בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים בטריקולור

לפני שנתיים. 20 ביוני 2021 בשעה 12:35

ולהקיא מתוכה אנשים אלימים וחסרי גבולות שהורסים לכולנו. 

לא, לתת למישהי הוראה לעשות משהו שיפגע בה בריאותית  בגלל מחלה כרונית שהיא מתמודדת איתה, זה לא לגיטימי ועוד יותר לא לגיטימי להגיב להצבת גבול בנושא ב"לא שאלתי".

זה לא באמת משנה אם זה קרה לי או למישהי אחרת. מה שמשנה זה שמישהי פחות אסרטיבית ומנוסה הייתה כנראה זורמת עם זה ואז שוכבת בבית חולה כמה ימים.

האדם שניסה לעשות את זה כנראה לעולם לא יבין כמה הדרישה שלו הרסנית, אבל אם יש כאן נשלטות צעירות שקוראות את זה: לאף אחד אין זכות לפגוע לכן בבריאות. המטרה היא להנות.

לפעמים הרצון לרצות כל כך חזק שקשה להציב את הגבול הזה, אבל אדם שקורא לעצמו שולט אמור וחייב להקפיד לא לעשות נזק, זה א-ב. לאף אחד אין זכות לדרוש מאדם אחר לעשות שום דבר במחיר של להיות חולה.

תברחו מ"שולטים" כאלה.

 

 

הלן הדובה - מסכימה איתך לגמרי!
אנחנו באמת צריכים לחנך הסכמה מהי וגם הנשלטים חשוב שיבינו - זה שאתם אומרים "לא" לא אומר שאתם סאבס רעים או נחותים.
לפני שנתיים
Fashion kitty​(אחרת) - אני לא מבינה באיזה עולם בכלל אפשר לחשוב על תגובה אחרת לדבר כזה מלבד "אוקיי אז לא נעשה את זה".
באמת שלא נתפס לי איך קרה שלמישהו בכלל נראה הגיוני לדרוש מאדם אחר לסבול מהשלכות בריאותיות ולהפסיד ימי עבודה.
לפני שנתיים
גברי באלילה​(אחר) - מסכים
לפני שנתיים
King of Hearts - אני מקווה שהמילים שכתבת יגרמו לנשלטים/ות להזהר בנ.אנשים שאינם מכירים. הרצון לרצות, להתמסר הם היפים בתשוקות (בעיני) ואכן מי שמחבל בכל אדם ברשעות או סתם בחוסר אחריות לדעתי חייב להיות מורחק לא רק מהקהילה אלא מהחברה כולה. אני רק מבקש לציין שוב ושוב בפני כל נשלטת, חדשה וותיקה, מנסה או חסרת נסיון תזכרי שגם עם השולט הנפלא באדם את היא בסופו של דבר אחראית לנפשך ולגופך. אני יודע שזה נשמע מאכזב לאדם שכל רצונה או רצונו הוא להרגיש שמישהו אחר מקבל עליה את האחריות. אני מבין את זה ולחלוטין גם אוהב ונהנה מזה, אבל מעל הכל אלו הם חייך, אל תהפכי חשדנית, אל תאבדי את האמון בבני אדם אבל תזכרי שרק את אחראית לעצמך. יש להפעיל תמיד שיקול דעת במיוחד עם מישהו שזה עתה הכרת.
לפני שנתיים
Fashion kitty​(אחרת) - עקרונית נכון, כל אחד אחראי לעצמו ועם זאת, מישהי עם פחות ניסיון או בטחון עצמי יכולה בקלות לזרום עם זה. עצם הדרישה לא לגיטימית.
אמון, אגב, אמורים להרוויח. הוא לא ניתן כברירת מחדל.
לפני שנתיים
גידיאפ​(נשלט) - כל זמן שאת משאירה את זה ככה עמום לא נוכל לטפל בזה
לפני שנתיים
Fashion kitty​(אחרת) - לטפל איך?
לפני שנתיים
הלן הדובה - עצם פתיחת שיחה זו ודומות לה היא טיפול בבעיה. צריך לדבר על זה אז מדברים.
לפני שנתיים
King of Hearts - אתה מאוד עמום לגבי מי הם האנחנו אלו "שיוכלו" לטפל ובמה "תטפלו"
לפני שנתיים
dn46​(שולט) - לשני הצדדים יש אחריות. אך אדם אחראי, ראזית, על עצמו. לא מתאים כל הזמן להאשים אחרים. ונכון, הוא חרא ומנייאק. אם ימשיכו להתייחס לנשים כחלולות ופתיות, זה מה שישאר. היא צריכה להבין שהיא קודמת, לאמר שלום ולא להתראות.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י