לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 14 שנים. 19 באפריל 2010 בשעה 10:58

נתחיל בפנטזיה שהתחלתי לכתוב. נהנתי מאד להתחיל אותה, אבל אני לא רוצה להמשיך אותה. משהו בכך שזה קשר שמתחיל בהונאה לא מתחבר לי אליי. פנטזיה חדשה בדרך:) (ותודה לאהובי שעזר לי להבין למה נתקעתי כשכתבתי בכזה כיף). וכן, דווקא היה בה משהו מהמציאות, רק ששם לא היתה הונאה.

אתמול, בפעם הראשונה בחיי, התחברתי ליום הזיכרון ממקום אחר. כל שנה זה כואב וקורע את הלב, אבל השנה, צפיתי בכל האמהות שאיבדו את ילדיהם ורק המחשבה שזה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו, הבהירה לי פתאם את גודל האסון והכאב. משתתפת בצערם של כל מי שהיום הזה הוא יותר מיום זכרון כללי עבורו.

בגן לא מציינים את יום הזכרון. הפיצים קטנים מדי. אז חילקו להם בלוני פטיש ליום העצמאות ופיצה קיבלה הצעה ראשונה להלקות מישהו. היא ישבה עם שיחיה במזללה ופתאם ניגש מישהו מבוגר וביקש שתתן לו עם הפטיש בראש. פיצה ענתה "לא!" וקיבלה בבית שבחים והסבר על כך שהיא ממש לא חייבת להיות נחמדה לאנשים שהיא לא מכירה ושמבקשים כל מיני בקשות.

והערב-ערב כיף עם חברים. הכל כבר מאורגן ויהיה שמח. וחשבתי על סטארט אפ היסטרי - בייביסיטרים לימי חג ומועד. מי חשב שכל כך קשה להשיג כאלה. אז למי שנתקע בלי, מצטערת שלא תהיו ובפעם הבאה...

זרה מוכרת - כל הכבוד לפיצית, זה בהחלט במקום בעיניי ללמד אותם כבר מגיל צעיר את מושגי כבדהו וחשדהו.

לגבי הערב,
יום העצמאות הוא הערב שבו הכי קשה להשיג בייביסיטרים ולו בשל העובדה שרוב השמרטפים יוצאים לחגוג בעצמם או לחלופין שוחטים כלכלית :)

תבלי הערב ותהני
ואל תשכחי להראות לפיצים את הזיקוקין

חג שמייח
לפני 14 שנים
Owner​(שולט) - כבר פנטזיה חדשה בדרך? מישהי כאן מאד יצירתית...
מקוה שבפנטזיה החדשה היא מעריצה, משתוקקת, וכמהה להיות שייכת לך בשל מה שהינך, בזכות השלמות הזאת שיש בך. מה לעשות, אני משוחד :-)
לגביי פיצית, אכן הגדרה מצויינת ל"נחמדות" – להענות לבקשתו של מישהו ולהלקות אותו.
ויפה שהיא מבינה שמה שחשוב זאת ההנאה שלה ומפליקה רק כשבא לה. :-)
חג עצמאות שמח ומאושר אהובה שלי והרבה אושר לשנינו גם אחריו
}{
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י