ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה זה קשור?

חוויות של שולט לא אמיתי
לפני שנתיים. 18 בנובמבר 2021 בשעה 0:13

כשהתחלתי לפני מעל עשור להגדיר את עצמי כקושר (להבדיל משולט שהייתה ההגדרה העצמית שלי לפני) היו אולי עוד 4 או 5 אנשים בארץ שהגדירו עצמם כך.
שיבארי הייתה מילה יפנית שמעטים הכירו, ועוד פחות ידעו מה ואיך עושים משהו בתחום.
היו ביננו כל מיני דעות לגבי מה המהות של מה שאנחנו עושים אבל היה קונצנזוס על כמה דברים.
1. שיבארי היא פעילות מינית ובדסמית. (זוכרים מה האות הראשונה בבדסמ?)
2. קושר הוא שולט שמתמחה ואוהב תחום מסוים בבדסמ, היינו חבלים. זה אומר שיש צד שלוקח את השליטה וצד נקשר שמוותר עליה.
3. שיבארי זה תחום שמחייב לימוד והשקעה אינטנסיביים ולא תחום שמתאים לכל אחד.
מאז חלפו הרבה מיים בירקון, נפתחו מרכזים ללימוד שיבארי ובעיקר, לא מעט גילו שהביקוש עולה על ההיצע.
היינו, יש יותר נשים שרוצות להיקשר מאשר קושרים שיודעים לקשור.
הדבר הביא לאינפלציה של מה שאני קורא "אנשים עם חבל".
כי מה יותר קל מלקנות כמה מטר חבל בחנות טמבור, לפתוח פרופיל חדש בכלוב ולהצהיר שאתה קושר כל כך מוצלח שכבר בגן חובה קשרת את הגננת בסספנשין?
וכמו בכל תחום שבו יש היצע הולך וגובר של מוצר נחות וזמין, עם האינפלציה בגברים עם חבל, נוצר מצב מקביל של ה"נקשרת הדורשת".
ממצב שבו היה ברור שבסשן קשירות יש טופ ובוטום, קושר ונקשר, עכשיו יש לנו נשים שלדעתן הקושר בכלל בא לעבוד אצלן.
שלא תבינו לא נכון, יש סשנים של קשירה שהם טכניים לחלוטין (נניח לצרכי לימוד ותרגול או לצרכי צילום), סשנים שלא כוללים סקס או מגע מיני אחר כי זה מה שסוכם בין הצדדים,  סשנים יותר עדינים או פחות  - הכל בהתאם למה שסוכם בין הצדדים.
אבל אני מדבר על תופעה אחרת. תופעת ה"בוא תקשור אותי ככה כי זה מה שאני רוצה וזה מה שאתה תתן לי"
גישה כזאת היא לא רק מקוממת, היא יוצרת זילות כלפי מי שמשקיע באמת בלימוד התחום וביכולת להעניק לבת/ן הזוג שלו חווית שיבארי מלאה.
לדוגמא, לא מזמן שולטת צעירה העלתה פוסט שהיא מחפשת קושר לסשן קשירות ללא מין וללא כאב - דרישה לגיטימית שעשויה אפילו להתאים לקושרים מסוימים.
שאלתי בתגובה שברור לי מה היא מחפשת, אבל מה יוצא מזה לקושר. בתגובה קיבלתי התנפלות רבתית של כל מיני ש"הסבירו לי" שזכותה לבקש מה שהיא רוצה.
אז נכון, זכותה לבקש מה שהיא רוצה. זכותי להגיד שזה נראה לי מגוחך שמשהו שהשקיע שנים בתחום מסוים ישקיע זמן ומאמץ כדי לא לקבל שום דבר בתמורה.
התמורה יכולה להיות הכי פשוטה. הכרת תודה, חיבוק, צילום למזכרת או כל דבר אחר.
היא יכולה להיות התמסרות או רגש אחר.
אבל כשמשהי מבקשת רק לעצמה ולא מוכנה לתת דבר בתמורה, לי זה נראה זלזול בצד הקושר.
אבל מה אני מבין? אני בסך הכל קושר ולא "שולט אמיתי".

 

Valor Girl{שמש} - לא ברור לי איך אחרי שהגעת למסקנה שיש הצפה של קושרים שקיבלו את התואר שלהם מטמבוריה,
אתה עוד בא בתלונה, שיש נקשרות שזה מוריד את ההערכה שלהם לקושרים בכלל.
זה הגיוני כמו שתבקש מהאיגוד לצרכנים שיגביל את רכישת החבל בארץ..
לפני שנתיים
Shibari Kodawari​(שולט) - אני לא מתלונן. אני מציין עובדות ואת צודקת. תופעה אחת העצימה את התופעה השנייה.
לפני שנתיים
הלן הדוב - מבינה את מה שאתה אומר. יש לי רגשות דומים לגבי תחומים אחרים של בדסמ שבהם השקעתי זמן.
ולגיטימי ששני הצדדים יקבלו משהו מהעניין.
אני החלטתי ששיבארי וקשירות זה מעל ליכולת שלי כשולט/ת ולכן לא עוסקת בזה. צריך ללמוד לא מעט בשביל לעשות את זה בצורה בטוחה.
לחובבנים - חכו חכו עד שיהיו נזקים. נראה איפה תהיו אז.
לפני שנתיים
Ceaser K​(שולט) - אני מאוד מסכים עם השלד של דבריך. אבל מעיר שזה משהו שנפוץ בכל תחום כמעט בחיינו - אחד שמתחיל לרוץ וכבר מגדיר א
עצמו מאמן ריצה; אחד שכתב שני שירים עם חריזה של כיתה ד׳ ומגדיר עצמו כמשורר ואחר שאמר למישהי כלבה וחושב שזה עודה אותו שולט.
אני כן מתקשה להבין למה זה מעסיק אותך כל כך? אלו תופעות שתמיד היו ותמיד יהיו. אין מה לבזבז על זה דקות מחשבה נוספת.
לפני שנתיים
AmAזונה קיסרית - מניסיוני הדל מאוד בבדסמ בכלל ובקשירות בפרט, זה מאוד נוכח ומוחשי ההבדל בין אחד שיודע ואחד שחושב שיודע לקשור. כמו ההבדל בין גלידת שמנת עשירה וגלידת פרווה בטעם פלסטיק ...בתחושה, בביטחון, בהנאה, בחיבור תרתי משמע. צודק לחלוטין.
לפני שנתיים
Shibari Kodawari​(שולט) - בדיוק.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י