בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 10 שנים. 9 באוקטובר 2013 בשעה 17:38

YmM The Art of BDSM/

"ילדונת" הוא ביטוי מאד שגור בעולם שלנו. לרב אנחנו משתמשים בו בלי לחשוב יותר מדי על המשמעויות הנסתרות בו. לא משנה מה סוג הנשלטת ומה טיב יחסי השליטה, הביטוי הזה בא לומר דבר נוסף. פטרונות אבל עם חום אהבה והכלה, כמעט הורית. הצד השולט דואג לצד הנשלט הרבה מעבר לצרכיו המיניים. מדובר בהכלה היוצאת מגבולות הסשן ועוברת לחיים שמעבר לסקס ולעולם השליטה. 

כשאני מפנטזת על "הילדונת" שלי אני רואה משחק תפקידים בו הנשלטת או הנשלט זקוקים להכלה, למשמעת, לגבולות ברורים, לחינוך נוקשה ולעונשים הבאים במסגרת המשחק לא מתוך סדיזם  אלא כי "אין ברירה, היית ילדה רעה וצריך להעניש אותך, כדי שתהיי הילדה הכי טובה בעולם בשבילי ואת רוצה להיות ילדה טובה בשבילי, נכון מתוקה?". 

 

 

תמונה: ‏‎Yes Sir that is true 😉  ~Nessa~‎‏

 

דבר נוסף שמגרה אותי במשחק הזה הוא הכביכול תמימות של הצד הנשלט. לקחת "ילדה טובה" ולהפוך אותה ל"ילדה רעה" ל"זנזונת" בשבילי.

הפער הזה בין שתי הדמויות, מחרמן בעיניי ומצית בי אש במהלך המשחק. ללמד אותה לצעוק, לגנוח, לבקש, להתחנן הכל "כמו ילדה טובה". לדבר ברכות אבל עם איום מסווה "די מתוקה שלי, את תתנהגי יפה עכשיו ותלקקי יפה, אחרת גבירתך תצטרך להצליף בך בישבן חזק-חזק, את לא רוצה שיכאב לך נכון קטנה שלי?", רק המילים האלה עושות מבחינתי חצי מהעבודה בדרך לאיזה שיא רגשי ומיני.

 

ואם כבר פערים מגרים, יש את הפער הזה בין הלדרוש ממנה/ממנו את המקסימום במהלך הסשן, להביא לקצה, למקומות הכי רחוקים ששליטה מנטלית ופיזית יכולה להביא ומצד שני, דקה אחרי, להתייחס כמו לנסיכה/נסיך הזקוקים לחום, אהבה, כירבול ושייכות.

תמונה: ‏‎~Nessa~‎‏

 

הצורך שלי ב"ילדונת" ברור. זה צורך מיני, המונע מגירוי פסיכולוגי מהיכולת להיות המכילה הזאת, הגדולה, השומרת, המובילה.

הצורך של הנשלט/ת בא ממקום אחר. אני מאמינה שבכל שליטה קיים תהליך של שיחזור במטרה להביא לתיקון. אני לא פסיכולוגית של אף אחד ואני לא מומחית בתיקונים, מצד שני, דברים ותהליכים פסיכולוגיים בלתי נשלטים מתרחשים ביחסי שליטה שיש בהם עומק ואהבה. התיקון כאן הוא או לחסך הורי או להתעללות פדופילית שנעשתה ללא שליטה וכעת נעשית בשליטה. ולפעמים זה לא זה ולא זה. פשוט מגרה להשתייך כך כמו ילדה שרוצה שההורים שלה יהיו מרוצים וגאים בה רק שהפעם זה מתבטא במיניות. ילדה שהאהבה אליה היא ללא תנאי, גאים בה, שומרים עליה, מכילים אותה, דואגים לה ובמקרה שלנו - דופקים לה את הצורה, מחנכים אותה בקשיחות, דואגים שתהיה מצטיינת, שתמלא כל צורך של הצד השולט ואם היא ממש טובה, היא מקבלת אחר כך סוכריה ללקק, נכון...כמו ילדה טובה.

תמונה: ‏‎~Nessa~‎‏

ובכל הזמן הזה שדיברתי על הילדונת הזכרתי גם נשלט. למה? זה יכול היה להיות גם ילדון, אבל זה אחרת. יש משהו ב"הילדה הקטנה של אבא" שהפך למושג כל כך ברור עם משמעויות עומק כל כך מובחנות, שגם אם מדובר בנשלט ושולטת, דווקא המילה "ילדונת" תתן את האפקט שאין לאף מילה אחרת.

ואני אוהבת ילדונות. ילדונות זה מחרמן. המבט התמים הזה מלמטה, הגניחות הקטנות שהופכות לצעקות חשק, ההתכופפות לקבל ספנקים, כמו שנותנים לילדה שלא התנהגה יפה, העידוד תוך כדי "כן מתוקה שלי, את כן יכולה, תראי לי למה הילדה שלי מסוגלת, הנה יופי, תפתחי פה גדול ותכניס את הסטראפון שלי עד הסוף עמוק עמוק. לא להפסיק ילדונת.."  אני מתרגשת מזה. אני אישה של מילים. מילים מחרמנות אותי לפעמים יותר מהכל. כשאני אומרת את המילים הללו, כשאני שולטת בצורה הזאת, יוצאים ממני בבת אחת שיאים של רוך יחד עם שיאים של תובענות וקשיחות ושוב, המעבר ביניהם הוא שעושה מבחינתי את הריגוש וכמובן... הילדונת עצמה.

 

הכי מלמעלה​(שולטת) - את יוצקת משמעות מעניינת למילה ילדונת, וזה כתוב נהדר מאמי, כמו תמיד.
אני בעיקר מבינה את מה שאת אומרת לגבי תהליך השחזור והתיקון - לא תיארתי לעצמי שיכולה להיות משמעות כזו גם במילה ככ טריוויאלית כמו ילדונת.
כיף לקרוא שזה עושה לך טוב, וכשיוצאים ממך שיאים כאלה - אז בכלל..

אין עלייך }}{{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אני לא בטוחה שזה מה שזה אומר לכל אחד שמשתמש במילה. כותבת רק על עצמי ותודה יקרה שלי.
אוהבת אותך כבר אמרתי?:)
לפני 10 שנים
סייפאריאה - אניג יקרה ואהובה, את כותבת כל כך יפה , את נותנת פה תשובות לשאלות שעוד לא התחלתי לשאול...
זה תענוג גדול בשבילי לקרוא כל פוסט שלך...

אמסטף יקר, אני לא כועסת, פשוט מופעלת מזה שאומרים לי מי אני ומה הולך לקרות לי....אני חושבת שעם כל הכבוד ויש כבוד, אני מכירה את האישיות המורכבת שלי יותר טוב מימך.
ולאן בדיוק אתה רוצה שאני אבוא? אני נמצאת במקום בטוח וחמים, באמת שטוב לי . מבטיחה לעדכן אותך כשזה ישתנה .
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - סייפי אהובה שלי, ראשית, תודה על המחמאות ולגבי אמסטף וההכרות שלך את עצמך, לפעמים דווקא שיקוף שלנו בעיניי מישהו אחר מלמד אותנו על עצמנו יותר ממה שאנחנו ידענו. מי כמוך יודעת את זה בהקשר שלי ושל הקשר של שתינו. אמסטף ניסה לתת לך שיקוף נוסף מהצד הנשלט.
ולגבי המקום הבטוח והחמים - נעים וחמים ביציע. זה במגרש שגם מזיעים וחוטפים מכות, אבל רק בו יש סיכוי להיות מנצח אמיתי ולא רק אוהד:) נדמה לי שזה המסר שאמסטף ניסה להעביר לך אבל.. כל אחד עושה את הבחירות שלו בחיים ומקבל על עצמו את המחירים הטובים והרעים.
לפני 10 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - איך פספסתי את הפוסט הזה??!!

טוב אפיל את זה על מיסי, הפוסט האחרון שלה הכניס אותי לבלבלות וסרטים ולא הצלחתי לישון.
את ומטורפת מאוד מזכירות לי אחת את השנייה את יודעת?
שתיכן יכולות לקחת דברים מורכבים (בעיניי) ולפרק את זה בצורה כ"כ הגיונית שאני אגיד
דהההההה איך לא חשבתי על זה בעצמי קודם.

מדהימה אחת
}{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה רבה נסיכונת שלי וכן, אנחנו מזכירות אחת את השנייה גם לעצמנו:) קטעים איתנו.
ובטח חשבת רק לא ניסחת לעצמך.
נשיקות.
לפני 10 שנים
נופר001​(נשלטת) - אניגמה, אהבתי איך שזה כתוב כל כך יפה ואמיתי. אהבתי מאוד. דש
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה נופרי, שמחה שאהבת.
לפני 10 שנים
הילד שבי​(נשלט) - ואו של פוסט, כאילו עשית העתק הדבק של המחשבות הנסתרןת והסוטות שלי :-) .
זה כמעט אחד לאחד המקום שממנו אני מגיע ליחסי שליטה, הצורך הקמאי שבי ש, הדרכה, ועונשים תמיד מגיעים, עם ובלי קשר למעשים, כי זו ההירכיה בין המובילה, הגדולה, למובל הנשלט "הילד", אבל, ממקום של "אתה יכול" ו"זה טוב לך", וכו, תיארת זאת בפירוט רב יותר.

אכן הילדון שבי :-)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י