בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 10 שנים. 31 באוגוסט 2013 בשעה 14:31

בהצלפה העשרים אתה בוכה. אני שולפת את הזין שלך מהפה שלה. גם הוא רטוב. מורידה אותך לרגליי, מלטפת, מחבקת חזק. "היית נהדר עבד שלי, אני גאה בך מאד", אני אומרת ומלקקת את הדמעות שלך, מקרבת אותך אליי, שתרגיש. שתדע.

האדון של יונית, השפחה שמצצה לך, מלטף אותה. מסמן לה שגם היא היתה טובה. היא מצצה לך יפה, למרות שבטח היה לה קשה אני מחבקת אותך אליי ולוחשת: "עוד לא סיימתי איתך יפה שלי. תכף יום כיפור ועוד לא ביקרת במקווה. נכון שאתה רוצה להטהר?". אתה מהנהן ועונה "כן, גבירתי, מאד".

"תעזרי לי", אני אומרת ליונית, ויחד אנחנו עוטפות את כולך בניילון הנצמד. הפעם גם את הפנים. אני משאירה את הפה והאף חשופים. כל השאר עטוף. ואז, מבקשת עזרה משני אדונים. הם לוקחים אותך לג'קוזי ומעמידים אותך בתוכו, קצת מתנדנד. ליטל, השפחה הערומה ששוחה בו ממונה לאחראית נשימה. היא צריכה לצלול אחרייך ולבדוק.

 "מוכן לטבילה שלך? לניקיון מכל חטאי העבר?", אני שואלת. אתה רועד ומהנהנן.

אני דוחפת את ראשך לאחור ולתוך המים. פעם ראשונה. ומרימה

הניילון הרטוב נדבק לגופך. אתה מפרפר. ממלא ריאותייך באוויר.

"מוכן עבד שלי?", אני שואלת והפעם לוקח לך זמן לענות. זה היה מפחיד. לרגע חשבת שתטבע שם. אתה מהנהן שוב. אני משכיבה אותך לאחור וממהרת להרים בחזרה.

"ובפעם השלישית - מוכן אוצר שלי?", אני שואלת. הניילון דבוק, כבד, רטוב, חונק מעט. שוב המתנה ואתה עונה "כן גבירתי" אני מטביעה אותך שוב במים וסופרת 21-22-23 ומרימה למעלה.

"זהו עבד שלי, עכשיו אתה נקי וטהור. עשינו תשליך. עכשיו תוולד שוב מחדש וכמו שביקשת, נעשה לך ברית מילה של מחטים. אבל לפני זה, יש עוד כמה דברים שתכננתי לך". אני לוקחת סכין יפנית, נכנסת לג'קוזי בעצמי, חותכת את הניילון שם במים, נותנת לך לרחף מתוכו אל העולם, יולדת אותך לידת מים, מתנשקת איתך כמו שלא נישקתי אותך אף פעם קודם לכן, הלשון שלי נכרכת סביב שלך, טועמת אותה, מוצצת אותה, יונקת אותה לתוכי, מרגישה איך אתה מתמסר ואז, אני מערסלת אותך בזרועותיי כאילו היית תינוק או בטיפול מים ולא באמצע סשן. אתה קל לי במים. אני יולדת לנו שנה חדשה. שנה של אושר ואהבה וחום ופנטזיות. כשאתה מעורסל ורגוע, אני משאירה אותך לליטל שתשמור עלייך. יש עוד דבר אחד שלא טיפלנו בו... הקנאה שלך.

אני ניגשת ליונית, מביטה בה ובאדונה, כששניהם מאשרים, אני מנשקת אותה בתשוקה, מרגישה את הטעם שלך בשפתיה.

לא לפנות​(לא בעסק) - משמעות חדשה ונפלאה ל"תשליך",
וכשאני אעשה תשליך כמו שצריך בראש השנה,
שוב ימלאו לי את הראש מחשבות זימה :)

ואת היא "האשמה" היחידה...

כרגיל, בלי להרבות במילים - את מדהימה.

מחכה להמשך...
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה יקרה ואני כאן לשרותך בנושא מחשבות זימה כמה שתרצי :) ויודעת משהו מצחיק? זה לא היה זימתי לי. היה בזה מין טקס כזה, כמעט מצמרר. זימתי היה לי בסיפור אחר איתו לאורך כל היום שמחרפן אותי קשות וגורם לי לבצע מעשים מגונים בעצמי. אבל זה כבר לפעם אחרת:)
לפני 10 שנים
לא לפנות​(לא בעסק) - לא ממליצה לך במיוחד "לספק" לי מחשבות זימה בלי הגבלה.. - אני מוח קודח בלי הרבה צנזורות.. :)

ואני לגמרי מבינה את משמעות הטקס המצמרר הזה, (זה מזכיר לי מקרה לא פחות מצמרר, רק קצת יותר קיצוני- וזה אומר שיש לנו על מה לדבר, והרבה :))
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - בטוחה שיש לנו על מה והרבה ואני מתה על מצמררים:) וגם לי אין הרבה צנזורות בלייב. כאן יש לי שוליות, בעיקר כאלה שקשורות אליו ולשמירה עליו מאשר אליי. אבל בואי ננסה בקטנה. מה שמחרפן אותי היום ולגמרי בענייני זימה היא הפנטזיה להיות האדון שלו. זה מטריף אותי ברמות שאני בכלל לא יכולה להתחיל להסביר. בעצם אני יכולה. אני מסבירה כבר יום שלם, אבל לו:)







לפני 10 שנים
לא לפנות​(לא בעסק) - שמתי לב למחשבות האלה, מבצבצות בין המילים בתגובות שלכם אחת לשני,

תשמעי, זה אכן מטריף, ברמות אחרות - וכל מה שנשאר, זה להסביר - לו, כמה זה עמוק ועוצמתי זה הולך להיות.. אז קדימה, שיבין כבר!

(מטורף יותר יכולה להיות מציאות מדומה אחרת, בה על גג נחשק אחד נמצאים כמה אדונים לרגע, עם כל הכרוך בכך, וכמה עבדים, עדיין עבדים, לא רק לרגע, ובאר אחת עמוקה)
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מממ הוא כבר מבין, בכלל, הוא קולט מהר:) ומטריף. לגמרי.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מממ... תפרט לגבי ד'....
אתה עושה אותי פסיכית. ברמות קשות. אותי ואת האדון שלך.
לפני 10 שנים
Aציבעוני​(אחר) - אתה חווה
לנו נישאר רק לרייר
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - פרשי את הקטע הזה גם הוא לא חווה, זה סיפור.
לפני 10 שנים
Aציבעוני​(אחר) - יש למה לצפות
השדה חרוש והזרעים נובטים להם
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - זה לגמרי מדוייק:)
לפני 10 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - איך איך איך את כל פעם עושה את זה
לוקחת דברים שלא מגרים אותי לחלוטין
(אני לא פומבית כלל וכלל) וגם בעייתית עם כאב,
ועדיין גורמת לי להרגיש גררררררר


לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אין לי מושג, אבל אני הכי שמחה כשזה קורה. באנו לכאן כדי להנות:)
לפני 10 שנים
כף רגלך - ממש חוויה לקרוא! ושלא נדבר על הרצון להיות מוכח שם במפגש ואני בטוח שעוד רבים היו רוצים לזכות ולראות אותך בפעולה! כמה עוצמה יש בך! שתיהיה שנה טובה ומוצלחת מוקדמתה! ומאחל לך ולאמסטף עוד הרב. שנים יחד! ולנו הקוראים מאחל שנזכה לקרוא עוד הרבה חווית ואולי לזכות במעט תמונות מהסשנים!
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה על הפירגון ושנה נפלאה לך:)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י