.

ואגב, דבר אחד אחרון.. .הוא מהכלוב. כן, חוק שנשבר, מה לעשות. דברים משתנים. מקווה שהניסוי יסתיים בהצלחה.

JackHerer - את האישה הכי אמיתית בכל הכלוב הזה, לא פלא שאת כזו.
לפני 5 שנים
אאספרסו​(שולט) - החוק היחידי הוא שאין חוקים
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י