בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 10 שנים. 30 באוגוסט 2013 בשעה 8:03

אמסטף שלי, במקום לשגע רק אותך בפרטי, אני מעבירה את הסיפור לכאן, בצורה מסודרת וידידותית למשתמש. גם ההמשך יפורסם כאן. נתחיל במה שכבר כתבתי לך...

 

אנחנו עושים קידוש. אתה מקריא "אשת חייל", אני מאד מקפידה על מסורת ומדליקה נרות שבת.
אני מזמינה חברים. אתה מעקם את האף. "תלבש את זה", אני אומרת ונותנת לך מסיכה מעור.
הם מגיעים. ארבעה זוגות. כל הגברים שולטים. כל השפחות במסיכות. ואז מגיעות עוד שתי מלכות עם העבדים שלהן.
אנחנו עולים לגג. כל נשלט ונשלטת נעמדים על ארבע לרגלי בעליהם.

אני מצווה עלייך לקום ולשאול את האורחים השולטים מה הם רוצים לשתות ולנשלטים להביא קערות מים. אתה ערום, רק עם המסיכה. שואל, יורד ומכין קפה, מביא בירות, קערות מים ועולה. אתה מגלה שכולנו יושבים שם מסביב לשולחן. חלק מהשפחות שכובות לרגלי האדונים שלהן. חלק עומדות על הברכיים, ידיים מאחורי הראש, מחכות לפקודה. העבדים מעסים את רגלי השולטות שלהם. אתה מגיש לאורחים את השתייה ושואל "איך תרצי אותי גבירתי?".

"בוא", אני אומרת לך, "אני רוצה שתראה לאורחים שלי את הקעקוע החדש שלך. קעקוע שנה". אתה פותח את זרועותייך לצדדים ומראה להם את קעקוע הפניקס שצרבנו בבשרך. אני מספרת להם על התהליך וכמה הוא כאב וכמה היית גיבור בשבילי ואיך החזקתי לך את היד. "נראה לי שהעבד שלך הפך מסורר לעבד ממש טוב", אומר מאסטר טסטר, חברי.

"אין לך מושג כמה, אבל תכף תוכל לראות בעצמך", אני אומרת לו ומצווה עלייך להתקרב אליי, לשבת לרגליי.

 

 

אחד הגברים אומר לשפחה שלו להכנס לג'קוזי. ערומה. היא רוחצת שם מולנו. אדון אחר מורה לשפחתו להיות רק הדום לרגליו. היא נעמדת על ארבע והוא מניח עליה רגליים, לא מתייחס אליה מעבר. מאסטר טסטר מתקרב לשנינו. "אז מה העבד שלך יודע?", הוא שואל בספק חביבות ספק טיזינג.

"העבד שלי למד הרבה השנה", אני עונה לו. "הרבה מאד. הוא למד לגרום אושר לגבירתו, הוא למד להיות הכי מספק שאפשר בכל החורים שלו. הוא למד לציית. לאהוב, להתגבר על הזעם".

"באמת?", הוא שואל, "אם למשל אני אלטף אותך הוא יתגבר על הזעם?", "אני לא הייתי מנסה את זה", אני צוחקת אליו, "אבל, אני יכולה להראות לך כמה הוא טוב בלקבל מחטים. כמה אמיץ ואיזה יפה הוא טס".


"זאת לא חוכמה", הוא אומר לי, "הוא אוהב מחטים. תראי לנו שהוא טוב גם איפה שקשה לו". אני שותקת. חושבת אם הגיע הזמן לקחת אותך רחוק יותר. הוא לוקח בנתיים את שפחתו, מורה לה להתפשט ולרקוד מול כולנו. היא מאדימה ומתבלבלת. רואים כמה קשה לה, אבל היא נכנסת למרכז הרחבה ומתחילה לזוז בחושניות, לעינינו הרעבות. אני חושבת קצת ולבסוף מגיעה למסקנה שאתה יכול לעמוד בזה.


"לפני כמה חודשים קיבלתי את הקיין שלי. הצלפתי באמסטף קצת, אבל זה היה קשה לו מדי ושמרנו את זה למועד אחר. אני חושבת שעכשיו זה יתאים", אני אומרת לטסטר. מביטה בך, מרימה את המבט שלך אליי "תעמוד בזה בשבילי, עבד שלי? תעשה אותי גאה?". אתה מחזיר מבט אוהב ומתמסר ונחוש "כן, גבירתי, אני מבטיח, אני אמות לפני שאבייש אותך, את יכולה לסמוך עליי".

אתה בא אחריי למרכז הדשא. כולם נאספים סביבנו. אדונים עומדים, שפחות על הברכיים, שתי מלכות נלהבות. אתה על 4, רועד קצת.

"תפשק את הרגליים, עבד שלי", אני מורה לך. "אתה הולך לחטוף 20 הצלפות קיין. אחרי כל אחת אתה תודה לי על כך שאני מחנכת אותך".

"כן, גבירתי", אתה אומר ברעד, בולע את הפחד.

 


אני מניפה את הקיין, הוא שורק באוויר ונוחת בכאב מחריד על ישבנך "אחת גבירתי, תודה שאת מחנכת אותי, תודה שהפכת אותי לשלך", אתה אומר ואני רואה איך אתה נלחם בדמעות.

ההצלפה העשירית קורעת אותך. משאירה פס שחותך את הבשר ומותיר אותו בצבע סגול כהה. התאפקת כל כך חזק עד עכשיו, אבל אתה לא יכול יותר. אתה צועק מכאב. "גבירתי... גבירתי... תודה ש...". אני שומעת שאתה כמעט בוכה. "יש לך מילת ביטחון עבד שלי, רוצה להשתמש בה? זה קשה לך מדי?", אני שואלת. 

אתה מביט באדונים, רואה שנעמד להם ממך, רואה את ההתרגשות על פניהם ומביט בי. רואה אותי גאה מחד ודואגת לך מאידך. אתה לא תבייש אותי, אתה תהיה העבד הכי טוב בעולם. "לא גבירתי. לא אומר מילת ביטחון. אני שלך. תמשיכי. יש עוד עשר נכון? תודה גבירתי שבחרת בי, תודה שאת מחנכת אותי, תודה על הכאב שלך. אני שלך". אני מלטפת לך את הישבן והפנים וממשיכה -11 הקיין יורד על ישבנך, אתה צועק ואז דמעות מתחילות לזלוג במורד לחייך. אתה לא תוותר. אתה תתן לי הכל עכשיו. את הגאווה ואת הדמעות, את הכאב והפחד ואת התשוקה והסודות.

"נראה לי שקצת קשה לעבד שלך. רוצה שנעזור לו? נעשה לו קצת נעים?", שואל אותי מאסטר יוני בלחש. אני מבינה למה הוא מתכוון ולמרות הרכושנות שלי, עכשיו זה בסדר. אני מאשרת, בלי לשאול אותך, אתה העבד שלי, הרכוש שלי ואני מחליטה.

"זנזונת, בואי הנה", יוני אומר לכלבה שלו, "תעשי קצת נעים לאמסטף תראי כמה כואב לו בשבילנו". אתה מביט בי בעיניים מתחננות, לא, אתה לא רוצה שאף אחת תגע בך, אבל אני מתייחסת אליה רק ככלי עכשיו. היא לא אישה, היא שפחה שמטרתה לענג ואתה זקוק עכשיו למשהו קצת נעים. "עשר פעמים", יוני אומר והיא מצייתת. מכניסה את הזין שלך לפה שלה. בכל פעם שהקיין יורד על התחת שלך, הזין שלך נבלע לה בפה. בכל פעם שאתה מודה לי על החינוך שלי, אתה עושה את זה כשאתה מרגיש את הזין שלך תקוע בגרון של אחרת. 

אתה הכל עכשיו. עבד וכלב, החור שלי, הזונה שלי ואתה כל כך חרמן שתכף תתפוצץ וכל כך כואב שתכף תיבב ולרגע, אתה מרגיש השפלה, מכל החשיפה הזאת, מאיך שעומד להם ממך, מאיך שנתתי לה למצוץ לך בלי לשאול אותך. אבל אז אתה מביט בי ויודע-אני אוהבת אותך הכי שאפשר. לעולם לא אעשה לך דבר במטרה להשפיל אותך באמת. זה משחק האהבה שלנו ואתה יודע שבמשחק הזה אני אעצור רק בנקודה שיהיה לך רע. אבל אתה יודע שגם אתה לא רוצה להפסיק. אתה אוהב את המשחק ואתה סקרן, לאן אטיס את שנינו הפעם. שוב אתה מרגיש כמה אתה רוצה לתת לי הכל. אתה לא תעצור את זה הפעם. המשחק יפסק רק כשאני אחליט.




זאב הלילה​(אחר) - כתוב יפה ומעניין
רק דבר אחד לא הבנתי ..
יש לך דשא על הגג?
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה, כן (מלאכותי) ומכל הסיפור-זה הפרט שמסקרן אותך? :)
לפני 10 שנים
זאב הלילה​(אחר) - חחח
זה יעזור אם אגיד לך...
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מתברר שכן. כל מה שאתה צריך זה לבקש יפה ובנימוס ואני מוכנה לענות על די הרבה דברים. כל עוד זה נשאר ברמת הידע הכללי:)
לפני 10 שנים
tmptmptmp​(נשלט) - אחלב מסיבה , למה לא הוזמנתי ?:)
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - בטח שהוזמנת. בטח. אתה כל כך שקוע ברגל של גבירתך שאתה לא שם לב שאתה ממש שם, לרגליה. ואם תמשיך לעשות רעש, בסוף גם היא תחליט שהיא רוצה לנסות את הקיין. אתה בטוח שכדאי לך?
לפני 10 שנים
המלכה האמיתית​(סדיסטית) - נשמע כמו מציאות מדהימה להיות בה,
והדרך בה את מעבירה את המציאות הזאת, עולה על כל דמיון.

כמו תמיד, כיף לקרוא אותך.
}{

(אני והאימפולסיביות שלי...:))
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מלכונת יקירתי, לשם שינוי זאת לא המציאות שלי אלא מציאות מדומה.
מצד שני, לא נראה לי כל כך קשה להגשים את הפנטזיה הזאת, למעט קבלת השבת:)
וכמו תמיד כיף שאת כאן ואני אוהבת נשים אימפולסיביות. זה עושה לי כל מיני חשקים.
לפני 10 שנים
המלכה האמיתית​(סדיסטית) - לא קשה בכלל להגשים, מסכימה לגמרי,(פרצוף סמוק)

חשקים זה תמיד משהו רצוי.. :)

שבת שלום נהדרת אחת.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מממ.. שוב את מנסה לרמוז משהו שאסור לך?:)
את ילדה רעה מאד מאד שמגיעות לה...
אופס. סליחה שכחתי.
שבת שלום המלכה!
:)
לפני 10 שנים
Milonga​(שולטת) - רצ' בטח היה נורררא מתלהב להיות במסיבה כזו.
תזמיני אותנו, יקירתי, כשתארגני.:))

שבת שלום }{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - בשמחה. זה היה בגדר סיפור, אבל פתאם זה נראה שיכול להיות מאד כיף:)
לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - גבירתי הבינה שזה סיפור בדוי, ולכן התגובה שלה היתה הומוריסטית.
היא הרי יודעת שאני בחיים לא אהיה מסוגל/ת לבצע את מה שאמסטף ביצע בסיפור
(המחשבה על כך שנשלטים אחרים שנמצאים איתי באותו חדר יימצאו ולו לרגע במצב יותר נמוך משלי (כמו בחורה שהיתה מוצצת לי לפי פקודה מגבוה), מעוררת בי חלחלה נוראה)
כשאני חושב/ת על זה, יש עוד לא מעט דברים שאמסטף מסוגל לעשות ואני לא...
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - קודם כל המחשבה על מישהי מוצצת לו בפקודה, מחרידה גם לאמסטף, כפי שבטח ראית בתגובה.
דבר שני, זה הדדי, אני יודעת שיש דברים שאתה מסוגל והוא לא.
אבל מסקרן למה אתה התכוונת...
ובכל מקרה, זה לא עניין של מסוגלות לדעתי. אין שום סיבה שמישהו יעשה משהו שגורם לו לסבל אמיתי.
לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - למשל, אמסטף מסוגל להביע בכתב הערצה עיוורת ואבסולוטית (כל סשן הוא הכי הכי ונוכחות במפגש בין שתי שולטות מצדיקה כריתת יד) שמיזנטרופ-מילים שכמוני לא יהיה מסוגל לה לעולם. אני לא רק קמצן הרבה יותר במחמאות כתובות, אלא אני גם חושש מהן הרבה יותר (מה אם הסשן הבא יהיה יותר מוצלח מהסשן הקודם שאמרתי שאין מושלם ממנו? ואיך אסתדר בעולם עם יד כרותה? והאם דימום על השטיח לא יהרוס את מפגש השולטות? וכו' וכו').
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - קודם כל צחקתי, כי כן, ההתלהבות שלו דרמטית מאד, נפלאה ומדהימה. אבל היא רחוקה מלהיות עיוורת. האהבה שלנו בת עשר שנים וזאת התלהבות של מישהו שסגר עיניים היטב ובכוח זמן רב, עד שבחר להפסיק לברוח ולפקוח אותן מחדש. ותשמע, מבטיחה לך שאין משטרת מחשבות שתאסור אותו אם גם על הסשן הבא הוא יגיד שהרגיש נפלא ואף אחת לא מורידה לו יד כל כך מהר. אני זקוקה לידיים שלו שעושות לי להרגיש נפלא:) ההערצה שלו ממש לא אבסלוטית, אחרת היה לי הרבה יותר קל בחיים. הוא בודק אותי ואותנו בכל יום מחדש. ובאופן כללי ולעניין-הבנתי את הטיעון. אתה לא היית מסוגל כמו אמסטף א. להביע כך התלהבות או דרמטיות מתלהבת ב. להתמסר בקהל כשלא אתה במעמד הכי נמוך.
לפני 10 שנים
לא לפנות​(לא בעסק) -
אני באה להגיב לך שאני "נפעמת" מהדרך בה את מציירת תמונות כאלה נהדרות,
ואמיתית הופכת לילדה רעה..

מממ - משהו שאני צריכה לדעת?!

}{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - הכי-הכי אני שמחה להפעים אותך תמיד ולגבי אמיתית? (אני מגלגלת עיניים ולא מודה בדבר.
אבל... ממממ... כן. קצת ילדה רעה, במובן הטוב של המילה. מי תטפל בזה?
לפני 10 שנים
לא לפנות​(לא בעסק) - אני. ורק אני. ואולי אחרי זה גם את קצת.. :)

וזה יתחיל בשטיח אדום בהית'רו!!
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - שמעתי, וואו, טיסה נעימה והיי, תשאירי גם לי משהו....
לפני 10 שנים
Miss Hide - המממ... אצלי סיפורים כאלה תמיד מעוררים המון שאלות.

אני תמיד תוהה, למשל, אם העבדים/שפחות באמת נהנים מכל הקטע הזה.

מוזר לשאול דבר כזה?

אני מודה שלי עצמי תמיד מאד חשוב שגם הצד השני ייהנה, אבל איכשהו נראה לי שלפעמים אני "מפספסת" ושמה שלי נראה כ"לא מהנה", דהיינו כל מה שהם מבקשים ש"לא", אולי הוא בעצם "כן"? אולי זה מה שהם רוצים? שניקח אותם עד לקצה ואז עוד קצת מעבר? או אולי זה רק מעורר, בשל המחשבה על ההשפלה שבמצב, אבל אם באמת נוציא אל הפועל, הם ייבהלו ויברחו כל עוד נפשם בם?

והאמת? אני בכלל לא חושבת שאותי אישית הסיטואציה הזאת היתה מגרה (לא במובן הביקורתי, חלילה, כי הסיפור כתוב יפה מאד), אלא סתם - זה פחות עושה לי את זה, הקטע של השפלה פומבית.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - כתבתי את זה מתוך מחשבה שזה מגרה אותו כמו שאותי וזה גם הוכיח את עצמו כנכון וברור שזאת שאלה במקום.

בעיניי זאת לא השפלה פומבית, זאת גאווה פומבית.

אבל זאת פנטזיה. במציאות יכול להיות שהכל היה שונה, כולל התחושות.
לפני 10 שנים
Miss Hide - ברור, ברור... סתם תהיתי לגבי עצמי :)

כבר דיברנו על ההבדלים בינינו.

מה שכן, המסיבה על הגג נשמעת לי כמו חוויה מרנינה!
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - קודם כל אני אוהבת כשאת שואלת. וכן, יש הבדלים, אבל ברור שהעונג שלו חשוב וחיוני לי. מאחורי כל הבלה בלה, מדובר בקשר של אהבה ועונג הדדי ואם משהו היה גורם לו סבל באמת, זה פשוט לא היה. מעבר לאהבה שלי כלפיו, אני מאמינה שגבולות הם משהו שצריך לכבד בכל סיטואציה. לגבי השאלה שלך על מה הם רוצים? אני לא חושבת שאפשר להכליל. יש כאלה שרוצים עד הקצה ויותר ולהגרר בשערות כשהם צורחים "לא רוצה" ויש כאלה שיודעים בדיוק מה הם רוצים ומה לא ויודעים להגדיר את זה היטב - צריך להיות רגישים ולדעת להקשיב למה שמעבר למילים. אותי באופן אישי מסיבה כזאת היתה מגרה. הייתי נהנית להשוויץ בעבד שלי והייתי נהנית ומתגרה מלראות שפחות ועבדים אחרים בסיטואציות של הקצה ולראות את השולטים שלהם מתגאים בהם, בגלל קטע מציצני וחרמני כאחד. יש משהו באקסביציוניזם שעושה לי את זה ומעלה את דרגות החרמנות. זה לא שהייתי רוצה שכל סשן שלי יהיה פומבי, ממש לא. אני זקוקה לאינטימיות שלנו ואוהבת אותה, אבל פעם ב... ובנסיבות מיוחדות זה יכול להיות מטריף. ואחרי כמה שיחות טובות של תיאום ציפיות וברור פחדים עם אמסטף, יתכן מאד שאארגן איזה מפגש-מסיבה בסגנון ממש בקרוב.
לפני 10 שנים
כף רגלך - פשוט תענוג לקרוא את זה! חוויה עוצמתית את מעבירה, וכמובן רצון עז להיות נוכח באירוע כזה!
וואו אחד ענק...
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה, נעים לשמוע:)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י