לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 10 שנים. 11 באוגוסט 2013 בשעה 15:06

אז מה עושים במקום שאין ים? מייצרים ים מלאכותי. היום היה היום האחרון של הים המלאכותי בבריסל. לוקחים טיילת ליד הנהר, ממלאים אותה בחול ים, דוכני אוכל וביתנים וקוראים לזה ים. אז בין שלל הנחמד במקום הזה רקדתי קצת זומבה וגיליתי שיש ספורט אחד בעולם שאני אוהבת לעשות - כזה שמשלב ריקודים ועשיתי פדיקור דגים, שזה להכניס את הרגליים שלי לאקווריום מלא דגים קטנטנים שאוכלים את העור המיותר בכפות הרגליים. בהתחלה זה הרגיש כמו זרם חלש, אבל אז דמיינתי שזה אתה, מעסה אותי וזה הפך להכי נעים שיש.

 

אני חושבת עלייך שם, משכשך בבריכה, משחק עם ילדים, משגיח בג'ימבורי ואתה באירופה עכשיו, התקרבנו עוד טיפה ובכל זאת כל כך רחוקים.

אני רוצה אותך במיטה זוגית, עם סורגים מאחור, קשור, סתום פה, עיניים פעורות מביטות לתוך שלי. ואז, אדבר אלייך בעיניים, אסביר לך הכל, מה אני עומדת לעשות בך, איך תרגיש, למה אעשה, מה תתן וכמה. כמה אני אוהבת אותך וכמה אוהב עוד יותר ככל שתתמסר. 

 

ואז יגיע תורך, אתה תגיד לי את הפחד, הרצון, ההתמסרות, ההשתייכות, הכאב, האהבה, הנתינה, החלומות- תגיד לי הכל כשתשתוק. ואז אשחרר את הגאג ואתן לך לומר את גניחות הכאב והעונג ובין לבין, אלחש לך. לחישות של חשק ושל לקיחה, של אהבה ושל נתינה.

אני

אוהבת

אותך

עבד שלי

כל כך.

 

 תמונה

מתוקף אישיותה - [זה לא הוגן שאני אגיב במקום שלא נועד לי :) אבל מילים כאלה אי אפשר להשאיר מולן דממה.את מרגשת .ברמות.ואין לי ספק שאת אוהבת :) ועוד חרוטות בי מילותיו "ואוהב אותך יותר ממה שאת מסוגלת לדמיין."מצמרר.שניכם.]
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה רבה, מתוקף וזה הכי הוגן. לא כתבתי הודעה פרטית:) כיף שאת כאן.
לפני 10 שנים
לילימיי​(שולטת) -
הכאב והשימחה, שבגעגוע.
אכן...אניגמה.
}{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - יקירתי, הגעגוע הזה לא אניגמתי-פשוט. אוהבת אותו :)
תודה שאת כאן.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י