סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פוסטמודרניזם בי די אס אמי ו "50 גוונים של אפור"

הפחד מחרמן
תיאוריות פסיכולוגיות, סקסולוגיות, סוציולוגיות, תיאולוגיות ושיווקיות מציעות תשובות רבות לשאלת מיליון הדולר: מה מדליק את היצר המיני. תחשבו על זה: מי שיבין כיצד להבעיר את אש התשוקה המינית – או לכבות אותה – יוכל לנווט את ההתנהגות של קהלו כראות עיניו. מנהיגים דתיים ינסו לדכא את היצר של קהל מאמיניהם; גורואים שונים ישמחו להצית תשוקה בקרב מצייתיהם; אנשי פרסום משתמשים במיניות למכור מוצרים, ופסיכולוגים וסקסולוגים מנסים להבין את הריגוש המיני כדי לעזור לאנשים.
לפני 8 שנים. 7 בנובמבר 2015 בשעה 16:48

אני גבר אלפא מצליח. גר במגדל תל אביבי. סדר היום שלי מהודק. שחיה ספורטיבית בבריכה אצלי למטה. ניגון על גיטרה. עבודה באיזון מופלא כמנכ"ל חברת אינטרנט. ילד משגע. כל זה לא סיפק אותי. מאז שאני התחלתי להתעניין בסקס אני נמשכתי לבדסמ, סקס שהוא בעצם משחק תפקידים שיש בו אדם שולט ואדם נשלט. היו לי את הסיבות שלי לאהוב את המשחק הזה, אהבתי את החבלים, אהבתי את הסיטואציה הלא צפויה ואת ההבדל הגדול בין התפקיד שלי לאדם שאני בחיים האחרים שלי.

בגיל מאוחר יחסית החלטתי לממש את הפנטזיות שלי וללכת על זה.
הייתה חוויה גדולה מאוד, מאוד חזקה. אבל אני לא כאן כדי לספר לכם על כמה טוב בשבילי בדסמ.
עם הזמן נפגשתי עם הרבה אנשים וחוויתי המון סיטואציות כאלה בכולם הייתי בתפקיד מכבד של שליטה טובה לאישה שזקוקה לאנרגיות הגבריות החזקות שלי.מנהיג כריזמטי וגברי מאוד.

 

ידידה שלי מהכלוב חוותה השפלות רבות כנשלטת.

כך היא כתבה לי במייל חושפני (קיבלתי רשותה להביאו כאן בלי לחשוף פרטיה:)

"עם הזמן נפגשתי עם הרבה גברים שולטים וחוויתי המון סיטואציות כאלה בכולם הייתי בתפקיד מנוצלת, לא התפקיד שאני רוצה של לחוות כאב בצורה נעימה אלא מקום של שרמוטה אמיתית שנמצאת בשביל הצורך של הפרטנר, ללא שום אמירה מצדי. חוויתי צלקות נפשיות ופיזיות שם. אבל יותר מזה, אני גם הורגלתי לזה שזה מה שאני צריכה, שזה הסקס שאמור לעשות לי טוב והיחס המבזה שקיבלתי מהאנשים יצא לרוב מהמשחק תפקידים והפך ליחס שחשבתי שמגיע לי. "אני שרמוטה, נולדתי להיות כזה, אני צריכה גבר אמיתי לשרת כדי לחיות ואף אחד לא אוהב אותי" ככה חינכו אותי לחשוב. ואני קניתי את זה כמו מטומטמת.

מאז כבר עשיתי את הסקס הזה מתוך ידיעה שזה הייעוד שלי, לא כי אני נהנית מזה-כי לא נהניתי מזה, לא היה שום קשר בין מה שרציתי לחוות לניצול הנפשי שאני עברתי ושלימדו אותי לרצות."

 

 

מסר ממני לגברים שולטים בכלוב:

נשים מקבלות כל הזמן מגברים את אותה שטיפת מוח מזעזעת . שהן נמצאות שם בשביל הנאה וניצול ומאמינות שזה מה שהן רוצות ושהן באמת שרמוטות. אבל גם ל"שרמוטות" יש זכות ליהנות, ולאהוב, ושיכבדו אותן! זה המוטו שלי!

אני מאחל לכל אישה וגבר שנמצא במערכת יחסים פוגענית שימצאו את הכוח לצאת ולמצוא את הגבר או אישה שיכבדו אותם ולצאת משרשרת הניצול הזאת.

תוצאת תמונה עבור ‫גבר שולט BDSM‬‏

 

 

Ahura Mazda​(שולט) - אמן,
לפני 8 שנים
BODYGUARD​(שולט) - לידידה שלך צריך להיות חוש אחריות.
הבחירות עם מי להיות נתונות לה לבדה.
בהתחשב בעובדה שממילותיה הבנתי וחשתי שלא מדובר בחדלת אישים, עם פגיעה מוחית חלילה, הרי שבכל רגע נתון היא היתה ויכולה לשנות את כללי המשחק.
אין קשר לשרמוטות/צדיקות/נזירות בדסמ.
הבחירות שלה אתמול הן התוצאות שלה היום וגם מחר ותמיד, אבל תמיד, אפשר גם אחרת.
העלמה מוזמנת לשיחה שתוכנה ישמר בדיסקרטיות מלאה, ללא התחייבות ולבושה בכל בגדיה.
אפשר גם אחרת.
אפילו רצוי.

שבוע טוב.
לפני 8 שנים
bird - תומך בך ובה!שיהיה לה את הכח לצאת ממצבים שלא לטעמה..
לפני 8 שנים
BrownCotton​(לא בעסק){לא בעניין} - כל מילה בסלע!! כל הכבוד! יש פה הרבה שהם רחוקים מלהיות שולטים או כל מה שמשתמע מכך...חשוב להיות מפוקסת,ואם זה לא מתאים לקום וללכת!!
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י