בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג שלי

הפנטזיות בראש הן הצעד הראשון להגשמת הדברים שנראים כדימיון ולא מציאותיים
לפני 4 שנים. 18 בינואר 2020 בשעה 11:10

דפדפתי בפייסבוק ראיתי פוסטים על ליינים בדסמים והופה... אני רואה אותה... מי שגרמה לי לחשוב עליה כמה ימים ברציפות מאז שראיתי אותה.

לקח לי זמן להגיב ואם להגיב אז מה לרשום, זה בכלל שווה את המאמץ? אופטימיות זה שם המשחק שלי לרוב.

שלחתי הודעה והיא ענתה המשכתי לשוחח איתה והיא שוחחה איתי, בלי משחקים, נהדר.

השגתי מה שרציתי, הצבתי מטרה והייתי חדור מטרה(לא, לא למטרת אגו). נפגשנו, הייתי ספונטני באווירה טובה והלך לא רע.

המכשול הראשון שנתקלתי בו היה כשפשוט הייתי חייב לנשק אותה ולהרגיש אותה. ישבנו ביחד, תפסתי לה בסנטר ונישקתי אותה כמו בפעם הראשונה מתרגש וכשהלהט מתגבר הנשיקה הופכת למזמוז ארוך עם יותר מגע בידיים והיא כבר בלי חולצה וחזיה.

המכשול השני היה שהיא עדיין לא הרגישה מוכנה לזה, הורדתי הילוך, אני לא אתעקש על משהו שיכול לדרדר במקום לשמח את האווירה.

אחרי כמה פעמים שבילינו באתי אליה לאכול, מה גבר יכול לבקש יותר מזה שבחורה מציעה לו לאכול משהו. טבעוני צמחוני בשרי לא משנה לי העיקר שיהיה מה לאכול וטעים.

היא פותחת את הדלת והיא עירומה עם תחתונים ואני מרים גבה כי כל הזמן הרמיזות שלה הן שהיא לא בחורה מינית ואני מתלבט אם להתנהג רגיל כי היא מרגישה בנוח או שזה התחלה של סרט פורנו.

אני נכנסתי להתקלח כי הזעתי בדרך כשהבאתי ציוד לארוחה, אם זה התחלה של סרט פורנו אז היא כבר תצטרף לא? חחח סתם אבל אם היא באמת רומזת והיא אקטיבית אז היא יכולה להיות נועזת.

סיימתי להתקלח והחלטתי להרגיש בנוח ולהישאר בלי חולצה אם היא כבר עירומה חוץ מתחתונים אז גם אני אהיה למען שיוויון זכויות מגדרי!

אכלנו היה טעים ואני מוצא את עצמי שוכב על הספה והיא לידי מעשנת באנג ואני מתחיל להרגיש רגע עילאי.

רגע של ערך עצמי גבוה אבל אפשר להסתכל על זה כמשהו מטופש מצידי, אני החלטתי לתת לה להתבשל עירומה ולא לעשות כלום כי זה קל מידי. ותאמת אני ויתרתי יותר מםעם אחת על סקס בשביל להיפגש עם חברים.

היא הודתה שהיא הייתה חרמנית באותו ערב אבל כנראה שלא הראתה יותר מידי רגש. בסוף הקשר שלי איתה אני לא שכבתי איתה כי הרגשתי שכבר עשיתי זאת מבלי לעשות זאת. אני לא מתחרט על אף רגע ומבחינתי הרווחתי ניסיון וערך עצמי גם בלי החתירה לסקס ואת המטרות שלי השגתי בזוגיות הקצרה הזו, למדתי קצת על איכות מאשר סקס רגעי עם בחורה שהייתה הקראש שלי, בחורה יפה עם קעקועים כמו שפינטזתי בעבר ואני מעריך את החוויה הזו יותר מאשר חוויה נחותה בשביל סקס כדי לשמור על כבוד עצמי שהצלחתי לזיין.

שלא תבינו לא נכון אני לא מזלזל בה בשום אופן אני פשוט מעריך את עצמי יותר מהצפוי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י