אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של עושה אותך מולי

כנסו ותקראו סיפורים מעניינים ומדליקים..
לפני 5 שנים. 20 במאי 2018 בשעה 5:58

יום אחד החלטתי שנמאס לי לעבוד מהביית ורציתי לצאת לעבוד עם אנשים. ראיתי מודעה קטנה שצריכים אנשי שירות לקוחות והגעתי לראיון עם בחורה נחמדה וחייכנית שבו הייתי צריך להרגיע את האיש הקטן שקפץ לו למטה מתוכי ולהזכיר לו שאני בראיון עבודה..

 

מאחר ואני במציאות שלי ושום דבר לא מזיז אותי מהמטרה שלי הלכתי לעבוד במקום אחר כשהיא התקשרה והודיע לי בהתלהבות שהתקבלתי. נראה היה בקולה המתרגש שהיא שמחה לרצות אותי..

 

היא שלחה אותי לסגנית שלה שתלמד אותי את העבודה ולא יכלתי להסתכל עליה מרוב שהיתה מגעילה. המראה של הסגנית שלה רק חידד את הנשיות של הבוסית בהשוואה לסגנית שלה שהיתה גסה במראה ובהתנהגות כאילו היתה דמות קומית שנועדה להאדרת הדמות המרכזית בסיפור. הבהמה הטילה עליי סטיגמה וכך היה בדיווחים שלה למנהת שאני לא מתקדם בחומר, לא מבין, ולא מסוגל להבין.

 

נראה היה שאת הבוסית היה מעניין משהו אחר. היא אהבה את הדומיננטיות והגבריות שלי ואת הלוק של בודיבילדר, ונראה שעסקה בלבטים רבים שבסופם שכנעה את עצמה לקבל אותי לעבודה. בסופו של דבר אין לי ניסיון בתחום ובכל זאת היתה לי יראת כבוד כלפי. גם כשקראה לי למשרד ואמרה שאני לא מתקדם תמיד זה היה במין חיוך עם התנצלות. היה לה חלון זכוכית שמשקיף אל המוקדנים ללא תריס או וילון..

 

בסתר ליבי דמיינתי איך אני פוקד עליה תלכי לשירותים עכשיו! והיא אומרת לי סליחה? ואני מרים את הקול עכשיו! והי מורידה את הראש אומרת לי בסדר והולכת בשקט לשירותים...

ואז אני נכנס אחריה תופס אותה מהקוקו ומושיב אותה כשאני דוחף את הראש לזין שעומד חזק ומת כבר לשלוט בה. מזין לה עמוק את הגרון שתרגיש את הנוכחות שלי בתוכה. מכופף אותה למנה נוספת שבה היא תרגיש את הנוכחות שלי גם מלמטה וכך אני כובש את היעד בשני החזיתות מלמעלה ומלמטה.

 

הרגשתי שלמרות שהיא הבוסית עמוק בתוכה היא רוצה להרגיש אישה נשלטת. להיות כנועה לגבר ואף לחוש לפעמים חסרת אונים. ונתתי לה את זה. נראה שהפרח הזה בתוכך התייבש ממזמן וגם בעלה החנון לא סיפק לה את הצורך הזה והיא שמחה מאוד שבא גבר כמוני וסיפק לה את זה. היא הודתה לי על כך מאוד בכל פעם שפקדתי עליה לחכות לי בשירותים..

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י