שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לכתוב משהו

אפשר עוד לעשות איתי המון דברים
לפני 4 שנים. 6 באוגוסט 2020 בשעה 18:02

האחת, וזה קורה כלכך הרבה פעמים, היא חוסר אונים לעזור לשולטת בבעייה רגשית. הרבה פעמים אני מזהה תבניות התנהגות, או הסתבכות, שאני יכול לעזור בה, אבל היא לא תתן. או כי הפוזה לא מאפשרת, או שפשוט לא בא לה - לא בא לה להסתבך בעומק רגשי עם נשלט.

זה מובן לי - כל הכיף בנשלט שזה איזשהו טריפ בשביל השולטת, חדוות שליטה ואגו. להיות נערצת. להיות מחוזרת, להיות זאת שמחליטה מתי יכאב לך ומתי. זאת שלוקחת.

אז בשבילה הנשלט הוא לא במשבצת לפתור בעיות רגשיות. וזה קצת מעיק ביחסים של יותר מסטוץ, כי זה משאיר את הפמדום כאילו במשטח החיצוני של היחסים, בעוד שאצלי במיינד וברגש, הוא עוטף וחודר את הכל. לי, לפחות, אין שום בעייה לפתור בעיות מתוך הערצה כנה. אבל פשוט אין לזה מקום כמעט תמיד. 

הבעייה השנייה היא בעייה הפוכה - הג'לי שאני הופך כשהיא מגלה כלפיי סימני רכושנות מחפיצה. "משאב חמוד שלי". "המשך עם הפסיכולוגית, טפל ברכוש שלי". כאלו. 

רכושנות זה הבעה כלכך סקסית בעיניי, הדבר הכי סקסי בעולם. ואני ממש לא יודע איך להגיב לזה. אני בטח מגיב לא נכון. אין מצב שאני בכלל מגיב מותאם לסיטוצייה, בהפצה חושית ורגשית כלכך חזקה.

מעניין יהיה לראות את אותה הסיטורציה מבחוץ. 

 

SWAY - אני ממש מזדהה איתך. מבין את שני המצבים האלה שגם קורים לי לפעמים (היום פחות כי מזמן לא היה לי קשר עם שולטת חדשה, ועם הנסיכה אנחנו במקום של שוויון ברוב השיחות).
מציע לנסות התנהגויות חדשות, כמו לתקשר לשולטת את המחשבות והרגשות שלך, את הדחף שלך לעזור לה והמחשבה שזה יהיה יעיל עבורה, את הפחד שהיא לא תקבל את זה. או פשוט לנסות לעשות את זה למרות המחשבות שיש לך והרגש.

מציע לבדוק פעולות במונחים של יעילות ולא של נכון/לא נכון.
לפני 4 שנים
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - בשני המקרים ברור שהבעייה היא תקשורת. אבל מכוונת. בראשון יש משהו מתחת לחוסר התקשורת, אלא פשוט - באיך כל אחד תופס את האינטרס בקשר, באותו הרגע.

בשני חוסר התקשורת נובע מחוסר יכולת לחשוב, מהצפה רגשית שלא במקומה.. שקצת מפריעה לתפקוד. במקרה זה ההצפה יכולה להיות בריאה וכיפית.. מעניין למה היא *כלכך* חזקה, שחעיתים היא מביישת.
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - אתה כותב נפלא בעיני, ומדויק. מאוד מתחברת למורכבות שתיארת בחלק הראשון, והרבה זמן הרגשתי בתוך הלופ הזה. בחוויה האישית שלי, שכשהיחסים בינינו העמיקו והשליטה שלו בי נהייתה חלק ממני ובתוכי (לא משהו חיצוני לי) וגם חלק מופנם בקשר שלנו, זה איפשר לו מרחב גדול יותר שבתוכו הוא בחר להיחשף בפני ואז גם לנהל איתי שיחות עמוקות שקשורות אליו ולהיעזר בי, אפילו. אני חושבת שזה קשור לתחושת ביטחון שלו בעצמו כשולט בכלל וכשולט בי בפרט.
אגב, כשהוא נחשף, משתף ומאפשר לי לראות אותו (ולא רק את הדמות/הצד השולט הנערץ), זה דווקא מעמיק את החיבור, את האינטימיות ובסופו של דבר, גם את יחסי השליטה. בקיצור, בעיני זה אפשרי. וזה מדהים. רק דורש אומץ, אמון ובסיס חזק של יחסי שליטה. אז אל תאבד תקווה :)
לפני 4 שנים
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - תודה רבה, ממש מחמםצאת הלב לשמוע. והזדהיתי עם כל מה שכתבת, ממש.
זה ממש "לופ", כמו שתיארת, וברור שחשיפה תעמיק את החיבור. ברור. זה הרי כלכך פשוט..וכלכך חסר סיכון, בעיניים שלי.

עכשיו הבנתי שהבעייה השנייה היא די דומה במהות לראשונה, רק מהצד שלי הפעם. - שתיהם על פני השטח. שניהם מייצרים פלקטיזציה של הרגש, של הפמדום, ומונעים לראות את האמת וללכת יותר עמוק.

עכשיו, אני חושב שהרבה מלהיות נשלט זה להתאפק, ללכת בקצב של השולט והשולטת. זה ברור, ודי טבעי. הבעייה היא שלפעמים ההליכה היא לכיוון הלא נכון בכוונה:). זה קצת מוציא מהדעת.
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - https://i.redd.it/6qjfavd67fb51.jpg
לפני 4 שנים
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - אההתי:)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י