בתור בוגר קורס מיתוג ל"נהגי מוניות שירות מירוחם" אני יכול לומר שכדי לבנות מותג מצליח צריכים להתקיים מספר כללים בסיסיים. זה נכון עבור מוצרים כמו "נייק" , "קוקה-קולה" וסודהסטרים וזה בהחלט נכון גם כאן בכלוב.
לאחר לא מעט פעמים ששאלו אותי בצורה כזאת או אחרת, "איך אתה מצליח ל...?" החלטתי לחשוף את חלק מסודות העומדים מאחורי המתוג "דום ארוס", להלן הרשימה:
1.שם מותג - יש לבחור שם למותג (להלן הכינוי הכלובי). על השם להיות קליט, זכיר, קליל וכזה שמתחבר לנרטיב. ניתן לבנות גם מותג משנה אם יש צורך (למשל ההרמון של דום ארוס או מותג משנה של דום ארוס)
2.לוגו- צריך ליצר לוגו (בכלוב תמונת הפרופיל). כמו בשם גם הלוגו צריך להיות משהו בעל משמעות ולהתחבר לשם או לנרטיב.
3.ערכי מותג - צריך לבנות ערכי מותג ברורים ומבדלים (לצורך הדוגמא שולט באהבה, פוליגמי , מנטלי, ולא באנאלי)
4.נרטיב- צריך לבנות נרטיב (השקפת עולם) ,למשל אני מאמין במערכות יחסים מרובת נשלטות לכן בניתי את ההרמון של דום ארוס ומאמין בשליטה באהבה מכאן בא החיבור לארוס (אל אהבה במיתולוגיה היוונית). בסוף היום כל אחד פה מספר סיפור שמתקשר לנרטיב שלו גם אם הוא לא מעניין או לא מסופר (כן כן , גם פרופיל ריק הוא סיפור). לחלקינו יש אמירה ברורה עם שורה תחתונה פשוטה שלא באה לרצות או להתחנחן לאף אחד ולחלקינו לא. מומלץ בחום לדבוק באמירה ברורה ולהיות עיקבי בה.
5. זכירות מותג - אחרי שבניתם את המותג אתם צריכים לגרום לזה שקודם כל יכירו אותו ושאחר כך יזכרו אותו. אתן פה כמה טריקים,
- כל תגובה או לייק שאתם מגיבים גורמת לאחרים שלא מכירים אותכם להחשף אליכם (או להזכר בכם) ולהכנס לבלוג שלכם ואולי להשאר שם אם הוא מעניין.
- למצוא דרכים מקוריות ומענינות להגיד את שם המותג בתוך הפוסטים שלכם או בפרופיל. למשל, תמונות ששם המותג מופיע בהן כמו אילו של הנשלטות שלי. שימו לב כמה פעמים מופיע הכינוי שלי בפוסט הזה ;-)
- להשתתף בתחרויות בכלוב גם אם אין לכם סיכוי לזכות. עצם ההשתתפות מביאה לחשיפה.
- פרוייקטים משותפים עם אושיות כלוב אחרות (הרבה זמן כבר לא עשיתי ... )
6. ז'ארגון - בניית שפה/סגנון דיבור יחודי לכם אשר יהיה מזוהה איתכם (למשל "גיסיינו")
לפעמים יוצא לי לראות פרופילים שמנסים להגיד את מה שאחרים רוצים לשמוע מהם. לא רק שזאת טעות מיתוגית קשה אלה שזה גם משהו שממש לא מעריכים אותו. אני מאמין שלא משנה אם את/ה שולט/ת,נשלט/ת , מתחלף/ת לכל אחד צריך להיות השקפת עולם ברורה המאפיינת אותו ואותה הוא צריך לשקף בפרופיל ובבלוג שלו. יש כאן לא מעט שעושים את זה בצורה ממש טובה וזה בא לידי ביטוי ברמת האהדה אליהם (לייקים, תגובות ומעקב אחרי הבלוג שלהם פה בכלוב)
לסיום, לכל חברי הזכרים ובמיוחד לאילו אשר חולקים בנטייה עזה לשלוח את תמונות של איבר מינם לנשות הכלוב התמימות, אני ממליץ בחום להשקיע מעט מהאנרגיה הזאת בבנייה נכונה של מותג. מבטיח לכם שהתוצאות תהיינה טובות עשרות מונים.
אילו היו 30 שניות (או קצת יותר) על סודות המיתוג של דום ארוס