סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

את אשר נפשי עולה על גדותיה

כל הרוחות שנשבו כל הלילה, לא יכבו את האור בקצה
לפני 5 שנים. 3 במאי 2018 בשעה 11:44

אני אוהבת שדברים מונחים במקומם, תחומים במחיצות, לפי הסדר הנכון. משום מה האיזון הסביבתי המלאכותי הזה גורם לי לשקט פנימי, בעולם כאוטי ששואף לשיווי משקל. 

קודם כל סדר ואיזון, אחר כך טלטול חזק, חד ומורגש, חסר פשרות. רעידת אדמה שתערער יסודות ולאחריה שוב ניקיון וסידור מחדש. 

האקט של הטלטול חייב להישמר לאירועים מיוחדים, "פעם ב...", אחרת אין אפשרות להספיק לסדר הכל לפני הפירוק הבא, והשלמות נפגמת בהדרגה עד למצב בסיסי שאינו מאוזן מלכתחילה. 

הבעיה עם מצב לא מאוזן כבסיס היא חוסר האכפתיות בנוגע להרס נוסף, וחוסר אכפתיות זה אולי הדבר המסוכן ביותר בעולם, שמתורגם לחוסר רגש חלול ונוראי. פיזית זה מרגיש כמו בחילה, אבל בלי שיהיה מה להקיא החוצה לטובת פורקן זמני צורב.

הצלפות למשל הן עונג לראש מוזר כשלי. קצב קבוע, מיקום ברור, ובינהן שקט מוחלט. אני עוצמת עיניים ומדמיינת את בריאת העולם, הרים שנסדקים וקורסים לתוך עצמם, מים גואים שסוחפים כל דבר שנקרה בדרכם, ואני איתם, מפסיקה לנסות להיאחז באוויר הדחוס ונותרת פרומה ומדממת ככל בשר. 

לפעמים סאב ספייס הוא פשוט לאבד את הספירה. כמה הוא נתן כבר? הוא בימין או בשמאל עכשיו? הכל כבר צורב וקשה להבחין. ואז מגיעה ההבנה שזה בכלל לא משנה, ולא היה משנה גם קודם. כואב לך באמת, אבל אך ורק כואב ולא שום דבר אחר.

בנקודה הזאת לפעמים יבואו דמעות, לפעמים קריסה פיזית של ממש שתדרוש ממנו לעצור ולאסוף אותך לפני שתתפזרי לו. אי אפשר לדעת מה יקרה, כי זה כבר לא בשליטה שלך. משהו אחד בעולם לא בשליטה שלך, ואולי אפילו הכל. 

לפעמים הצורך בכאב הוא לא מזוכיזם אלא צורך באתחול פיזיולוגי הישרדותי, ובמישהו שיהיה עד לו, יתעד אותו בזיכרון כדבר בעל חשיבות בעולם שכולו בר חלוף. 

עכשיו אני קורסת לתוך עצמי באיטיות ודבר לא נברא. אין מי שישאב סיפוק מאחיזה בשרביט המנצחים של המנגינה הדוממת הזאת, או יכתוב אותה כיצירת מופת, צפופה ומענגת. 

אולי הייתי בוכה על זה, אם היה לי אכפת, או אם היה מי שיעמוד מולי ויגמור מזה, כאילו שיש לזה משמעות. 

Sweet melody - אין. לי. מילים.
זה יפה כל כך!!
לפני 5 שנים
נזמית לופתת - וואו, אתחול פיזיולוגיה הישרדותי, את נכנסת לי לקרביים גברת.
לפני 5 שנים
מיםשקטים{Runs Deep} - תקשיבי, זו את שכותבת את הבדסמ כיצירת מופת והסיפוק שאנחנו שואבים מלקרוא אותך טוב כמעט כמו אורגזמה 💖
לפני 5 שנים
Grey / Green - יו, סינדרלה.
לפני 5 שנים
Sweet melody - איך פוסטים כאלו לא מקבלים 1000 לייקים ומיליון תגובות מפרגנות. איך?!
ושל אהבלים כן. לא אבין בחיים.
לפני 5 שנים
Runs Deep{מיםשקטים} - עצלנות.
לפני 5 שנים
מהדק אותי​(נשלטת) - מהמם!
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י