בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

PATISH פטיש

לפני 7 חודשים. 16 באוקטובר 2023 בשעה 11:43

עדיין לא מאמינה שאצטרך לשרת את עוטי הכאפיות הידועים לשמצה אצלנו. העבודה שלי לא מצריכה יותר מדי מתן שירות אבל גם הקצת הזה והחיכוך עם הסתומים האלה מיותר לי. 
אלו אותם אנשים שהשנאה ליהודים התחלפה באורח פלא ב10 הימים האחרונים לשנאה כלפי הציונים, הם פשוט חוזרים כמו מקהלה אחר הדברים של הרבנית ג'יג'י חדיד, אי אפשר לשמוע את הטמטום החזרתי הזה ואת מכבסת המילים הזו למילה "אנטישמיות".
שנאת ציונים זו ההגדרה הפוליטיקלי קורקט החדשה של אנטישמיות טהורה של 2024. מי ששונא - ימצא דרכים עקיפות ומקובלות לבטא את שנאתו.
אם כן כל אותם עוטי כאפיות אלו אותם רפי שכל שמפיצים ברבים את התמונה של התינוק השרוף וצועקים פייק ניוז ולצידה מצרפים את התמונה של הכלבלב,
מה שנקרא חמאס עושה מכל האובדן הנורא והמזעזע הזה קרקס שלם, לעג וקלס לתינוקות שנרצחו בידי שדים (לא רוצה לומר בכלל חיות, חיות הן חמודות).
כל רגע אחד קטנטן שאתם לרגע חושבים שהעזתים הם מסכנים - תזכרו שגם אתם מצליחים ליפול לתוך הפח האיראני.
כל המדינות השכנות לנו רוצות לטרפד טוב טוב את צמד המילים "עזתים מסכנים" כדי לשנורר עוד כספים מהמערב, אף אחד לא מתכוון לפתור לנו את הבעיה.

טוב שלא כהרגלי זו הייתה חפירה. אבל הלב שלי מדמם חזק מאוד מאוד עבור כל מה שקורה בארץ. אין לי טיפת רחמים ואסור שגם לכם - תזכרו טוב טוב, 40 תינוקות ערופי ראש ונשים שנאנסו בצורה הכי חולנית שאפילו בסרט הסרבי לא היו מציגים. הכל קרה, להכל יש תיעוד, ימים יגידו. לאנשי צבא יש תיעוד של ה-כ-ל

New born - הם עשו מעשי זווועה נוראים. שמעתי תאורים, בתקווה שהם לא נכונים. נקווה לטוב
לפני 7 חודשים
מחפש חזקה​(אחר) - היו המון סרטונים בטלגרם שראיתי, באמת אין מילים לתאר, לא אנושיים , לכל השמלאנים שמאמינים שיהיה שלום איתם- אתם חיים בסרט רע, זה או אנחנו או הם
לפני 7 חודשים
Netrunner​(נשלט) - מצטער שאת צריכה לסבול את החירטוטים האלה. נמאס לי מהמחלה של המערב להאשים את עצמו כל הזמן.
לפני 7 חודשים
שקט1 - במזרח התיכון אין מקום לכבשים. תהיה זאב או שלא תהיה. מי שלא מתאים לו .יכול ללכת לאזור נוח יותר עד שהרשע יגיע גם אליו
לפני 7 חודשים
TinyBoy - אנחנו תמיד ידענו מי הם, העולם מתחיל לדעת רק עכשיו, אבל עד שהעולם לא ירגיש זאת על בשרו הוא לא באמת יבין, קל לגנות מרחוק, קל לתמוך מרחוק, אבל באותה קלות קל גם לשכוח ולחזור לשגרה כאילו לא קרה דבר, רק כשהם יחוו זאת בעצמם הם יבינו כמה הם היו עיוורים ואדישים, גם האוייבים שלנו מבפנים עוד לא מפנימים כמה מזל יש להם שהם חיים פה תחת שלטון יהודי דמוקרטי ורחום, למרות שהם יודעים איך החיים שלהם היו נראים תחת שלטון ערבי ופרימיטיבי שגונב את העם שלו ולא יהסס גם לרצוח בעם שלו, העם שלנו עובר תקופה קשה, אבל אנחנו עוד נצמח ממנה וננצח, זה הייחוד שלנו וזו התכלית שלנו, עד כה כל מי שניסה להשמיד אותנו נמחה מעל פני האדמה, כך היה וכך יהיה, עם ישראל חי!
לפני 7 חודשים
JamesLondon​(נשלט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י