שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 10 שנים. 10 בנובמבר 2013 בשעה 15:29

חמישה חודשי שבי עברו. שריריו של האסיר התפתחו. חושיו התחדדו. הוא ידע להבדיל בין חושך של יום וחושך של ליל, בין אור של בוקר לאור של צהריים. הוא ידע מתי המפתח הננעץ בדלת מסובב על ידי גבירתו ומתי על ידי זר. יותר מכל, ידע לקרוא אותה. מה גורם לה לשמוח. מה גורם לעיניה להתמלא בעצב דק. כיצד לענג אותה, מה משמח אותה, איך הוא יכול במגע רך לגרום לה לחייך וכיצד הוא יכול להכעיס אותה כשרצה, למרות המצב. הוא אהב את המקום שחי בו ואהב אותה. כל כך אהב עד שהתמלא רגשות זעם על עצמו. איך הוא מעז לאהוב אותה כשבחוץ יש עולם המחכה לו? איך הוא מעז להתמקד בהנאותיו כשבחוץ הוא נעדר? את הזעם כלפי עצמו הוציא בחדר הכושר הביתי וספג בהצלפות שלה.

ויום אחד הוא לא יכל יותר. את הזעם על עצמו הפנה אליה. היא רצתה להשתמש בו לעינוגה והוא סרב. הוא חשב על דברים שיגרמו לזין שלו לא לעמוד. חשב חזק. הפנה את כל השנאה העצמית שלו כלפיה. זאת היא שאשמה. היא זאת שגרמה לו להתאהב בה. הוא לא רוצה יותר. הוא לא מוכן יותר. הוא יפסיק לאהוב אותה מרגע זה. לא צריך הרבה. קודם הוא ימנע עצמו ממנה עד שחינו ירד בעיניה, היא לא תרצה אותו בלי כושרו המיני ואז היא תזרוק אותו והוא יהיה חופשי. חופשי לחזור למשפחתו, לחייו. למה שהוא רוצה באמת. באמת? זה מה שהוא רוצה? חיים בלעדיה? בלי האהבה שלה? בלי הכאב שלה? בלי ההכלה שלה? הוא לא יודע. הוא חייב לנסות. הוא חייב לברוח.

היא ליטפה אותו ושאלה מה קרה לו. הוא ענה שכלום. הוא אוהב אותה, כרגיל. היא שאלה אם הוא יודע כמה היא אוהבת אותו. הוא נאטם. הוא ידע. הוא לא רצה לדעת. לברוח. הביתה. היא לא הבית. או שאולי כן?

היא קראה אותו. היא ידעה מה עובר עליו. היא נתנה לו כמה ימים להרגע ובסוף הבינה שהיא לא רוצה. היא יכולה. לנפלץ, להכאיב, לשכנע. היא לא רוצה. היא אוהבת אותו באמת. היא רוצה שיבחר בה אמת. זה המבחן לאהבה שלהם. מה היא? אהבת אמת? רק תשוקה חולפת? הזיה משותפת ששניהם הזו ובאה לקיצה? היא ידעה שהאהבה שלה כלפיו היא אהבת אמת. עכשיו תורו להוכיח.

"בוא אסיר שלי", היא אמרה. היא פתחה את כל השלשלאות, שחררה את הכלובון, ניקתה את הדם ואת מיצי הגוף שנותרו בו, הלבישה אותו נשקה לשפתיו באהבה אינסופית ואמרה "אתה משוחרר, אסיר שלי, אתה חופשי. לך למשפחתך. אם תחזור, תהיה שלי מבחירה. אם לא תחזור, לא היית שלי מעולם".

כשיצא מפתח הדלת היא בכתה. היא לא ידעה אם יחזור אי פעם או שאיבדה אותו לעולם. היא ידעה שהבחירה שלה נכונה וקיוותה שהוא אוהב אותה כפי שהיא אותו. אוהב מספיק כדי להיות אמיץ להלחם בשדים שלו בשבילה. 

Milonga​(שולטת) - אוף.
אחד הדברים הכי קשים בסיפור - זה כשאין נקודה ברורה בסוף.
העם דורש סוף טוב, או לפחות סוף פסוק! :)

}{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - כרגע יש נקודה. אני לא ממשיכה את הסיפור.
לפני 10 שנים
Milonga​(שולטת) - מממ....
טוב.
לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - במקרה שמתי לב לשינויים בפרופיל שלך, ופתאום עולה בי מחשבה שמה שכתבת בפרק הזה, הוא אלגוריה למציאות.
אם אכן כך, ולא מדובר בדימיון הפרוע שלי בלבד, אז (א) תהיי חזקה, ו-(ב) ההלצה שלי בתגובה שלי למעלה, אולי לא במקומה (אם כי בזמנו לא ידעתי... וכו').
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה ובאמת שאין לך מה להתנצל וכן-אלגוריה והשינוי הוא בשבילו-לא בשבילי.
לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - אחד הדברים הכי קשים לנשלט - זה כשגבירתו לא מרוצה בסוף.
לכן, אני אגלה לך בסוד, גבירתי, שבסוף הוא חוזר אליה מרצונו החופשי, ומכיר בכך שעולמה הוא עולמו.
לפני 10 שנים
Milonga​(שולטת) - אמן :)
לפני 10 שנים
Miss Hide - לפעמים החיים מורכבים הרבה יותר מדי... הרבה יותר מכפי שהיינו רוצים שיהיו...
ובכל זאת, בתוך כל הכאוס הזה שנוצר סביבנו, יש לנו בחירה.
הבעיה עם בחירה בנתיב הזה של בדס"מ,היא שלפעמים הוא נתפס בעינינו כ"פחות מציאותי" מהנתיבים שבהם הורגלנו ללכת, מהמיין סטרים, מהסטנדרטי.
הבחירה בנתיב הזה היא לא פשוטה ויש לה מחירים. לפעמים הניסיון לחיות את העולם הזה במלואו, עלול גם לפגוע באותה מציאות חלופית שיצרנו ולמעשה לאיין אותה, להפוך אותה למרגשת פחות, למעניינת פחות.

כך או אחרת, שולחת לך חיבוק, כי יש לי הרגשה שאת צריכה אחד כזה }{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה ונכון:)
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - אוהבת ומחבקת.
את כל שאר המילים אני משאירה לפרטי.

}{♥
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אוהבת חזרה ותודה על המילים...
לפני 10 שנים
מתוקף אישיותה - חיבוק ענק.
מכל הלב.הגדול שלי.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה מותק
לפני 10 שנים
הדורבנים​(נשלט) - כל מה שיבחר יהיה טוב
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - למי?
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י