סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לכתוב משהו

אפשר עוד לעשות איתי המון דברים

CF

לפני שנתיים. 6 באוקטובר 2021 בשעה 18:36

ניסיון קצת להעמיק בנושא ה Clothed Female 

 

ותודה לdeepthinker שהעלה את הנטייה הזאת בתגובות.

זוהי נטייה מאוד חזקה אצלי. נשים לבושות הן טרן און, וכשהן מתפשטות, ובכלל עירום נשי, זה טרן אוף.

ושמתי לב שנטייה זאת מאוד לא מובנת על ידי נשים ושולטות בפרט, ולצערי מרתיעה נשים. מכאן שהיא גורמת ישירות לנו הנשלטים להרגיש אי נוחות, שמשהו דפוק אצלנו. אנחנו לא משרתים נכון. 

קיבלתי תגובות שנעות מ"אתה מוזר" דרך "זה כלכך לא שגרתי, כי זה לא נטייה טבעית - הטבע מעודד משיכה לעירום". דרך העברת מבחנים למינהם "כנס לבלוג של ההיא - אתה באמת לא נמשך לזה?" 

יותר מכך הוא נתפס, לדעתי בטעות, כהחפצה, או כפטיש שמוזיל נשים( או מבטל את גופן) ומפנה את תשומת הלב לפיסות בד. אני חושב שחלק גדול מהנשים תופסות התערטלות כהישג באינטימיות או כביטוי לנשיות פנימית, או ככוח על גברים ( לגברים אין כזה גוף יפה.. מה לעשות) ומרגישות שהנטייה הזאת לוקחת להן את החוויה הזאת.

אני חושב שבצדק מבחינתן, ובאופן מסויים, ולא בצדק באופנים אחרים. 

 

אז אני יכול לדבר רק עליי, ועל הנטייה הזאת. וכשאני חושב עליה - קודם כל אני מרגיש שחשוב להגיד - הנטייה הזאת היא( לפחות אצלי) לא פטיש כשלעצמו. אני אמנם מתגרה ממגפי עור, למשל, אבל זה לא זה. זאת לא המהות העמוקה. הגירוי האמיתי, העמוק, הוא משליטה נשית עליי. מחוסר אונים שלי מול און אמיתי של השולטת. השליטה מול חוסר האונים היא הפטיש, היא התחליף האמיתי לחדירה

ומפה באה הנטייה הזאת - עירום נשי לא נתפס כשליטה בחיי יום יום - אשה שמתפשטת בפורנו או שולטת בבגד ים נראית תלושה מהסיטואציה, נראית משחקת. יותר גרוע - נראה שהתפשטה כי גברים... רוצים שהיא תתפשט. לכן 90 אחוזים מ פורנו לא מזיז לי. אני תמיד אחפש סיטואציה "כאילו ונילית אבל לא", שבה האישה לבושה, כי בחיי היום יום זה סממן לשליטה. כנל גם בסרטים האמריקאים - ממתי אישה ערומה היא בשליטה על סיטואציה? קשה לדמיין סיטואציה אמיתית שבה זה קורה.

אז חבל על ההכנסה למשבצות. זה סתם גורם לעגמת נפש לכל הצדדים. כדאי לדבר על  ההקשר הריגשי יותר. האסויציאטיבי יותר. כרגע, בראש שלי, התערטלות פירושה הורדת מגננות. זה יכול להיות כיפי ואינטימי מאוד במצבים מסויימים, הורדת מגננות, ואין רע בכך. אבל זאת לא שליטה המצב ישתנה אם העירום יסמן שליטה ולא רצון לסקס (כלומר חדירה)

אם כבר, יש פה הרדדה של סיטואציות אינטימיות. אבל אפילו זה סתם שיפוטי מצידי. 

 

 

Shish​(שולטת) - Clothed, not closed.
לבושה, לא סגורה.
יכולה להבין למה אתה מתכוון. מעניין.
לפני שנתיים
תפוח אדמה חרוך​(נשלט) - תיקנתי. תודה!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י