ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה זה קשור?

חוויות של שולט לא אמיתי
לפני 3 שנים. 5 בדצמבר 2020 בשעה 5:40

נתון ידוע - בעולם הונילי יחס הגברים לנשים הוא פחות או יותר אחד לאחד. זהו יחס שהתפתח מסיבות אבולוציוניות ברורות.

בעולם המסיבות הבדסמיות זכרונו לברכה, נשמר יחס זה די בקפדנות, מסיבה אבולוציונית הקשורה לרצון בעלי הליינים להמנע מבריחה המונית לליינים אחרים.

בעולם הכלוב (סקר סטטיסטי עם תוצאות מובהקות), יחס גברים לנשים של כמעט 9 לאחד!

על כמעט חמישים "שולטים" 6 נשלטות מתוכן 2 במערכות יחסים..

מסביר לא מעט מההתנהגות כאן.

 

gothcharlotte​(נשלטת){God} - סתם מתוך סקרנות איזה התנהגות זה מסביר?
לפני 3 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - זה מסביר את כמות ההודעות העצומה שכל נשלטת כאן מקבלת, זה מסביר את ההתנהגות הבעייתית של חלק מהנשלטות והתגובות שלהן להודעות. בידיעה גם שאין כזו כמות של שולטים ב"טבע" זה נותן אינדיקציה לכמות השלוטים (טעות הדפוס בכוונה) שיש כאן.
לפני 3 שנים
dny cat - הסיבה שבגללה נשים מקבלות פה המון הודעות היא שיש מלא גברים ששולחים הודעות לכל הנשים בכלוב, יש קבוצה של בערך 20 גברים ששולחים הודעה לכל חדשה (ואם היא לא עונה אז עוד כמה הודעות) וככה נשים מרגישות שהן מקבלות מלא הודעות למרות שזה לא נכון. אם נשים פה ילמדו לנפה את הודעות הלא אישיות הן יגלו שמתחילים איתן באמת פעם ביומיים/שבוע/שבועיים/חודש. שזה אגב כבר יותר מסתדר עם הסטטיסטיקה של האחת לתשע.
לפני 3 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - אני מניח שאם אלו היו רק 20 גברים, התופעה לא הייתה כל כך חריפה. מעבר לזה, זה עדיין לא מסביר את חוסר הפרופורציה בין גברים לנשים כאן. מהיכרות של שנים של ב"קהילה" היחס בעולם האמיתי בין גברים לנשים הוא פחות או יותר אחד לאחד.
לפני 3 שנים
dny cat - העשרים הם הפותחים, וכן קבוצה של עשרים גברים יכולה לשלוח לא מעט הודעות, פתחתי כמה פעמים פרופיל וכל פעם השמות חזרו על עצמם, קבוצה גדולה הם לא. לגבי הסטטיסטיקה אני מניחה שבעקבות היחס של נשים והדיבורים על זה שהכלוב זה לא מקום מוצלח הרבה גברים בורחים מכאן ומעדיפים להכיר מישהי בעולם האמיתי.
לפני 3 שנים
gothcharlotte​(נשלטת){God} - הבנתי, קשה לי להאמין שזה הכמות שולטים/נשלטות שגורמת לאנשים להתנהג ככה, הם כנראה היו עושים את זה בלי קשר אבל פה ההבדל זה שהם אולי מצליחים לשכנע את עצמם שזה בסדר בגלל סיבה כזאת או אחרת. זה שהם משתכנעים לא מסביר את ההתנהגות עצמה שבעיניי מונעת על ידי מיזוגניה שהם לא מוכנים להודות שקיימת בתוכם. אבל מה אני יודעת? אני אחת מהנשלטות במערכת יחסים אז לא באמת מתעסקת עם זה:)
לפני 3 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - התכוונת המשמחת. הסטטיסטיקה המשמחת בעולם הכלוב.
לפני 3 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - משמחת את מי? את הנשלטות שמקבלות עשרות הודעות קט אנד פייסט משלוטים? (טעות הדפוס בכוונה)
לפני 3 שנים
תחת אש - זה כמו בטלפון קווי,
מתבלבלים בין תפוס למנותק.
לפני 3 שנים
Cruvi - אמנם יש לי המון הודעות בתיבה, אבל להערכתי בערך שליש מהן הן מאנשים שכבר שלחו לי מה נשמע פעם ועכשיו מספימים אותי עם "??"
לפני 3 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - כנראה שכלל ה 20-80 עובד גם כאן. 20% מהשלוטים כאן (טעות הדפוס בכוונה) אחראים על 80% מהודעות הזבל
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י