בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 11 חודשים. 4 ביוני 2023 בשעה 13:00

 

יצא לי לא מעט לקרוא על מישהי שמבקשת לעצמה את אותו שולט על חלל שהוא שילוב של כוכב פורנו מצוייד עם איש עסקים מצליח, מולטי מיליונר, לבוש בקפידה שנראה כמו אל יווני, שבנה את עצמו בעשר אצבעות וכמובן שהוא מונוגמי, גאון, ספונטני עם חוש הומור , שנון ורגיש שמחפש את האחת לצעוד איתה יד ביד אל עבר השקיעה בריזורט קסום במלדיבים בטיול בהפתעה שעשה לה לסופש.

וכמובן שיש גם את המקבילה הגברית , הלא היא אשת עסקית מצליחה שמנהלת מאות עובדים הסרים למרותה בימים (ומאוננים עליה בלילות), סופר אינטלגנית, כוסית-על ,חלקה, עם רגליים ארוכות שלא נגמרות, חזה טבעי עומד ופיטמות שזקורות תמיד, שפתיים בולטות בהגזמה יחד עם דגדגן בולט לא פחות ,נימפורמנית , קינקית ,אנאלית, זונה במיטה , עם מאגר חברות כוסיות לא פחות ממנה שרק רוצות להצטרף , נשלטת קינקית כנועה מתמסרת במיטה שמשפריצה למרחק שני מטר ללא מגע רק כשאתה מצווה עליה מרחוק, שמחפשת להיות סמרטוט רצפה שלך ולסור לכל גחמה או סטייה חולנית שצצה לך בראש והכי חשוב שתהיה טוטאלית ונאמנה רק לך.

(מודה שנרשמה התעוררת קלה למטה מהפסקה האחרונה אבל נטפל בה אחר כך כי עדיין לא הגעתי פה לנקודה 😉).

מעניין אותי אם פעם יצא לכם לחשוב את המחשבה הכל כך מתבקשת בסיטואציה הזאת. האם אתם יודעים לתת את מה שהייתם רוצים לקבל ?

אני חושב שלא מעט בני אדם (וגם אני בתוכם , למרות שאני בכלל אל יווני 😎) כל כך מרוכזים במה הם מבקשים לעצמם מבלי לחשוב בכלל על מה הם יודעים / רוצים / מוכנים / יכולים לתת בתמורה.

כשחשבתי על זה יותר לעומק הגעתי למסקנה שהרבה יותר חשוב ופרקטי לחשוב על מה אנחנו יכולים לתת ממה שאנחנו רוצים לקבל. מחשבה כנה ואמיתית מהסוג הזה יכולות לגרום לנו לשנות ולהשתנות, לצמוח ,להתפתח ולדייק את עצמינו.

כשאני חשבתי על זה עם עצמי התחלתי למפות את היתרונות והחסרונות שלי. השתדלתי להתמקד בחסרונות (וברוך השם יש לי לא מעט כאלה). קודם כל הבנתי אילו חסרונות הם חסרונות שאפשר וצריך לשנות ואילו הם כאלה שלא ניתן או שאני לא רוצה. המחשבה הזאת גרמה לי להבין כמה דברים על עצמי. בגלל שאני בן אדם מאוד מונחה מטרה , יצאתי עם רשימה של דברים שאני רוצה לשנות בעצמי. היו שם דברים חיצוניים (למשל, ישור שיניים), והיו גם תכונות שאני פחות אוהב בעצמי (רואה מסך שחור כשעף לי הסכך) , היו שם תפוסי התנהגות וחשיבה (אולי אכתוב על זה בעתיד), היו שם טעיות שאני נוהג לעשות בקיצור היו שם לא מעט דברים.

אם לומר בכנות, לא נראה לי שאצליח לשנות את כל הדברים שכתבתי לעצמי. האמת שגם לא חצי. מצד שני יצא לי לשנות כמה דברים משמעותיים וזה עשה לי ממש טוב. אני מאמין שזה מסע. מאמין שמפעם לפעם אני צריך לחזור רשימה ולדייק אותה. אבל אני לגמרי חושב שעכשיו אני קצת יותר טוב ממה שהייתי אבל רחוק מלהיות מושלם (וטוב שכך).

השורה התחתונה שלי היא שאם נתמקד במה אנחנו יכולים לתת , נדייק ונשתפר בסופו של דבר נהפוך ליותר אטרקטיבים ואז גם יש סיכוי לא קטן שנקבל הרבה יותר. אם זה יהיה אותו שולט על מושלם או את הנשלטת האולטימטיבית כנראה שלא כי זה נמצא רק באגדות אבל יש סיכוי שנקבל משהו קצת יותר קרוב לזה.

אם אחרי כשקראתם את הפוסט הזה חשבתם לעצמכם מה אתם יכולים לתת ואיך אתם יכולים להשתפר או אולי אפילו תצאו עם רשימה של דברים לשיפור ,אני את שלי עשיתי.

אשמח לשמוע את דעתם/ן .

 

 

חשופית שתוקה​(נשלטת) -
'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imoerfections


כזה :)


זכויות יוצרים- ג'ון לג'נד,
לפני 11 חודשים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מקסים ❤️
לפני 11 חודשים
גל - מהמם
לפני 11 חודשים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה ❤️
לפני 11 חודשים
lotus in oz​(נשלטת){CharlieI} - פוסט נפלא 🌈
לפני 11 חודשים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה ❤️
לפני 11 חודשים
אאספרסו​(שולט) - שולט,באחריות שלו והגדרת תפקיד , הוא קודם כל נותן לנשלטת כי היא באחריות שלו והוא צריך לדאוג לה והצרכים שלה .
לפני 11 חודשים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - לא כ"כ הבנתי את ההקשר
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י