לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

beyond my knowledge

"אל נא תתאפק. צפצף על החוקים, על המוסכמות ועל אלוהים”
לפני 7 שנים. 11 ביולי 2016 בשעה 20:54

נמאס לי להיות המבוגר האחראי

זה שצריך לחשוב כל הזמן פוליטקלי קורקט.

כי לא נעים לפגוע ....

ולא כדאי שהבן שלך יגדל עם טראומה, כי התחשק לך להוריד לו סטירה פעם אחת בחיים , אחרי שיום שלם בעבודה פינטזת לחזור לפינה השקטה שלך בבית, לבלות עם הילדים  ובדיוק אז הוא נזכר שאבא יש רק אחד ובוא נבדוק כמה הוא רגיש למילים לא במקום .

ומהשכן המפגר שמולי ,עם ocd בגודל של משאית זבל ולכן  המזבלה ליד הדלת שלי גדלה כי כרגע הוא חולש על שריטה עמוקה לאסוף ג'אנק ולגרור במדרגות 600 בקבוקי פלסטיק מחוף הים כי זה שווה 20 שח!

והבוסית שלי ,

שמאמינה שהומוהים זו מחלה שאפשר לרפא כי הגורו המטומטם שלה בסנטולוגיה הסביר לה שזה נובע מפוסט טראומה של הטרדה מינית ויש צורות להחזיר אותם למוטב ללא תרופות.

אה כן ?! הייתי מאשפז את שניכם בכפייה ודוחף לכם כמות מרשימה של פאקסט כדי למנוע בריחת מוחות כמוכם החוצה. חבל פשוט שהגויים יהנו ואנחנו לא.

פאק יו וכל המטומטמים של הסנטולוגיה .כת נרדפת עם גורו שבעצמו עשה סמים והאמין בחייזרים שבראו את העולם.

 

נמאס לי מאנשים עם אגו של בניין שמאויימים מכל הערה של מישהו שרק מבקש מהם לזרום איתם בקו מחשבה אחר.

ככל שאנשים מתבגרים ,במקום להוות דוגמא להשתבחות השנים הם הופכים פאתטיים וילדותיים. "וואו לא מקשיבים לי ,אני פה 30 שנה במקצוע,אני לא מוכן לעבוד ככה".

פאקין A. תגדלו כבר ביצים ! חבורת אפסים. תראו גדלות רוח כשאתם מסכימים לשינוי מרענן במקום לאחוז בדוגמות ישנות ולא רלוונטיות. אתם עצמכם תעלמו עם רעיונותיכם המתיישנים.

 

מתנצל הייתי חייב לפרוק ממני את כל הפסיכים שסביבי


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י