שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג שלי

הפנטזיות בראש הן הצעד הראשון להגשמת הדברים שנראים כדימיון ולא מציאותיים
לפני 4 שנים. 11 במרץ 2020 בשעה 19:18

לראשונה לא מזמן פתחתי פרופיל באוקי קיופיד ובאותו שבוע הכרתי מישהי ויצאנו.

הדייט עבר בסדר ובאתי בגישה של המון אופטימיות, דייט שני גם עבר סבבה אבל הרגשתי שמשהו חסר, לא הייתי סגור על מה זה יכול להיות.

בסוף הדייט היא רצתה שאשאר איתה ואשן אצלה, הפתיע אותי מאוד, מאוד מוזר לי, לא הייתי שלם עם זה אבל הייתי בגישה אופטימית.

ישנתי איתה והתחככנו הרבה במיטה(לא יודע למה לא פשוט סקס וזהו), היא אמרה במילים עקיפות שהיא רוצה רק להתכרבל ולהיות ביחד. סבבה לגמרי. נרדמתי אצלה אכלנו בוקר וסך הכל היה סבבה.

אחרי כמה ימים שלא היינו ביחד מאז הדייט השני הרגשתי התרחקות ממנה משום מה, לא הצלחתי להבין למה אני לא מתחבר אליה.

יצאנו לפני כמה ימים לחפש מסיכות לאיזו מסיבה או סתם לצאת לפאב מחופשים ביחד. היא סיפרה לי על זה שחברה שלה התחפשה למשהו סאדו מאזו ואחרי שאני מסתכל מתחיל ליפול לי האסימון. אני רואה את חברה שלה מחופשת לשוטרת, פשוט שוטרת מראה רגיל בלי מגפיים שחורות או שוט או משהו שמרמז על בדסמ. אולי אני רגיל למשהו קיצוני יותר אבל זה בכלל לא היה נראה כמו משהו קיצוני וזו כנראה הייתה הבעיה שלי בקשר הזה.

היא יותר מידי ונילית בשבילי, התחלתי לברר עד כמה היא פתוחה בנושאים כאלו והבנתי ממנה שלא ופה הבנתי שאין מה להמשיך את הקשר, מפה לשם לא יהיה עוד דייט ותאמת אפילו מחקתי את האוקי קיופיד.

Adonai Elah Elahin - חבר שלי גם היה ונילי, אבל כי הוא הבין עד כמה זה הכרחי לי, לאט לאט הוא הבין (עוד בתהליכים), ועכשיו הוא פחות. שווה להמשיך לנסות :)
לפני 4 שנים
Elon Mask​(שולט) - זה לא היה רק הוניליות, בסופו של דבר החסכים התעלו על היתרונות המעטים וזה לא התאים. אפילו עצרתי את עצמי מלשכב איתה למרות שיכולתי כי לא רציתי שזה יהיה לשווא.
לפני 4 שנים
TushiB​(אחרת) - ממ.. יש המון "חצי בדסמים" כאלה שלא לגמרי מכירים או רוצים להכיר את העולם ומאטד מעוניינים בו..
אני חושבת שסם יצא לא מוצלח
לפני 4 שנים
TushiB​(אחרת) - סתם*
לפני 4 שנים
Elon Mask​(שולט) - הבעיה שלי באתרי הכרויות כאלו זה שהמיינד אוף סטייט הוא לא קינקי ובדסמי מספיק, או שזה פשוט מוסתר כי הם לא מבטאים זאת מספיק. וזה גורם לי לרדת מהעניין כי אני לא רוצה לפתח משהו אם אני איאלץ להתפשר או לוותר לעצמי בגלל זה.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י