סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby's diary

לפני 8 שנים. 7 באוקטובר 2015 בשעה 6:28

אז מה הכוונה?

מצאו את ההבדלים בין קשר בדס"מ נורמטיבי לקשר של יחסי עבודה. מה שדומה הוא שאני מחוייבת לעמוד בפקודות של המפקד/ מעסיק, להיות זמינה ולרצות אותו (אחרת הוא יעיף אותי). וחוץ מזה יש הרבה דברים קטנים שמשותפים. מה שהוא לא נותן זה מגע ואין לי עניין להכיר את כל מי שאני.

יש לי מפקד בן כמעט 40 כבר מעל חודשיים. שנינו נכנסנו לתפקיד ביחד. אם נשווה את הקשרים בין המפקדות שלי בעבר אפשר לשים לב שהייתי ילדה רעה בחלק מהמקרים. לפעמים חצופה, לפעמים חנפנית, לפעמים עקצנית. אבל השליטה שינתה אותי לגמרי. ומהרגע שקיבלתי מפקד שהוא גבר מבוגר שגם יש בו מידה של דאגה וחום התחלתי לשים לב כמה אני צייתנית וממושמעת לכל דבר שהוא מבקש. ותאמינו לי- הוא מבקש דברים שאין לי מושג מאיפה הוא מביא אותם.

להבדיל ממשימות של בדס"מ, המשימות שהוא נותן לי הן כמובן לצרכי עבודה. אני עושה דברים שאני לא מחויבת לעשות אבל זה בגלל שאני סוג של ה"שפחה" שלו וכבר עברנו מספיק בשביל שהוא יוכל לסמוך עלי שאני אחראית ורצינית.

מטבעי אני קצת טיזרית ויש סיכוי שאני מביטה בו בצורה לא ראויה ולא לגיטימית וכמובן זה לא בכוונה, אבל יש לי מעין רצון בלתי נשלט שהוא יחבק אותי ויעטוף אותי. הוא נותן לי יחס מיוחד, אפילו קצת מועדף ואומר לי הרבה פעמים ביום שהוא מרוצה ממני.

לא הייתי רוצה שהוא יסכן את עצמו בשביל ילדה סוטה.

היחסים שלנו הם מאוד פשוטים- אני המסונג'רת השפוטה שלו והוא נותן לי כל דבר שאני רוצה.

שבסופו של דבר... מה זה שונה משפחה שממלאת את כל גחמותיו של המאסטר שלה תוך כדי שהוא ממלאה את צרכיה ואם היא הייתה שפחה טובה וראויה, היא מקבלת את מה שמגיע לה.

גם לי יש גבולות ולהפוך לשפחה של המפקד שלי נראה לי חוצה כל גבול אבל יש במחשבה הזו משהו קצת משעשע... יכול להיות מעניין שהוא יקשור אותי לכיסא שלו ויתעסק איתי כשיהיה לו זמן..

 

tamouz - מדליקה .
מעניין שאף פעם לא כתבתי על יחסי הבדסמ מהצבא משהוא מיוחד.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י