ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 4 שנים. 9 בנובמבר 2019 בשעה 5:40

 

נתחיל בזה שאני והאנאלית ניפגש לפני שתגיע ונכין לך את הארוחת ערב שאתה כל כך אוהב, אני אעשה את כל הקניות מראש ונתחיל לבשל יחד. נערוך את השולחן השולחן עם צלחת אחת בלבד. קצת לפני שתגיע נלך להתלבש בתלבושת סקסית ביותר (אם בא לך תוכלי לבחור משהו מהבגדים שלי, יש לי מיליון) ונפרוס על הרצפה יפה את כל הציוד כדי שיהיה מוכן לשימושך.
כשתגיע נחכה לך על ארבע על הרצפה ונזחל אליך לנשק לך את הרגליים. אחרי זה אתה תסתובב סביבנו ותבחן אם התלבשנו והכנו את הכל בדיוק כמו שאתה אוהב. אם תמצא משהו שהוא לא בדיוק כמו בהוראות או שלא תהיה מרוצה, תעניש אותנו כמובן.
נגיש לך את האוכל לשולחן ורק אחרי שתטעם ותאשר לנו, נכין גם לנו צלחות ונשב לאכול על הרצפה ליד הרגליים שלך, ומידי פעם תאכיל אותנו כפרס כשתהיה מרוצה.
אחרי שנפנה את השולחן נוכל לשחק יחד משחק היכרות קטן (בכל זאת סשן ראשון). תקשור אותנו בתנוחה לא נוחה (סתם כדי להיכנס לאווירה ולהתחרמן) וכל אחת מאיתנו תצטרך בתורה לספר על עצמה משהו מפגר. בכל סיבוב, אם תהיה מרוצה מהפתיחות שלנו אז כפרס תספר לנו גם משהו עליך, ואם לא אז תעניש אותנו. העונש שאני מדמיינת בסיטואציה הזאת הוא עונש כייפי (כי זה בכל זאת משחק היכרות כייפי), כמובן הצלפות וכאב.
אחר כך כשנהיה כבר ממש חרמנים נוכל להתחיל בהיכרות מחודשת בשלישיה עם הציוד שלנו. נדגים לאנאלית כל דבר וכל אחת מאיתנו תצטרך להגיד כמה היא אוהבת מ 1-10 כל דבר שיש בו, אחרי שנגיד תחליט אם להשתמש בו ובאיזו עוצמה.
כמובן שבתוך כל זה אנחנו לא נצליח להחזיק מעמד ותהיה חייב לזיין אותנו מידי פעם (באיזה חורים שתבחר).. כמו שאני מכירה את הדום בשלב המשחקים והזיונים הוא עדיין לא יגמור אז נתחיל לפנק אותו יחד במציצות ואוננות משותפת עד שהוא יגמור על שתינו יחד (לפחות פעמיים).
אחרי שהדום גומר הוא חייב להשתין, לכן כבר לפני כן תעמיד אותנו בתנוחה שבה שתינו נצטרך להשתין אחת על השניה. אחרי שנהיה מלאות בשתן של שתינו ובשפיך שלך, תמלא אותנו גם בשתן המושלם שלך. וכך נשב שם שתינו מלוכלכות בשפיך ובשתן מדהימים.
אחרי השלב הזה נעבור למקלחת שלושתינו יחד (אין לי מושג איך נידחס שם שלושה אנשים אבל איכשהו נסתדר). במקלחת תזיין אותנו בתורות, ובכל פעם שתזיין אחת אז השניה תאונן עם הזרם של המקלחת חזק. מידי פעם לא נוכל יותר עם החוזק של הזרם אבל כמו תמיד לא תוותר לנו ותגביר את העוצמה. בפעם הזאת כשתגמור שתינו נחכה על הברכיים עם פה פתוח ולשון בחוץ כדי שנוכל לבלוע הכל (הערה לאנאלית- אחד הדברים שהכי קשים לי בעולם זה לבלוע).
אחרי שנהיה נקיים, מסופקים ומאושרים נוכל לשבת יחד להתחבק ולהתכרבל עם קפה/תה צמחים וחיוכים ענקיים ☺️

 

 

Rrocketqueen -
נשמע מצוין כלבה!
ברוכה הבאה לאנאלית
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה ותודה יקירתי
לפני 4 שנים
kinkit polania - מושלם
לפני 4 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה רבה יקירתי
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י