סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 4 שנים. 21 באוקטובר 2019 בשעה 3:23

יצא לי כבר להכיר נשלטת או שתיים שהגדירו עצמן כברטיות. להגנתן טענו שכל עניין החינוך והעונשים מגרה אותן ושהן אוהבות לבדוק גבולות.

כשהסברתי להן את כללי ההרמון ומה קורה בפעם הראשונה שהן מסרבות למרותו של בעל הבית הן מיד רצו להחזיר ציוד ולהשתחרר על פרופיל 21.

לאחר ההתבוננות יותר עמוקה לתוך הסיטואציה הבדסמית עליה אנחנו דנים הבנתי מספר תובנות. ללא ספק יש משהו מעורר בסיטואציה של שולט מחנך את הנשלטת שלו דרך משימות אתגרים ו(אם צריך) עונשים . על זה אין ויכוח. כל העניין מאיפה זה מגיע.

כאשר הנשלטת שולטת מלמטה ולמעשה מביימת את הסיטואציה בזה שהיא כאילו עושה דווקה כדי שהשולט יעניש אותה יש משהו שלי באופן אישי מאוד מוריד (אני מבין שיש כאלו שמרגישים אחרת וזה לגמרי בסדר). אני חייב תמיד להרגיש שאני מוביל , שולט ברצף ההתרחשויות ופה פתאום זה מרגיש לי שאני צופה בסרט שאני אמור להיות הבימאי שלו. 

כמו שציינתי , אני לגמרי מבין את הצורך של שני הצדדים בחינוך ולחנך רק שלי חשוב שזה יהיה בצורה מאוד ברורה. בדרך כלל בשלב הטירונות (יש הקוראים לו אילוף, התלמדות, you name it ) אני נותן שורה של משימות שרובן לא פשוטות. באופן טבעי בשלב הזה הביצוע הוא לא תמיד מושלם ופה נכנס אלמנט ההקפדה , החינוך והענישה אשר מיצר את המסגרת הבדסמית של הקשר.

זה בהחלט ממשיך גם בהמשך הקשר בסיטואציות כאילו ואחרות . אבל תמיד זה בא מאותו המקום של שיגרה של משימות ומדי פעם ענישה כדי להזכיר לנשלטת את המסגרת והכללים.

הדבר החשוב פה שזה מגיע באופן טבעי כחלק מההתפתחות של הקשר ולא כמשחק. כמו כן, לפי תפיסת העולם שלי שולט צריך להוביל ולשלוט בהתפתחות הקשר בזמן שהנשלטת צריכה לסמוך עליו וללכת אחריו. אין מקום ליותר משף אחד במטבח. את לא עושה דווקה ואני לא נותן לך מכות בטוסיק על זה.

בסרט הזה אני הבמאי ואת השחקנית. השליטה מלמטה היחידה שתקבלי זאת השליטה שלי על פי הטבעת שלך.

 

אני כאן​(נשלטת) - בוקר טוב, לדעתי ורק לדעתי אין שום קשר בין בדיקת גבולות, ברטיות כפי שכינית לשליטה מלמטה. ארחיק לכת ואומר שאין כזה דבר שליטה מלמטה. שולט שמכיר את הנשלטת שלו מפרק את זה בשניה ורבע. זה פשוט קרב מוחות. שאם לא ינצח אותי בו לא אראה בו שולט שלי.
זה שלנשלטת יש סרט בראש מה יקרה,,,, אז מה? ונגיד ואמרתי לא... אז מה? לא שלטתי כלל בסיטואציה ולא הובלתי אותה. לרוב גיליתי שאני מסוגלת ליותר ממה שחשבתי על עצמי.
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אני חושב שצריך להבדיל בין נשלטת שמתנהלת בצורה טבעית ומתנגדת מדי פעם לעשות דברים שהאדון שלה אומר לה והאדון שלה מעמיד אותה במקום לבין מי שעושה את זה הכוונה , או כסוג של טיזינג וכשיטה. יש גם לא מעט שמגדירות את עצמן ככאלה
לפני 4 שנים
שולגין​(שולט) - מעניין אותי להגיב לך כי פעם ראיתי את הדברים בצורה מאוד דומה והיום יש לי ראיה שונה מאוד. להגיב לך זה לבחון את השינויים שחלו בי.

נתחיל מעונשים. אני מעניש את הסאבית שלי כי היא אוהבת את זה. היא נענשת על דברים שהיא עשתה בניגוד להנחיות, אבל לא באמת מעניינים אותי. היא קיבלה לאחרונה משימה לכתוב כל יום על נושא מסויים. על כל יום איחור היא צברה חמש מלקות.

כשהיא עושה משהו שבאמת מפריע לי אז אני מדבר איתה על זה. זאת כבר לא שבירה של המסגרת הבדסמית, זאת פגיעה באמון ביננו. המילים שלי, האכזבה ממנה, קשים יוצר מכל כאב גופני שתקבל.

בכלל חשוב לי לשמור על שני הרבדים של מערכת היחסים. חשוב חי שהרובד הבדסמי וברובד הבינאישיניהיו נוכחים כל הזמן. גם במהלך הסשן אני מסתכל אליה כשווה לי וגם שאנחנו סתם מקשקשים בטלפון היא צריכה לזכור רכוש של מי היא. זה אף לעם לא או או.

נעבור להובלה. אין לי שום בעיה לתת לה הובלה על הסיטואציה. שתהנה קצת. הרי בשביל זה אנחנו ביחד, בשביל ליהנות. זה לא גורם לי להרגיש פחות שולט. היא יודעת רכוש של מי היא ושהפריווילגיה הזאת יכולה להילקח ממנה בכל רגע בלי שום סיבה.

אני חייב להודות שאף פעם לא התחברתי לכל הדיונים על שליטה מלמטה. בדסמ זאת מסגרת ששני אנשים או יותר יוצרים על מנת ליהנות ביחד. אם אי אפשר להגיע להבנה כזאת, אז אין מה לעשות ביחד. אני חושב שאם שולט לא מצליח לראות דרך רעשי הרקע של הנשלטת שלו ולקחת אותה לאן שהיא צריכה ויכולה להיות, אז אין לה זיבה להישאר. או כמו שאמרו האבנים המתגלגלות: את לא יכולה לקבל תמיד את מה שאת קוצה, אבל אם יש לך קצת מזל את יכולה לקבל את מה שאת צריכה.
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה על השיתוף גיסיינו.

כמו שכתבתי אין פה נכון או לא נכון. כל אחד והבדסם שלו. אני פחות מתחבר לזה שהנשלטות שלי מובילות אבל אני יכול להבין ולגמרי לקבל שיש אחרים שחושבים אחרת.

לגבי העונשים , אני לא מעניש פיזית. הצלפות למזוכיסטית זה פרס לא עונש. מה גם שכעס גורם לי בדיוק ההפך.

לפני 4 שנים
איה74 - יש לי כמה שאלות.
אני יכולה להבין לגבי מה שהגדרת כשליטה מלמטה. אם הגעתם להבנה בינכם על דינמיקה מסויימת, הפרה של הדנמיקה רק בכדי לקבל תגובה מעידה שכנראה אין התאמה. כי אם היא היתה מקבלת מה שהיא צריכה היא לא היתה צריכה לייצר את הסיטואציה.
אבל שניכם כותבים על משימות, עונשים... פה איבדתם אותי לגמרי. כנראה שלנשלטות שלכם יש זמן פנוי. אני מקנאה.
לפני 4 שנים
שולגין​(שולט) - כשיש משהו חשוב לעשות, מוצאים את הזמן בשבילו. זה בדר״כ לא משהו שלוקח יותר מעשר דקות ביום.
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - משימות , אתגרים וגם עונשים הם חלק אינטגרלי מבחינתי בכל קשר של שליטה.

כמו ששולגין אמר, כשבאתי רוצים משהו מוצאים זמן. זה הכל עניין של סדרי עדיפויות עם זאת הכלל הכי בסיסי אצלי ביחס לשליטה הוא שמשפחה , בית עבודה וחיים בכלל תמיד קודמים לשליטה
לפני 4 שנים
איה74 - אני נותנת הרבה משימות במהלך היום. אני גם עוזרת לאנשים ע"י בעיטות בתחת לפעמים (בהסכמה כמובן). לא יכולה לדמיין מצב שבו מביעים האהבה, אכפתיות ושאר ירקות ע"י משימות. אבל זה רק אני. אני יודעת שלהרבה זה כן עובד.
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - כל אחד ומה שמתאים לו. אני רואה במשימות סוג של יחס (ולא אני לא מתכוון למשימות של ללכת בלי תחתונים לעבודה. אני מתכוון לדברים הרבה יותר עמוקים )
לפני 4 שנים
שולגין​(שולט) - יש דבר אחד שאני מסכים איתך לחלוטין. אין מה לעשות עם נשלטת שלא רוצה להתמסר. מעבר לנקודה מסוימת, אם היא לא עושה מה שאני אומר לה אז זה מפסיק להיות כיף.
נשלטת שרוצה להתמסר לרוב תיתקל בקשיים. זה לא תמיד בא בטבעיות ותמיד אפשר יותר. בנוגע למה שטחה כתבה, המשימות וגם הבעיטות בתחת מיועדים לעזור להתמודד עם הקשיים האלה.
במקרה שלי הנשלטת שלי אוהבת לקבל משימות ואני נהנה לקרוא את מה שהיא וכתבת לי. רוב המשימות הן לכתוב כל מיני דברים. אז זה עובד לנו מעולה. אני מבין שזה אולי לא מתאים לכל אחד, אבל האמת שעוד לא נתקלתי הנשלטת שלא אהבה לקבל משימות.
לפני 4 שנים
איה74 - אני, אני לא אוהבת לקבל משימות 😆
גם לא עונשים.
אני יודעת להביע דברים בדרך אחרת.
שמחה שלכם זה עובד.
לפני 4 שנים
שולגין​(שולט) - אנחנו באמת לא מכירים :)
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - באיזו דרך את מביעה את עצמך בתוך הקשר איה?
לפני 4 שנים
GeminiBaby​(נשלטת) - אני כאילו, מצד אחד מסכימה עם הכתוב, מצד שני בראטית.
מניחה שאני כרגע מעדיפה להראות את הבראטיות שבי בצורה אורגנית, כלומר, פחות אנסה להפוך את זה למשהו מתוכנן ואתן לדברים פשוט לקרות(בעיקר כי זה לפעמים פשוט באופי שלי חח)

ואולי, בלי קשר לעיניים הבראטיות(שאגב, לא חושבת שזאת הצורה היחידה של שליטה מלמטה) אני לא יודעת עד כמה אני יכולה להיות רק שחקנית פשוט מעצם העובדה שאני דעתנית ויוזמת ואסרטיבית.
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - נשלטת ממש לא צריכה להיות חסרת עמוד שידרה או נטולת דיעות. יותר מזה כל הנשלטות שלי היו סופר אנטלגנטיות, אסרטיביות , דומיננטיות בחיי היום יום סופר אסרטיביות ועדיין הן היו נשלטות.

זה ממש לא סותר לפי דעתי
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י