בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 8 שנים. 5 ביולי 2015 בשעה 14:00

(פוסט המשך לדייט ראשון בגן עדן ...)

בבוקר שלחתי לה את הפרטי המקום, שעת המפגש והוראה לשתות מעל שני ליטר מים שעתיים לפני המפגש ולא לעשות פיפי.

חצי שעה לפני המפגש שלחתי לה הוראות אחרונות לאיך אני מצפה לראות אותה שאני נכנס: 

לבושה בגופייה ללא תחתונים או חזייה והשהשדיים בחוץ... היא צריכה להיות ישובה על הברכיים, העקבים נוגעים בטוסיק, החזה שכוב על הברכיים ,עם הידים אזוקות מאחוריי הגו וכיסוי לעיניים.

כך אני רוצה לראות אותה לראשונה .... לא בבית קפה בלבוש יומיומי עם חיוך מבוייש אלה כשיפחה נשלטת המצפה בכליון עיניים לאדונה. כזה עוד אף פעם לא היה לי ואני מקווה שגם לה...

היא שלחה לי בדיוק בזמן הודעה שהיא הגיעה ומתארגנת. מיד הלב התחיל לדפוק בחוזקה והאדרנלין התחיל להשתולל לי בגוף. 10 דקות לאחר מכן קיבלתי את ההודעה השניה שציינה שהיא מוכנה ומצפה בשבילי.

פתחתי את הדלת ונכנסתי כ-20 דקות אחר כך, בדיוק לפי התיכנון המקורי, ידעתי שההמתנה תורמת לריגוש במיוחד שהיא יושבת בתנוחה המסויימת הזאת ולא יודעת מתי אני אכנס ....

איך שנכנסתי קפצה למרות שלא יכלה לראות את פניי חשתי שהיא מרגישה אותי. צעדתי מספר צעדים והתישבתי על הכיסא מבלי לומר מילה ... שנינו חשנו את המתח באוויר וזה רק הוסיף לגירויי.

מילון מחשבות עברו לי בראש, פתאום לא כ"כ היה בא לי לדבוק בתסריט המקורי. כל שרציתי זה רק להתנפל ולבעול אותה עד אובדן הכרה. אבל לא כך רציתי לעשות את זה וחלק מעניין היא היכולות לדחות סיפוקים ולשלוט בעצמך ,למרות שזה קשה, אז החזקתי את עצמי למרות שכבר בשלב הזה כל הדם בגוף שלי כנראה זרם רק למקום אחד ....

לאחר דקה או שתיים של שקט פתאום שמעתי אותה אומרת:

"אדוני, אני חייבת להשתין. אני ממש לא יכולה להתאפק..."  

עניתי לה "לא!" בצורה הכי ברורה. חייכתי לעצמי ונכנסתי למקלחת להתקלח ולהתארגן.

לאחר שיצאתי מצאתי אותה באותה תנוחה בדיוק. שהתקרבתי ראיתי שהיא מצמידה את הרגליים בכל כוחה מנסה להתאפק. התקרבתי יותר וראיתי שלא יכלה באמת  להתאפק וברח לה קצת על פיפי על הכרית (הכל לפי התוכנית המקורית ... ).

שאלתי: "מה זה?" והיא ענתה מבויישת: "ברח לי אדוני. אני כל כל מצטערת..."

עניתי לה: "מה עושים למי שלא עושה מה שהאדון שלה אומר לה?"  והיא השיבה: "נותנים לה עונש אדוני ?!?!"

עוד לפני שהספיקה לסיים את המשפט נתתי לה סטירה על האיזור התחתון של התחת. היא קפצה מיד ומהלחץ ברח לה שוב זרם של פיפי שלא הפסיק לכמה שניות. מיד סטרתי לה בשנית, סטירה הרבה יותר חזקה, מה שגרם לה להפסיק מיד.

התחת שלה כבר התחיל להאדים והיא אפשר להריח את החרמנות שלה.... התקרבתי והחדרתי לה שתי אצבעות באחת והן נכנסו בקלות בגלל הרטיבות המטורפת של הכוס שלה. ביד השניה סטרתי לה פעם נוספת וראיתי שהיא כבר ממש קרובה,

מיד אמרתי לה: "אני לא מרשה לך לגמור בלי רשות, ברור?"

"כן אדוני" ענתה

שאלתי: "את צריכה להשתין?" והיא ענתה "כן אדוני. אני ממש חייבת"

"עדיין לא רק מתי שאומר לך... " עניתי. "אבל אני לא יכולה ממש בורח לי ואני גם חרמנית רצח אדוני. מה אתה עושה לי אדוני?"

מיד סטרתי לה פעם נוספת אבל בפעם הזאת הסטרה הייתה יותר חזקה מכל האחרות כאשר שתי האצבעות שלי עדיין בתוך הכוס שלה ועם האגודל אני מעסה לה את הדגדגן.

הרגשתי שהיא ממש מתקרבת לקצה לכן הפסקתי. בתגובה היא התחננה: "אדוני אני חייבת לגמור. בבקשה תתן לי להרגיש את הזיין שלך בתוכי ... אני לא יכולה להחזיק את זה ... שבוע שלם שאני מחזיקה"

"עדיין לא עניתי. את תגמרי רק שאני אחליט ברור?"

"כן אדוני" ענתה.

לאחר שראיתי שנרגעה קצת החדרתי לה את האצבע לפי הטבעת באחת. חשתי איך היא מתקווצת ואמרתי לה להרפות אחרת זה יכאב יותר וכך עשתה.

לאחר שהפתח האחורי שלה התרגל לאצבע שלי הכנסתי עוד אחת ועוד אחת ובמקביל החדרתי שתי אצבעות לפתח הקדמי שלה. ואז יחד הכנסתי והוצאתי עד שהיא כמעט גמרה ואז עצרתי. אני כל כך אוהב למצוא את הנקודה הזאת של כמעט אורגזמה, ממש הקצה ואז לעצור ...

וכך עשיתי מספר פעמים ובמקביל התחלתי לגעת בזיין שלי שכמעט התפוצץ. גם אני הייתי קרוב אבל רציתי למשוך.

הרגשתי שהיא ממש על הקצה ולא יכולה להתאפק עוד והאמת שגם אני הייתי באותו מצב בדיוק. אז בלי הזהרה מוקדמת פיסקתי לה את הישבנים וחדרתי אליה בכל הכוח תוך שאני מושך לה בשיער ונותן לה סטירות בתחת. הרגשתי שאני ממש משפד אותה.

התחושה של הכוס שלה מתכווץ סביב הזיין שלי, כמו סוחט אותו ,היקשתה עלי מאוד להחזיק וכנראה שזה היה יותר מדי בשבילה כי בלי הודעה מוקדמת שמעתי אותה צועקת  "אדוני אני גומרת!!!!"

כל גופה התחיל לרעוד וזרמים של נוזל התשוקה שלה התחילו לזרום בלי שליטה על הזיין שלי. האורגזמה שלה ערכה כמעט דקה שלמה של רעידות והשפרצות מבלי שיכלה להפסיק.

הפחתי אותה על הגו שהידיים שלה עדיין אזוקות מאחור ועיניה מכוסות והתחלתי לזיין אותה בכול הכוח. הרגשתי צורך עז לשים את ידי על הצוואר שלה ולחנוק אותה חזק יותר ככל שאני מתקדם. ראיתי את המבט הנזקק בעיניה ואת הפיטמות הזקורות שלה הדורשות יחס, אז ביד השניה צבטי לה את אחת הפיטמות מה שגרם לה להתחיל שוב לרעוד ולהשפריץ שוב ושוב מספר פעמים ....

הזיין שלי התחיל לפעום ,הרגשתי את הצמרמורת מתחילה להתפשט בכל הגוף, את הכאב הענוג שקודם לאורגזמה. כנראה שהיא הרגישה את זה כי שמעתי אותה אומרת "כן אדון שלי ... תשפריץ על הזונה שלך ...". זה כנראה היה יותר מדי בשבילי ובלי שאני יכול לשלוט בזה פרצו להם סילונים של תשוקה גברית שנאגרה בביצים שלי בשבוע האחרון בזרם מדהים שהצליח להגיע עד ראשה. כמה טיפות נחתו על שפתייה והיא מיד ליקקה אותם בלי לחשוב פעמיים ....

לקח לנו לספר דקות להסדיר את קצב נשימתינו. אני חושב שהיו לה מעל לחמש עשרה אורגזמות אבל מי סופר. היא הייתה מותשת  ומרוקנת מעוצמת הסשן.

הורדתי לה את האזיקים וליטפתי בעדינות את פרקיי ידיה. הסרתי את כיסוי העיניים חייכתי ואמרתי לה:

"היי מתוקה...זה אני ... נעים להכיר" ונתתי לה את הנשיקה הכי ונילית שיכולה להיות בעולם ...

ואז היא התפרקה וזרם של דמעות התחיל לרדת מבלי שהיא מצליחה לעצור אתן.

כל שהצליחה לומר זה "תחבק אותי... אל תפסיק לחבק אותי ..."

 

 

 

 

מיקה האחת - תחליט - או שהעיניים שלה היו מכוסות או שראית את המבט הנזקק בעיניה :)
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח עלית עליי :) ... אבל למה לרדת לקטנות (אם אפשר לגדולות חחח ) ...
לפני 8 שנים
chiquita - מרוב להט הצלחת לראות את מבטה דרך כסוי העיניים. ..:)
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח - כנראה
לפני 8 שנים
CuriousOne​(אחרת) - מדהים.. אבל לא שמתי לב לשגיאה..
אני לא רואה את עצמי עושה משהו כזה.. אי פעם..
אבל זה היה לוהט.. מאוד התחברתי לחיבוק אחרי הכל..
יפה מאוד.. תוהה אם זה אמיתי.
לפני 8 שנים
Harle A​(אחרת){poison ivy} - סיפור ממש מגרה
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י