לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 14 שנים. 4 באפריל 2010 בשעה 9:21

באמצע הטיול, בנסיעה אחת ארוכה, הילדים ישנו, שדות ארוכים וירוקים, פרות רועות באחו, כמה טחנות רוח, המחשבות שלי נדדו להן אליך וחשבתי לעצמי שזאת הנסיעה הרגועה הראשונה שלי מזה שנים.

הייתי מנותקת מאינטרנט וטלפונים ובכל זאת ידעתי שאתה כאן, מחכה לי, שהאהבה שלך שלמה ויציבה, שלא תיצור לי דראמות, שלא אחזור לבגידות ושקרים. שאתה פשוט כאן, אוהב ומצפה לי ושהכל יהיה יציב וקיים ושלם ונפלא כשאחזור, בדיוק כפי שהיה לפני שהלכתי ונשמתי עמוק ונהנתי מהשקט והרגשתי את הנעימות הזאת מציפה את כולי.

אתה מעניק לי את השילוב המושלם בין סערות חושים מטורפות לשלווה בלתי מעורערת, לידיעה מוחלטת של כמה אתה מאוהב בכולי, כפי שאני בך ושהמרחק לא משנה זאת והודיתי עליך ועל התיקונים שאתה עושה לי ועל האהבה הזאת שלנו, שכמו נשלחה לי משמיים ושרתי לעצמי בלב את "באת אליי את עיניי לפקוח" והתגעגעתי אליך עוד יותר.

והחיבוק שלך. כמה שאני מחכה לחיבוק שלך, זה שמכרבל ומוחץ ועוטף ומתכרבל ומצמיד לנו לב ללב. כמה שאני מתגעגעת אליו ולכל מה שיבוא אחריו...

Owner​(שולט) תגובה ראשונה ל: אליך - פוסט שלך ללא תגובות והעולם שותק? :-)
אני מרגיש שזה קצת באשמתי אז הנה מיד נתקן ונשיב את הסדר על קנו...
לפני 14 שנים
Owner​(שולט) תגובה שניה ל: אליך - התגעגעתי אלייך נסיכה שלי, מאד...
לפני 14 שנים
Owner​(שולט) תגובה שלישית ל: אליך - "מאוהב בכולך" כמה שזה מדוייק. אין דרך אחרת להיות מאוהב. אפשר לחבב חלק אחד יותר, אפשר להסתדר עם חלק אחר יותר, אפשר להשתוקק לחלק אחר יותר, אבל מאוהב זה בכל מה שהינך.
לפני 14 שנים
Owner​(שולט) תגובה רביעית ל: אליך - את לא יודעת עד כמה זה קשה להיות מרוחק ממך לשבוע שלם. כל כך קשה שאפשר אפילו להבין את מקור הצורך למצוא איזשהן נחמות פעוטות בהעדרך. למזלי התברכתי באיזו מלאכית וחצי ועוד רבע מלאך שדואגים לשמור את דרכי וצעדיי, אבל האמת היא שהתגובה הקודמת שלי לבדה מספיקה.
לפני 14 שנים
Owner​(שולט) תגובה חמישית ואחרונה ל: אליך - החיבוק הזה וגם מה שלפניו ומה שאחריו מצפים לך, לא פחות מכפי שאת מחכה להם.
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - צוחקת. אושר שכמותך, אהוב שלי:)
וזה היה ללא תגובות כי זה היה אך ורק לך ולמענך.
ועכשיו אני מתגעגעת עוד יותר, אם זה בכלל אפשרי:)
לפני 14 שנים
אוליביה - איזו אהבה :))
לפני 14 שנים
ניקול בעקבגבוה​(שולטת) - ((:
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י