ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין לכם ברירה

עולם הבדס"מ כפי שהוא נראה בעיניי
לפני שנתיים. 18 בפברואר 2022 בשעה 21:58

הגעתי אל החוף, הקדמתי קצת כדי להנות מהשקט עד שיגיעו כולם. רוח נעימה קצת קרירה נשבה בלי הפסקה. בחנתי את הנמצאים במקום: זוג מאוהב, משפחה גדולה ורעשנית וכמה חבר'ה צעירים משחקים שש-בש.

בפינה המרוחקת הבחנתי באחד בעובדים מאכיל אדם צעיר. מחשבה ראשונה שעלתה לי היתה "איך הוא מעיז להיות יותר מפונק ממני", התקרבתי וראיתי שהאדם הצעיר בעל מוגבלות ולכן הזדקק לעזרה. מחשבה שניה שעלתה לי "פאק איט, אני משיגה לי כזה", בחנתי אותו בחסות משקפי השמש הכהות שהסתירו את רוב פניי, גוף מוצק, לא גבוה, עיניים שחורות ומבט מרוחק מעט מצועף, פעולותיו איטיות, סבלניות ופניו שלוות. מחשבה שלישית היתה "פאק איט #2, אני רוצה בדיוק את זה".

התקרבתי במעבר הצר לכיוון השולחן שלהם תוך כדי שאני מסירה את משקפי השמש. העובד הניח את המזלג מידו והרים את הראש הוא הסתכל ישירות עליי.

ניפנפתי בריסים נפנוף אחד.

המבט המהופנט בעיניו והלסת שנשמטת קלות, הבעת הבלבול שבאה אחר כך, משעשע אותי כל פעם מחדש לראות את זה. הוא התפכח אחרי כמה רגעים והשפיל מבט.

חשבתי לעצמי זאת הפעולה הכי קלה והכי מתגמלת שיכלתי לעשות. הרי מעכשיו הוא יעשה הכל עבורי. ניגשתי לעבר שולחן פנוי, בשבריר שניה הוא התייצב מולי במבט מושפל, מסדר עבורי את הכסא. וככה בלי מילים, בלי הסברים, הסכמות וסיכומים, לקחתי לי צעצוע חדש.

לפני 5 שנים. 18 בינואר 2019 בשעה 14:02

תודה לאמן המוכשר שגם צילם את התמונה וגם מדגמן בה.

 

לפני 6 שנים. 6 בדצמבר 2017 בשעה 7:39

אם הומלס אחד מוכר להומלס אחר קרטון איך יודעים אם זה עסקת נדל"ן או עסקת סמים?!

לפני 6 שנים. 24 בנובמבר 2017 בשעה 20:21

אחזתי בידו והובלתי אותו אחריי. נכנסנו אל מעבר לוילון הכבד, אל חלל הכניסה למבוך. הנקשרת שהיתה תלויה עם רגל אחת חצי משוחררת נראתה סובלת, כל תנועה שהקושר ביצע העלתה עווית של כאב לפניה, מראה שחירמן אותי, עמדנו וצפינו. לאחר זמן מה המשכנו אל תוך הדוחק והצפיפות במעברים הצרים של המבוך. גניחות, צעקות וקולות של שפתיים מתאמצות נשמעו מכל מיני כיוונים, המשכנו לאט, מסתכלים בדרך על הזוגות העסוקים, מתחכחים בהם בלית ברירה. נכנסנו לנישה דיי רחבה במונחים של המבוך, זוג עמד בפנים בחורה בהירה, דקיקה ויפה ובחור צעיר גבוה ורחב. הבחור עניין אותי. הם התקדמו לעבר היציאה כשהיא הולכת קדימה, הנחתי לו יד על החזה והסתכלתי לו בעיניים. הוא הבין. חכי לי בחוץ הוא אמר לה, והיא, מביטה בו בתמיהה, נעמדת בכניסה לחלל, מחכה לו. חכי לי ליד הבר הוא פוקד בקול רם. והיא, נשלטת ממושמעת, יוצאת מהמבוך. אני מסתובבת אליו ומרימה את הראש הוא מאוד גבוה ורחב, מרגישה שהוא כמעט כפול ממני בגובה. אני מסתכלת לו בעיניים ומתקרבת. מניחה יד על החזה שלו וביד שניה שולפת מהמכנסיים החוצה איבר מרשים, כיאה לגבר במימדים שלו. אני מתקרבת אליו ולוחשת לו "אתה הולך לגמור בשבילי" הוא מהנהן ומנסה להתכופף לנשק אותי, אני מזיזה את הראש ותופסת לו חזק בביצים, לוחצת ומרגישה ביד השניה את האיבר מתקשה, "אתה תשחרר כשיגיע הזמן, לא לפני" אני מכתיבה לו את קצב הנשימה בתנועות היד שלי שעולות ויורדות על הזין הזקור. הוא עומד מאחורי כל הזמן הזה, אני מסתובבת אליו והוא משפיל את המבט בזריזות, יודע את מקומו. גם הבליטה במכנסיו כבר בלתי ניתנת להסתרה. אני מחזירה את הראש קדימה ומישירה מבט לעיניו של הצעצוע החדש שלי, דוחקת אותו לקיר ונצמדת אליו, "אתה יכול להסתכל עליי" הוא סוקר אותי במבטו ונעצר במחשוף, אנשים עוברים מאחורי, חלק נעצרים ומסתכלים אני לא מוותרת לו, מפנה את תשומת ליבו לזוג שלידנו וכשהבחורה קולטת במבט משתומם את המתרחש אני לוחשת לו "תגמור עכשיו" והוא באנחה קולנית, משחרר זרם חם וסמיך, לוקחים כמה שניות להירגע, להחזיר את הנשימה. אני מחייכת אליו, מסתובבת ונעלמת בקהל.

לפני 6 שנים. 29 באוקטובר 2017 בשעה 15:50

== Results from bdsmtest.org == 

100% Exhibitionist 

100% Owner 

100% Dominant 

100% Degrader 

100% Voyeur 

100% Rigger 

100% Sadist 

100% Master/Mistress 

100% Primal (Hunter) 

100% Non-monogamist 

93% Daddy/Mommy 

60% Ageplayer 

56% Experimentalist 

47% Vanilla 

1% Primal (Prey) 

1% Boy/Girl 

1% Brat 

0% Rope bunny 

0% Slave 

0% Degradee 

0% Submissive 

0% Masochist 

0% Pet 

0% Switch 

 

לפני 6 שנים. 29 באוקטובר 2017 בשעה 14:29

אני אוהבת שמתארים לי את הטעם ואת הריח שלי ולאחר מכן מרעיפים מחמאות ותודות. כל כך קשה? גם אם כן, תתאמץ ותמצא את המילים כי זו זכות שלא כל אחד זוכה לה. זו זכות לתת שירות 

לפני 6 שנים. 17 באוגוסט 2017 בשעה 9:22

"בוקר טוב 0, הכנת הכל?" אני שואלת בזמן שאני מתקרבת אליך עטופה בחלוק משי רך המחליק על עורי.

"כן גבירתי" אתה עונה בקול רועד ובזריזות משפיל את מבטך לרצפה.
אני מתיישבת על הספה מולך, אתה יושב על הברכיים עם המבט מושפל ומגיש לי קערה עם תותים.
אני לוקחת ממך את הקערה ומניחה ליידי.
מושיטה רגל אחת מתוך החלוק ומניחה אותה עליך, אתה מלטף את רגלי בידיים חמות ומנשק נשיקות נעימות ורכות. אני עוצמת עיניים מחליפה בין הרגליים ונהנית, מפעם לפעם אני פוקחת את עיניי רק כדי לראות כמה ה 0 מתאמץ ללקק בין האצבעות כשאני דוחפת את הרגל עמוק לתוך פיו.
"תתחיל" אני פוקדת לאחר מספר דקות ולוקחת תות מהקערה.
אתה מושך מתחת לשולחן כלי עם מים חמים סבון ריחני וסכין גילוח, מסבן לי את הרגל ומגלח לאט לאט מלמטה למעלה.
אני נוגסת בתות, מתוק ומלא מיץ. אתה ממשיך במשימתך. מנגב במגבת רכה כל חלק שסיימת וממשיך לעלות לאורך הרגל.
אני מפשקת את הרגליים מניחה תות ביניהם ואומרת לך "אתה יכול לבחור מה לאכול קודם"
הידיים שלך עולות במעלי ירכיי ומעסות אותן ואתה מתקרב עם הראש מלקק את החיבור שבין הרגל למפשעה, מנשק ומלקק  גולש עם הלשון עד שהיא עוברת על השפתיים החמימות שלי ומלקק לאורכן מלמטה למעלה ולאט לאט מפשק אותן ונכנס יותר ויותר עמוק עולה למעלה ומתחיל ללקק בסיבובים עדינים ונעימים מסביב לדגדגן. מלקק ומוצץ מלטף ומענג. אני מלטפת את ראשך ומסתכלת איך אתה משקיע את כל כולך במשימה.
אצבעותיך מעסות את החיבור שבין הישבן למפשעות ומתקרבות ממש לפתח. אתה מחליק אצבע אחת מעל החור המכווץ ומעביר בי רטט של עונג. פתאום מרגישה אצבע גם בין השפתיים מחליקה עמוק יותר ויותר אני מתפתלת וגונחת ואתה בשלך מוצץ מלקק ומענג. אני מרגישה רעידות בגוף שלי. יד אחת שלך עולה במעלה הבטן שלי מחליקה תחת החלוק ומוצאת פיטמה זקורה, אתה מחזיק ומלטף בעדינות ואני גונחת וגומרת. סוגרת עליך את הירכיים ונשארת ככה עוד דקה להירגע.
אחרי שאני משחררת את הראש שלך מבין רגלי אתה ממשיך במשימה. מגלח לי את השפתיים של הכוס בזהירות רבה. מגלח ומנגב חלק חלק עד שאני כולי חלקה.
אני מעבירה יד להרגיש, מרוצה מהתוצאה. אתה אוכל את התות ואני מעבירה את כפות הרגליים שלי למפשעה שלך ומרגישה את הזיקפה. הגיע הזמן שתלך לפינה שלך לטפל בה.

לפני 6 שנים. 17 באוגוסט 2017 בשעה 8:09

אני נתקלת בגברים (האחרון לא היה אפילו מהכלוב) שמצטיירים בעיניי כפחדנים.

הכל מתחיל בזה שהם רואים את הדמות שעומדת מולם- אשה שלווה וחייכנית שמשרה אווירה נינוחה והכל נעים ונחמד עד לרגע של מחלוקת שבו אנחנו לא רואים עין בעין ואז, כשמתגלה האשה החזקה, הדעתנית והבלתי מתפשרת אני רואה את המבט המבולבל, את הבהלה - ממש פחד בעיניים ותמיד הדרך שלהם להתמודד איתי היא לתקוף ומייד להתנתק ולברוח.

אז פחדנים עלובים:

לא!

בזה שתקפת לא הצטיירת כגבר אלא כאדם אלים וגס רוח.

בזה שהתנתקת הפסדת לפחד.

בזה שברחת לא ניצחת אותי אלא וִויתַּרְתָּ לעצמך. 

 

נתקלתי גם בגברים אמיתיים על כל המשתמע מכך, אך הם כל כך נדירים ומגיע להם פוסט משלהם.