צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

beyond my knowledge

"אל נא תתאפק. צפצף על החוקים, על המוסכמות ועל אלוהים”
לפני 8 שנים. 15 באוגוסט 2015 בשעה 21:04

כבר  טעמתי את שלי בעבר , וזה לא נורא אבל גם לא הכי טעים. וחשבתי איך אישה יכולה לשתות את זה תכלס. טוב הרבה דברים מוזרים אתן יכולות ועושות ואני מתחלחל רק לעצם המחשבה (שעווה ,לידה ,אנאלי והרשימה ארוכה).

גם את פתוחה ככל שתהיי, לא זרמת עם ליגמור בפה, כשסיפרתי לך על התשוקה שלי. אבל אני מכבד כי לא בא לי שתעשי משהו שידחה אותך. 

...קפיצה בזמן... אני עומד מעלייך .את על ברכייך ליד המיטה, את מוצצת לי בתאווה עצומה, הגרון הכי עמוק שלך ,לומד לקבל את העובי והאורך שלי. נדהם איזו תשוקה יש לך לבלוע אותו, למה כזה עמוק את רוצה? חושב לעצמי.אבל כיף לי, לא אומר מילה , רק גונח כמו חיה פצועה במערה.

המראה הזה מלמעלה, בו אני בועל אותך בחור השלישי, גורם לך לשיתוק חלקי, להשבתה של החלק הנשימתי. ההליכה על הגבול הדק הזה שבין הנאה -לכאב- למחנק- לדמעות, מזניקה את קצב הלב שלנו ל180 פעימות בדקה. 

יש קצב שבו אני מוציא ומכניס שגורם להנות אך לא לגמור, ככה אני שולט באורגזמה שלי. 

ויש מקרים שהריגוש מהמראה, התחושה, התמונה המנטלית כל כך חזקים שאתה לא נלקח בשיקול של האורגזמה. היא יישות בפני עצמה והיא לוחצת על כפתור האל-חזור ועושה את כל המסלול החוצה דרך התעלות שמרטיטות לי מסילות הנאה ממרכז העצבים בזין לכיוון כל חלק בגוף עד האצבעות , מפרקת כל חסימה רגשית תקועה, מאזנת כל אי שיווי משקל שהצטבר לאחרונה, פורצת את הצ'אקרה המינית ,סוגרת לי פינה חזקה במוח, מרוקנת אותי כמו לימון סחוט. הרגע הגדול הזה חותם אותי רגשית ,מתאהב בך  עוד ,רוצה אותך בלי סוף ... 

וזה מתפרץ כמו הר געש עם לבה חמה, (ואני מזנק לעבר מגבת שהיתה ליד) וגומר בפנים.

"מה אתה עושה? למה בתוך המגבת?"

"סליחה?"- אני שואל. " אז לאן בדיוק ?על המיטה?"

"עלי!" . "חיכיתי שתגמור לי על הפנים"

"מה זה? חשבתי שאת לא אוהבת , אמרת שזה מגעיל אותך."

" רציתי שתגמור לי על הפנים, איך לקחת את זה ממני ."

(אני בהלם, אבל איזה כיף )" פעם הבאה ישר לפנים אל תדאגי "

לא ראיתי כזו התבאסות הרבה זמן.

 

שוב קפיצה בזמן... אנחנו בסשן חזק על המיטה. היא שוכבת על הגב ,מנוטרלת. כי אני מעליה .הזין שלי בתוך פיה , שוכב מעליה . התמונה מהצד היא שאני מזיין לה את הפה. שוב תמונה מנטלית חזקה . היא גונחת ומיוחמת ואני עף. אני יודע שזה הולך להתפוצץ לה בפה כמו שרצתה. וזה יוצא , זה בוער ומרחף בגוף. לפני שזה משפריץ החוצה יש תנועה כאמור במסילות הגוף לאורך ולרוחב במהירות של מאיות השניה, זו האורגזמה, היא יוצאת ובום , בום משפריץ לה  על הפנים, העיניים, המצח, היא באופוריה אני ברקיע השביעי.

חושש שפתאום תזוז ,והריח או הטעם ידחו אותה. אבל היא מוציאה לשון קטנה ועדינה  ומלקקת כאילו מדובר בקרם פטיסייר.

והזין שלי שלא מאמין שהוא מקבל פינוק אמיתי כזה, נכנס ויוצא חרישית מהפה אל הלחי מתחכך, מתיז טיפות אהבה אחרונות.

קפיצה לזמן הווה- אחכ אני מורח את המרקם הלבן הזה על מצחך, ועל פנייך. ומודה לך בפנים שככה את אוהבת אותי, בקבלה מלאה ומוחלטת כמו שתמיד רציתי שיאהבו אותי.

אהבתי את התיאור שלך אחכ, "הטעם של הזרע שלך והריח כל כך נעימים , אני אוהבת אותך ,רוצה את כולך בתוכי."

אמרת שהמריחה של השפיך על פנייך הרגישה לך כאילו אני מושך אותך בשמן. כאילו הכתרתי אותך כמלכה בממלכתי, הפכתי אותך לבת זוגי.

 

 

את מקולרת יקירתי

 

 

 

chiquita - אין מילים כמה שזה מקסים !!!
לפני 8 שנים
ממעוף הציפור​(אחר) - תודה רבה
לפני 8 שנים
מיתוסית​(שולטת) - רומנטי וקסום :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י