בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים בטריקולור

לפני שנה. 7 באוקטובר 2022 בשעה 0:36

פעם נאחזתי בכוח בקשרים שבבירור לא עשו לי לטוב. ברוב המקרים הם לא עשו טוב לאף אחד מהמעורבים, אבל נאחזנו בהם מתוך אמונה שאפשר לעבוד על זה, לשפר, לתקן, עד שנגיע למנוחה ונחלה. בדרך כלל מה שקרה בפועל זה שכלום לא עבד ובאיזשהו שלב זה פשוט לא היה שווה את זה יותר.

היום אני בקיצון הנגדי. מעיפה אנשים מחיי בקלות רבה מדי.

תקופת הקורונה גרמה לי להתרגל ללבד, במקביל לזה אדם שהחשבתי לחבר ותיק התגלה כאנס סדרתי ושקרן פתולוגי ובו זמנית סיימתי את הקשר הבדסמי האחרון שהיה לי, שבו מתחתי מדי את הגבולות הלא נכונים עם האדם הלא נכון.

השילוב של כל הדברים האלה ביחד גרם לזה שהיום אני לא משאירה לאנשים שום מרווח לטעות. אני כל הזמן מזכירה לעצמי שכולנו בני אדם, כולם עושים טעויות, שצריך להיות מקום לדבר על הדברים ולתת עוד צ'אנס, שלא הכל באותה דרגת חומרה ושקרה שגם אני פגעתי וטעיתי והתנצלתי וקיבלתי עוד הזדמנות אבל במבחן התוצאה, אני פשוט לא מצליחה ליישם ומרחיקה ממני אנשים בגלל כל טעות הכי קטנה והאמת היא שזה לא עושה לי טוב ואני לא רוצה להיות האדם הזה אבל כרגע גם לא ממש יודעת איך לעצור את זה.

 

זאב פטיש{סאדיסט} - את בחורה טובה ואמיתית, יש הרבה רפש מסביב ולפעמים בנאיביות ילדותית עלולים להיסחף אחרי דמות כובשת/הרסנית..

הכל תקופות בחיים, אולי תגיע תקופה עם גבר שפוי לפני הכל...
לפני שנה
Fashion kitty​(אחרת) - תודה ❤️

זה לא רק בקשרים רומטיים/מיניים.
גם חברויות בחיים שלי ממש הצטמצמו.
לפני שנה
זאב פטיש{סאדיסט} - אני ממש הייתי צריך למחוק מחצית מחברי וחלקם בעלי קשרים עסקיים בגלל חגיגות הסמים וגם המעט שנשארו הם בגדר חברים שמדברים פעם שבועיים..

מצד השני אין מחיר לבית השקט והבטוח, נטול הטירוף והדאגות (גם ככה מספיק חרדתיים)..

תודי לעצמך על תקופת הניקיון ומשם רק אנשים טובים יכנסו בדלתך..
לפני שנה
Out of vanil​(מתחלפת) - את מתגוננת בצדק. לפעמים יש תקופות כאלה שצריך לשמור על עצמך מפני אנשים מבחוץ וכל מה שבא לך זה שקט ושלווה. תקחי זמן לעצמך. בכל מקרה חיבוק 🫂💛 וממש באסה על ה"חבר".
לפני שנה
Fashion kitty​(אחרת) - תודה.
בהחלט באסה, אבל טוב שזה יצא החוצה.
לפני שנה
Out of vanil​(מתחלפת) - לגמרי. שלא נדע כאלה עוד :(
לפני שנה
cataleya​(נשלטת) - אני חושבת שזה מהמם ! למדת לאהוב את עצמך ולא לקבל בלבולי מוח בחיים שלך ואת מתחילה להעריך את עצמך ולהבין שמי שלא ראוי להיות בחייך אז אין לו מקום.
זה מדהים ! והלבד עושה טוב לבן אדם , את ככה רק לומדת להכיר את עצמך וללמוד יותר טוב מפעם לפעם מה את מוכנה לקבל בחיים ומה לא
לדעתי זה נטו ממקום של התקדמות 💛
לפני שנה
החוקרת - אולי זו תקופה של ניקיון. של הסרת מסכות מול עצמך ומעצמך. זה זמן כזה שאי אפשר יותר לסבול מה שלא מתנגן בקלות, שנמאס ״לעבוד״ על הכל, לתקן, לשפר. זה זמן שלך פשוט להיות, לכוון לתדר שמתאים לך ולקוות לנס. או לשחור😀
לפני שנה
Axl Rose​(נשלט) - חושב שעצם המודעות הגבוהה שלך היא חתיכת פתרון
לפני שנה
Drizztpool​(שולט){קושקה שלי} - האמת היא שזכותך לקבוע את הגבולות של עצמך, ואם טעות אחת, משמעותית ככל שתהיה, היא הגבול שלך - זה לגמרי סבבה.
יותר מזה, לכל אחד יש את הגבולות שלו, ואם הגבולות של מישהו אחר יותר גמישים משלך, ואת כביכול "זוכה" להזדמנות שניה או שלישית, זאת עדיין זכותם להחליט לתת לך את ההזדמנות, וזכותך לבחור לקבל אותה.
לפני שנה
Fashion kitty​(אחרת) - עקרונית זה נכון, אבל אני מרגישה שזה לא מגיע ממקום בריא של שמירה על הגבולות שלי אלא מתוך קושי לתת אמון שגורם לי לפספס גם אנשים שכן ראויים לו.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י