אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לכתוב משהו

אפשר עוד לעשות איתי המון דברים
לפני 4 שנים. 25 באפריל 2020 בשעה 13:36

בתגובות לפוסט הקודם, ביקשו ממני (סקארי ואחרים) לפרט על המושג הזה.

אז אני מדבר בעיקר בקהילת הפינדום שבטוויטר, שדיברתי עליה כאן -

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=994511&blog_id=83549

 

והמטרה של הקהילה הזו, בהגמוניה נשית טהורה יש לומר, היא לגרום לגברים הנשלטים להתמכר לה. השולטות מעלות פוסטים, קליפים וכדומה עם רעיונות תומכים.

והרעיונות מגוונים - 

- למשל משהו שנקרא reprogramming, תהליך שבו מסיטים את ההנאה המינית של הגבר מחדירה או ממפגשים אינטימיים עם נשים, להנאה רק מלשלם לשולטות.בין היתר:

 לא ראוי לגברים שם לקיים יחסי מין. "המין שלך מעכשיו הוא לשלם לי"

מעודדים את הגברים לא לגמור - "אם אתה לא הצלחת  לאישה להתענג ולגמור, גם כדאי שאתה לא תגמור, זה רק הוגן".

 הreprogramming עובד מדהים. בעיקר כיון שאתה כנשלט רוצה בתוכך שהוא יעבוד כי אתה מבין כמה משרת את האינטרס של השולטות.

- עוד דגש הוא של עידוד על ריחוק חברתי - להשאר בבית, להשאר רווק, לא לדבר עם נשים ("אתה ממילא לא ראוי, ורק תאכזב אותן"), לאונן לאט במשך שעות, ולשלם.

 

באופן כללי הדגש בקהילת הטוויטר הזו היא על תקשורת פתוחה וגלוי בין הנשים, וזלזול בתגובות גבריות (שכמעט לא קיימות), ועידוד של "תשלומים שקטים" - גברים שמשלמים ללא כל תמורה של תשומת לב. גברים שמצייתים לכללים אלו נחשבים כנורמה שיש לשאוף אליה. גברים שלא, מתוייגים כאנוכיים, ומבזבזי זמן.

יש עוד רעיונות ובטח שכחתי כמה. זה ערב רב. וחלק מהשולטות אכן מדגישות את הצורך בשמירה על בריאות הנפש. אבל חלקן מצביעות על כך שכסף הוא אלמנט שליטה בחיים, ויש לגרום לגברים להקריב ולוותר עליו ללמד אותם להגיד תודה יפה אח"כ. הנשים שיכולות ולוקחות אותו ללא התנצלות מעצימות את עצמן ואת חברותיהן. יש פה אקט של פיצוי על הפטראכייה. השיח הפמיניסטי מאוד נוכח בקהילה. מושגים כמו slut shaming הופכים את כיוונם. ולמה שלא יהיה? הרי מי ראוי יותר לגנאי - הגבר שנזקק לתת לאישה כסף תמורת תשומת לב, או האישה המקבלת אותו? הslut  שיימינג תלוי במערך הכוחות בכל קהילה, והתחושה החזקה היא שבפעם הראשונה כך ניראה פורנו כאשר הוא באמת נשלט על ידי הנשים. (מה שאצלי עוד יותר מיסד את ההתמכרות. כי היא מייצגת משהו נכון וראוי)

 

 

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י