שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 10 שנים. 13 באוגוסט 2013 בשעה 5:53

והמישהו הזה הוא אתה. יש גם את אלוהים, אבל הוא רחוק. גם אתה רחוק, אבל מתקרב. זה כבר היום השישי היום ונותרו לנו רק עוד 11.

אני הולכת לישון איתך, מדמיינת אותך לרגליי, מוצץ לי אצבע ברגל ונרדם כך, כמו גור. קמה בבוקר איתך, מעיר אותי כמו שאני אוהבת ובאמצע היום, אתה איתי בכל נוף יפה, בכל עיצוב שעושה לי מרגש, בכל מה שבא לי לראות, להריח, להתרשם. אתה שם (טוב, מישהו צריך לסחוב ת'שקיות ולעשות לי מסג' ברגליים כל כמה קילומטרים).

 

אתה כאן אבל לא ואני אישה שלמה, מלאה, עם חיים גדושים בחוויות וריגושים, אמא ואישה וכל הבלה בלה ובכל זאת, כשאתה לא איתי זה מרגיש כמו החתיכה החסרה.

אתמול טיילנו לליל, בצרפת. עיר עם מלא שיק וחנויות לעיצוב פנים, שזה התחביב הגדול שלי, חוץ מהמקצוע שלי. ועברתי בין החנויות, כל כך נהנית מהעיצובים וחשבתי לעצמי שכל כך הרבה אני יודעת עלייך וכל כך הרבה לא. אתה מתעניין בזה? מה הטעם שלך? (מהמרת על מינימליסטי), היית נהנה כאן איתי? חושבת עלייך מסתובב איתי במדרחובים היפים, הולך איתי למועדונים בלילה. רק שנינו ושקט וביחד. אני קונה לילדים שלי משחקים שמפתחים את הדימיון. לי אני לא צריכה לקנות. יש לי את הצעצוע שלי שמפתח לי את הדימיון מכאן ועד ללה לנד.

 

ואני אוהבת אותך כל כך, שאתה לא מבין ואולי כן.

תמונה

 

אניגמטית​(שולטת) - רוצה להעניש את גבירתך, עבד שלי?
אתה יודע שיש על זה עונשים קבועים בחוק...
:)
לפני 10 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - Nice indid in lil
Have fun
והטעם שלו? אני הייתי מהמר על אניגמטית.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה גמוגמי:)
וכן, גם, אבל בעיצוב? אניגמה!
לפני 10 שנים
טרופית - מרגשת }{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה טרופיתי, מרגש שאת מגיבה:)
לפני 10 שנים
כף רגלך - תענוג פשוט תענוג הכתיבה שלך ואיך שאת מעבירה לקוראים את התענוג לחוות את הזוגיות הזאת שיש לכם גם שאת רחוקה! תהני תעשי חיים ואני בטוח שתחזרי עם כוחות מחודשים ואמסטף יהיה מרוצה מזה וכמובן שכפות רגלייך שחורשות את ליל יהיו מספיק מסופקות ומעונגות...
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה, כף רגלך ולצערי, אחרי החופשה הזאת לא יהיו לי כוחות מחודשים אלא צורך בחופשה אמיתית. לגבי כל השאר-צדקת, אבל כמה שאני זקוקה למסג' ברגליים ממנו דווקא עכשיו אחרי שעות צעידה.
לפני 10 שנים
tmptmptmp​(נשלט) - אוח החיים הטובים בחול :)
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - סאביל'ה, אני עם הילדים, מטפלת, מכסבת, עונה לצרכים מיוחדים, שומעת צרחות ומריבות אחים יומם וליל, לא ממש ההגדרה שלי לאוח החיים הטובים:)
לפני 10 שנים
tmptmptmp​(נשלט) - כשאת צודקת אז את צודקת :)
לפני 10 שנים
המלכה האמיתית​(סדיסטית) - מהממת. מדהימה. מרַגשת.

ואני מהמרת שהוא כן יודע.
לא אולי.
בטוח כן!!
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה מלכה אמיתית שכמותך!
גם אני:)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י