צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Rising from the ashes

אני. עם זיוני מוח על זיונים. על החיים וסתם מילים שזרקתי הקאתי או אמרתי.
לפני 4 חודשים. 13 בדצמבר 2023 בשעה 20:44

פוסט פריקה עם כמה חלומות.משאלות..
אשמח לשמוע ממכם  תגובות וכל דבר שתרצו לשתף ,לייעץ... וכו.

"אני חוזרת אל היער ללקט גחליליות " אסתר שמיר שרה, ואני חוזר.ת ללקט זיכרונות,מילים שרציתי לומר ואבדו לי אי שם בין הטראומות לתקופות ובין החיים שקיבלתי לחיות מול החיים שהתעוררתי אליהם לפני חודשיים וקצת. בדיוק שבוע לאחר השבת ההיא,השחורה כפתה עלינו את רוחה, הייתי בבית החולים בפעם האחרונה.
הורידו את התפרים ואני פחדתי.. לחייך,לצחוק להרגיש... כשהכול מסביבי כל כך שחור . חשוך ומסוכן.להרגיש חופש. כשהכול נראה כמו כלוב. ובמיוחד שישנם אחרים שבשבי גרוע פי עשרות מונים מכל שבי שאני הייתי בו. שבי כפוי רפואי. שבי של הגוף שלי .. מישהו חכם אמר לי פעם שזה שכואב למישהו אחר,לא אומר שלי אסור לכאוב את כאביי שלי. או לשמוח את השמחות שלי. או להרגיש...

"מילים כבדות מצער, שירים שלא אספתי בלכתי" אסתר שמיר,זועקת את הכאב שלי. הכאב על חוסר היכולת שלי להגיד ..לדבר.. לומר הכול. לבחור בין מה שחשוב. למה שפחות.

אני מתעורר בבהלה באמצע הלילה לפעמים, עדיין בטוח שאני במיטתו בית החולים. עדיין מחובר לצינורות. עדיין נלחם על החיים. מנסה להבין איך מעכלים את מה שעברתי מול החובה להמשיך הלאה, לשבור הכול . להתחיל מהתחלה , מאפס. לאסוף את השברים ולהקים מהם חיים טובים ומיטיבים. .. הבטחתי לעצמי 2 חלומות להגשים: אהבה ,אישה, עם בית וילדים ולחזור ללמוד והפעם ללמוד להיות עוזרת וטרינר. הייתי חדה כתער גם בנושא ההורדה במשקל.. בחודשים האחרונים משהו נשכח מלב ואני מנסה להחזיר את החדות והמוטיבציה. והדיכאון הכללי ,ועייפות החומר האנושי שבי גובים מחיר ואני .. לא מצליחה להניע את הלב. ואת המוח לפעולה. כאילו שמיכה כבדה הונחה עליי. שמיכה שהיא גם רכה ועוטפת אבל חונקת. מונעת ממך לקום מהמיטה ולבצע. וליישם. ולדרוש עבור עצמי חיים טובים יותר. ואני צריכה בלהסיר את זה מעליי.

אני סוגר.ת את 2023 עם חור בלב.
עם צער. עם כאב ועם תחושה שאני קופא.ת במקום.
. אבל עם כמה משאלות. עם כמה חלומות. שאני רוצה להניע..ולא מצליח.ה

מלבד השאיפה שלי שכל המצב הנורוטי והנוראי בארץ יסתיים,וכל הכאוס מסביבנו יירגע.. אני רוצה לקחת רגע לעצמי...
ואני רוצה שהחברים הטובים שלי, האנשים שאני אוהבת אוהבים אותי.. יעזרו לי מעט להגשים חלק ממני .. מה שאני צריכה כדי להמשיך. כדי לא לנבול.
... לפעמים ילד זקוק למבוגר אחד שיאמין בו.אני הילד הזה הפעם:. ולפעמים קשה להניע לבד גם אם אתה יודע שאתה יכול.. גם אם הוכחת כבר פעם שאתה יכול... פשוט . כי לפעמים צריך קצת עזרה...
הנה רשימת המשאלות שלי לשנה הקרובה: לא לפי סדר עדיפות...
אם יש לכם דרך לעזור לייעץ לכוון.. כל דבר.. אשמח .

1)לסיים את כל החובות שלי להוצלפ או לעזור לי להתנהל מולם ולהגיע להסדר תשלומים, משהו שייתן אופק לסיום של הסאגה הזו,ולהתחיל ללמוד חזרה נהיגה .לשם כך מגיעים לסעיף הבא..שהוא כנראה הדחוף ביותר גם אם לא החשוב ביותר:

2) למצוא עבודה טובה, שמתאימה לי בול, עדיפות למשהו מגניב עם ספרים,מוזיקה ,בעלי חיים או רכב. וייעוץ כלכלי שיעזור לי להתנהל נכון יותר ולעזור לי לחסוך לרכב. חלומותיי.. CBR1000 מקסים שאם אצליח,אולי גם אצבע אותו בורוד מנומר.
3) ליווי של מישהו שמוכן כרגע בחינם(לצערי)ללוות אותי מנטלית ונפשית בתהליך ההורדה במשקל.

4)זוגיות. כן זה חשוב לי. למצוא אותה . את האחת. כן. בא לי מונוגמיה כזאת. מיוחדת. גמישה בגבולות שלנו. אם בכלל,אבל מישהי שאני רק איתה. והיא רק איתי. . ואם היא באה עם ילדים לתוך זה.. אז ואוו.. איזה מזל!!!
כן אני יודע.ת שלפעמים זה בא כשלא מחפשים.. אתם לא מצפים מציידת לשבת בשקט ולהמתין ,נכון?! מי שרוצה לאכול צריך להסתובב בשטח כאן אתם נכנסים:שידוכים יבואו בברכה, אפליקציות מומלצות , כל דבר...

5)לחזור להכין אוכל ביתי ולמכור ,...לא כהכנסה עיקרית,סתם כי אתם אוהבים לאכול מהידיים שלי ואני נהנה לארח..ולהאכיל אתכם. אני מוכנה לבשל. לדייטים, לאורחים שלכם, לרווקים ששורפים סלט.. רק תגידו. ואני אבשל. אתם תהנו מאוכל חם, אני מכמה ג'ובות כולנו נהנה מאהבת חינם. בינתיים אשאיר אתכם עם השיר האהוב עליי בעולם.. אני בטוח ה שתבינו מהר מאוד למה...

"

גחליליות
אסתר שמיר
מילים ולחן: אסתר שמיר

אני חוזרת אל היער ללקט גחליליות
אורות קטנים השארתי בעוזבי
מלים כבדות מצער, שלא יכלו לעוף
שירים שלא אספתי בלכתי

אני חוזרת לעבר ללקט גחליליות
לבנות מהן סולם של כוכבים
שבילים שלא הלכתי כי לא יכלו להיות
אולי עוד מחכים שם בשבילי

אם תבוא ליבי לשם
תבוא אל העבר בלי לעצור
נאסוף את כל הטוב
נאסוף את כל התם
נאסוף גחליליות ונחזור

ילדה שם מחכה לי, היא מתאהבת בלי לראות
גחליליות דולקות סביבה באור בוהק
בואי שוב אלי, אשמור עלייך מצרות
בואי וביחד נתחזק

אני חוזרת לעבר, לא פוחדת מהזמן
יודעת להבחין בין טוב ורע
נאסוף את כל הטוב,
את כל האור, את כל התם
נביא אותם לכאן בחזרה

אם תבוא ליבי לשם

..

...

snapir - חדשה ומשוטטת פה. אלוהים יודעת איך הגעתי לפוסט הזה. אבל רק רציתי להגיד שקראתי וננגעתי. פריקה שהתפרקה יפה. תודה.
לפני 4 חודשים
babywolf - תודה על המחמאה
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י