שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 14 שנים. 26 באפריל 2010 בשעה 5:33

נירית טל היתה הטאלנט החדש של "תמי הפקות". היו בה כל הכישורים הדרושים לכוכבת חדשה: קול מדהים, גוף מושלם, יכולת לנוע בצורה שתגרום לכל גבר לעבור לדום ומבט תמים של ילדה בחנות ממתקים. בנוסף, היא היתה אינטיליגנטית במיוחד ואמביציוזית מכל מתחרותיה. לא בכדי הפכה תוך זמן קצר לכוכבת הילדים המובילה בישראל וקיבלה תוכנית משלה בערוץ הילדים.
היא עדיין לא התרגלה לכך שחבורת מעריצים מחכה לה מתחת לביתה, לכמות החברים בעמוד המעריצים בפייסבוק ולסכומים שהציעו לה עבור הופעות פרטיות בימי הולדת.

החיים נראו כמעט מושלמים. אם רק היתה מוצאת אהבה, לא היה לה מה לבקש יותר מהיקום. כשהגיע המכתב האנונימי, היא חשה כאילו עולמה מתמוטט עליה באחת. לכאורה הוא לא הכיל הרבה. תמונה ומשפט. רק שבתמונה ראו אותה מסניפה שורה לבנה בתא שירותים ב"פיץ'", משהו חד פעמי שעשתה לפני שנתיים בעידודו של איזה סטוץ ועדיין לא הבינה למה. השורה המודפסת אמרה: "אם את לא רוצה שהתמונה הזאת תתפרסם בכל כלי התקשורת, צפי להוראות ומלאי אותן במדוייק".

נראה היה שלבה עסוק בריצת מרתון, בעוד שאר גופה רוצה פשוט להתעלף. היא חשה בחלום בלהות. אם התמונה הזאת תתפרסם, הקריירה שלה תתרסק, הכסף יחדל לזרום ולא יהיה לה איך לשלם עבור כל הדברים שקנתה כאילו אין מחר, היא לא תוכל לעזור יותר להוריה וגם לא תמצא אף עבודה חלופית בשנים הבאות. איך מפסיקים את הסיוט הזה? בסיפורים תמיד מגיע נסיך שמציל את הנסיכה מכל מצוקה ונירית ידעה שאין אף נסיך בסביבה ורק היא תצליח להציל את עצמה.

כעבור יומיים מתוחים, הגיע המכתב השני. הפעם צורפה אליו תמונה שלה משתזפת בעירום בכרתים. מישהו ממש עקב אחריה ודאג להשיג את כל הראיות האלה. מי המטורף הזה? לתמונה צורף מכתב:
"יקירתי, אני מאמינה שעכשיו את מבינה שאני מאד רצינית ומאד יודעת מה אני רוצה. ההצעה שלי פשוטה: את תצייתי לכל גחמה שאעלה בדעתי ובתמורה, התמונות הללו ישרפו, כשאמאס בשירותייך. כנסי הערב בשמונה לסקייפ, צלצלי לכתובת הבאה, הפעילי מצלמה ותני לי את תשובתך הסופית. אם התשובה חיובית, את תתחילי לשרת אותי כבר הלילה. אם לא- התמונות ששלחתי לך ותמונות נוספות שאספתי, יפורסמו בעיתוני סוף השבוע. בברכה, גבירתך".

אישה? אישה היתה מספיק מטורפת לבצע את הסחטנות הזאת? ואולי כדאי לפנות למשטרה? רעיון גרוע מאד. המשטרה עסוקה בתקופה האחרונה בעיקר ביחסי ציבור. הם מאד יהנו לגלות כיצד תפסו את כוכבת הילדים מסניפה. היא לא תסכן את כל מה שהשיגה בעמל כה רב. בשמונה היא תתחבר לסקייפ ותתחנן בפני הסחטנית הזאת, להמיר את בקשתה בסחיטה כספית. בזה היא תצליח לעמוד.


דיווה​(מתחלפת) - נו דייי
תמשיכי!
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - צוחקת.
צשששש סבלנות:)
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - לנסחטת? בטח.
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - צוחקת. צריך קרח?:)
לפני 14 שנים
חתולה והייטק - נו?
עוד
מיצי
לפני 14 שנים
אניגמטית​(שולטת) - יש עוד! מיאו:)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י