בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים בטריקולור

לפני שנה. 14 בספטמבר 2022 בשעה 19:40

מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות וגם מטעמי כי ככה בא לי, פונה לכל המינים, המגדרים, התפקידים, התמנונים וירקות השורש.

 

אני כנראה לא אחדש הרבה, אבל אני גם לא מתיימרת. אלה פשוט הדברים שעזרו ועדיין עוזרים לי.

כן, זה פוסט סחי להפליא אבל פה זה הבלוג שלי, אז תתמודדו.

 

1. תמחקי את האינסטרגם מהטלפון שלך או לפחות תפסיקי לעקוב אחרי חשבונות מלאי תמונות של נשים דקיקות וגבעוליות. במקום זה, תסתכלי על אמנות מתקופת הבארוק, שתזכיר לך כמה יפים הם גופים גדולים ומלאים, ששימשו השראה ליצירות מדהימות כל כך.

2. בכל פעם שאת רוצה לומר משהו שלילי על הגוף שלך, להזכיר שוב כמה את שונאת את הבטן הזאת או כמה סימני המתיחה מבאסים אותך, תעצרי, תקחי נשימה עמוקה ותחליפי את זה באמירת תודה לגוף שלך על משהו חיובי. זאת יכולה להיות תודה לרגליים שלך על היכולת לקחת אותך ממקום למקום או לבלוטות הטעם שלך על היכולת להנות מטעמים שונים. העיקר פה זה להחליף את נרטיב השנאה בהודיה. 

3. תרקדי. בכל הזדמנות שיש לך, לצלילי כל מוזיקה שבא לך. את לא צריכה ללמוד לרקוד, רק לאפשר לגוף שלך לזוז בחופשיות. תפעילי כל שיר שבא לך ותני לעצמך להתמסר לקצב. הפכי את זה להרגל, זאת הרגשה מדהימה.

4. תתפשטי בכל רגע בו את יכולה להרשות את זה לעצמך. יש לך שעתיים שקט בבית עד שהילדים חוזרים מהמסגרות? תתפשטי. תרגילי את עצמך ללבוש את העירום שלך, תרגילי את עצמך לרעיון שמותר לך, שהעירום שלך הוא יפה, הוא משחרר, הוא עוצמתי ונפלא.

5. אבל כשאת לבושה, תתלבשי יפה, תתלבשי מגניב, תתלבשי מעניין. אם את לא מצליחה לבד, תעזרי בסטייליסטית אישית. לבוש מחמיא שמבליט את האזורים הכי יפים בגוף ומאיר את הפנים עושה פלאים לבטחון העצמי. ותרי על כל דבר שבו לא נוח לך, שגורם לך להרגיש לא עצמך, שמגביל לך את התנועה, לוחץ, מגרד, לא משנה. רק מה שאת מרגישה בו נינוחה. 

6. תתיחסי לגוף שלך בכבוד ותטפלי בו טוב. תאכלי כמו שצריך, תשתי ותשני מספיק, תעשי בדיקות תקופתיות, תפעילי את הגוף גם אם יש לך רק כמה דקות ביום להקדיש לזה. עדיף עשר דקות כושר על פני כלום.  לתזונה, שינה וכושר יש משמעות בריאותית גם בפן הנפשי.

7. אורגזמות וכמה שיותר. לא משנה אם תגיעי אליהן לבד או עם פרטנר/ית. תני לעצמך להנות מהיכולת הנפלאה שלנו לחוות את הדבר המדהים הזה.

8. חמאת שיאה אורגנית היא חברתך הטובה ביותר אחרי כל מקלחת. תחליפי בה את הקרם גוף הרגיל ותרגישי את העור שלך רק ונעים כמו שלא ידעת שהוא יכול להיות. תודי לי אחר כך.

9. כל יום, תקדישי כמה דקות ללהביט בעצמך במראה ולמצוא לפחות משהו אחד יפה. תתארי לעצמך במילים את החלק הזה בך, איך הוא נראה, איך הוא מרגיש כשאת נוגעת בו, מה את אוהבת בו.

10. ותאכלי עוד חתיכה מהעוגה הזאת, כבר! חיים פעם אחת.

Roza Linda - כןכןכןןןן
לפני שנה
סבלנות​(אחר) - מהממת כל כך נכון! כל הכבוד יקירה המון אהבה
לפני שנה
Fashion kitty​(אחרת) - תודה :)
לפני שנה
חמוד וקשוב​(נשלט) - מקסים, פשוט מקסים
כמה כיף לקרוא על בודי פוזיטיב

ורק הערה קטנה, אל תסגרי את האינסטגרם כי הוא מלא בפרופילים של בודי פוזיטיב של נשים מהממות

שנה טובה :)
לפני שנה
Lilit Forest​(אחרת) - להדפיס ולמסגר
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י