בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 11 חודשים. 22 במאי 2023 בשעה 12:49

רבות דובר וסופר אודות המילה החשובה ביותר בעולם השליטה - מילת הביטחון.

ואני אדם של מילים אז אמרתי שאני חייב לכתוב מילה או שתיים בנושא. אתחיל ואומר שהגישה שלי לנושא קצת שונה. 

 

יש לא מעט שיגידו שלפני כל סשן הצד השולט והצד הנשלט צריכים להסכים יחד על מילת ביטחון שתאמר במצב שהצד הנשלט ירגיש שהוא לא יכול יותר ורוצה להפסיק. 

 

אני מאמין ששולט טוב צריך להרגיש את הנשלטת שלו ,לדעת לקרוא אותה ,את ההתנהגות שלה ולדעת לפעול בהתאם ולא להסתפק במילת הביטחון. 

 

מנקודת המבט שלי, מילת ביטחון נועדה לתת ביטחון בעיקר לצד הנשלט מבלי להסיר אחריות מהצד השולט. השולט צריך לדעת להיות קשוב כל הזמן ולהרגיש מתי נכון להאיט להגביר או לעצור. מילת הביטחון בשום צורה לא אמורה להיות תחליף לכך.

 

מילת ביטחון היא בינארית , או שהיא נאמרת או שלא. אבל המציאות מורכבת מהמון גוונים של אפור (מישהי אפילו כתבה על זה פעם ספר 😉). אני זוכר לא מעט מצבים בתוך סשנים שהיו לי שנשלטות שלי הגיבו בחוסר נעימות או סבלנות לכל מני דברים שעשיתי והם היו רחוקים שנות אור ממילת הבטחון אבל עדיין דרשו התיחסות. למה היא זזה באי נחות? למה היא נדרכת ללא סיבה? למה היא לחוצה? למה היא לא מגיבה? למה היא מסתכלת אחורה ודופקת לי מבט של "למה עשית לי את זה?" 

 

מצד שני בהחלט קיימים המצבים ההפוכים שבתחילת סשן היא מסבירה לי בצורה הכי מלומדת שהיא מצליחה לגייס שהיא כבר הרבה זמן בלי כאב ולא באמת מסוגלת להכיל אותו רק שבפועל שפת הגוף שלה אומרת אחרת לגמרי. היא מצליחה להכיל כל הצלפה. זמן ההתאוששות מתקצר , שומעים את החרמנות מתלוות להנחות הכאב , גופה רפוי ועוד. 

 

יש נשלטות שמבחינתן להשתמש במילת ביטחון זה כישלון מוחלט. הן "תמותנה" לפני השימוש בה. זאת עוד דוגמא לסיטואציה שמילת הביטחון לא אמורה לספק ביטחון לצד השולט וזה לא מסיר ממנו את האחריות להרגיש מה באמת הנשלטת שלו מרגישה , או רוצה או צריכה. 

 

יש גם לא מעט מצבים ששימוש במילת ביטחון יכול לביא לשבירת האמון המאוד רגיש בין הצד השולט לצד הנשלט. זאת עוד סיבה למה חשוב שהצד השולט יהיה רגיש וקשוב לצד הנשלט ולא יצא מנקודת הנחה שבגלל שיש מילת ביטחון אפשר לעשות הכל ואם משהו ישתבש מילת הביטחון תסדר הכל כי היא ממש לא. 

 

לסיכום , מילת ביטחון אמורה לתת ביטחון אך לא להסיר אחריות מאף אחד מהצדדים.  

 

 

שועלית - הכי מנומק שקראתי עד היום.
כתבת יפה
לפני 11 חודשים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה 🙏
לפני 11 חודשים
ציפור אדומה​(אחרת) - מעולה שכתבת את זה :)
לפני 11 חודשים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה 🙏
לפני 11 חודשים
nobody'sperfect​(נשלטת){Niall} - חשוב כל כך, תודה 🌈
לפני 11 חודשים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה 🙏
לפני 11 חודשים
Subitch - צריך לנעוץ את הפוסט הזה 🙏
לפני 11 חודשים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - יו תודה על המחמאה ❤️❤️❤️
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י