אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרצי BDSM בחיים + AI

הבלוג הזה הוא תכלס סוג של יומן בסגנון קמתי בבוקר וחשבתי על BDSM :-)

כולנו עסוקים בשיגרה, אולם מדי פעם אל תוך החיים מבליח פרץ BDSM, שהופך את היום למשהו אחר. רוב הפוסטים עומדים בפני עצמם, אין פה סיפור בהמשכים. אפשר לדלג ולקרוא רק מה שנראה מעניין. את הבלוג אני כותבת מאז 2004 עם כמה הפסקות ארוכות באמצע בהן פחות נכנסתי לכלוב. הוא התחיל לפני שזה הפך לטרנד וזכה לשבחים בעיתונות הכללית בעיקר כי פעם לכתוב בלוג היה דבר נדיר ועוד בלוג בדסמי. למעשה למיטב ידיעתי זה הבלוג הבדסמי העברי הראשון. לאחרונה התחלתי לשלב גם תמונות AI אז הוספתי לשם הבלוג.
* רצוי להצטרף למעקב על מנת לקבל התראה אדומה בכל פעם שעולה פוסט חדש. מבטיחה שיהיה קצרצר. אני שונאת חפירות.
** כל התמונות בפרופיל ובבלוג הן שלי או של הנעליים שלי (למעט מקרים בודדים בהם נכתב שהתמונה היא אילוסטרציה מבנק או בינה מלאכותית).
*** אני רואה שיש לי מלא צפיות אז תגיבו גם ראבק!
**** על פוסטים בבלוג יש להגיב בבלוג - לא בהודעה פרטית! ואשמח להתייחס.
לפני שנה. 3 בדצמבר 2022 בשעה 12:50

אנשים שמעצבנים אותי בלי קשר ל - BDSM.

כאישה שתלטנית בא לי לתת להם סטירה ולשלוח אותם למחנה לחינוך מחדש.

דבר שלא באמת אפשרי, אבל תהיו אמפתיים רגע.

פוסט מתגלגל. יהיו תוספות. תרגישו חופשי להציע גם.

 

1. אנשים שאומרים מצוין במקום תודה. אם את הבוסית שלי ואני עובדת זוטרה ועשיתי למענך משהו לפנים מתפקידי אז אולי לגיטימי להגיד מצוין במקום תודה, כי אנחנו ביחסים שרלוונטי שתיתני לי ציונים. אבל אם אתה השכן ממול שהרגע הסכמתי לתת לך את הקרטונים היפים שפרקתי ופרסתי אחרי מעבר דירה אז ברבאק תגיד לי תודה. לא מצוין. (אני יודעת שאני מצוינת, לא צריכה ציונים. כן רוצה תודות.)

2. אנשים שמבטלים V כחול ב-WhatsApp ועונים לך אחרי כמה שעות טובות או יותר גרוע כמה ימים והיות ואת מכירה אותם מפגישות עבודה במציאות את יודעת שהם מסתכלים כל הזמן על הטלפון ואין מצב שהם קראו רק הרגע את ההודעה ואז ענו לך. הכי גרועים אלו שאומרים באגביות מתי ראו את ההודעה וזה תמיד הרבה הרבה לפני שענו. העובדה שגם את יכולה לא לענות להם יום שלם בפעם הבאה שיפנו, בכלל לא מרגיעה כי את בן אדם שעונה מתי שרואה ולא משחק משחקים. בכלל לענות באיחור רב בכוונה זה דורש מאמץ גדול למי שכן רגיל לענות מיד כשרואה. 

3. אנשים שהולכים עם כפכפים מעץ בבית. אנשים תתאפסו על עצמכם. כפכפים זה לא נעלי בית. השכנים למטה סובלים. בכלל, כל היום הרגל הייתה בנעל סגורה, תנו לה לנשום קצת, לכו יחפים או עם גרביים. אני אוהבת להיות יחפה בקיץ ועם גרביים בחורף. 

4. אנשים שגונבים מגבות מבתי מלון והולכים איתה לחדר כושר. לא מספיק גנבתם רכוש אתם גם מנפנפים בזה? תחזירו מיד את המגבת לבית המלון, גנבים! מתפדחים להחזיר או שזה רחוק? תתרמו אותה מיד לכלביה או עמותה של בעלי חיים. תוסיפו גם תרומה כספית נדיבה. היקום ואני נשקול לסלוח לכם. 

 

 

 

 

וזו תמונת אילוסטרציה של אישה שמישהו הביא לה את העצבים. זו לא אני.  

 

 

 

 

* * רצוי להצטרף למעקב אחר הבלוג על מנת לקבל התראה אדומה בכל פעם שעולה פוסט חדש. מבטיחה שיהיה קצרצר. כל פוסט בפני עצמו. אני שונאת חפירות.

 

 

זאב פטיש{סאדיסט} - פוסט מצויין....🤣🤣
לא כולם יודעים לתקשר בצורה מגניבה, חלק פשוט מגיבים בשלוף מתוך חוסר מחשבה..
לפני שנה
המכשפה בג'ינס​(שולטת) - תודה. אז זה רק מוכיח שאני צודקת והם זקוקים למחנה לחינוך מחדש כי שם הם ילמדו שלא עונים בשלוף אל במחשבה.
לפני שנה
זאב פטיש{סאדיסט} - אי אפשר לחנך את כדור הארץ, צריך להתרגל שיש אנשים טפשים וחסרי טאקט...
לפני שנה
יואליטו{צעצוע שבור} - מצטרף ל2
לפני שנה
only fun 1​(אחר) - פוסט מצויין
תודה:-)
לפני שנה
Daave​(נשלט) - מסכים איתך שהמילה מצויין לא יכולה להחליף את המילה תודה.
לפני שנה
-wintermute-​(נשלט) - תבטלי את הוי הכחול, זה נטו שקט נפשי
לפני שנה
המכשפה בג'ינס​(שולטת) - אצלי זה הפוך. אני אישה שתלטנית בחיים וריכוזית בעבודה. ה-v הכחול עוזר לי לשלוט במצב ולהיות בשקט הנפשי שטוב לי.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י