צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתנחתא

"אין לך פריצות גרועה מן החשיבה"
לפני 15 שנים. 12 באוגוסט 2008 בשעה 5:08

חלמתי שיש לי זין!

בתחילת החלום צפיתי לבד באיזה סרט על מין ומגדר, משהו עם לסביות, והמחשבה על זה עלתה בי.
ואז הלכתי לבית של חברות שלי (בחלום אני לסבית?) וגיליתי שיש לי זין. בהתחלה זה מחריד אותי משיקולים מעשיים: האם להסתיר את הזין או את השדיים? אני ממשיכה להתעסק בפרקטיקה כשאחת החברות שלי אומרת לי שהן השאירו לי בגדים ונעלי ספורט איפשהו, כדי שזה יהיה יותר קל, וכשאני מוצאת את השקית יש בה בגדי גברים – פשוטים, אבל של בנים – חולצת פולו אפורה, מכנסי חאקי. כשיש לך זין את גבר, זהו.

הן מתעניינות איך זה, אני מראה להן אותו, זין יפה, די גדול, דמה לזה של אהובי במציאות. הזין שלי מצד אחד הוא ארוך ומצד שני הוא לא עומד, הוא רך כזה, כאילו לא מחובר נכון, רק תפור/תלוי. זה זין שאי אפשר להעמיד, ואי אפשר להשתין ממנו. אני חושבת קצת באכזבה שאם כבר יש לי זין חבל שאני לא יכולה לזיין, אבל למעשה בחלום אני לא בטוחה שכ"כ הייתי רוצה לזיין מישהי, ושוב אני מתעסקת בפרקטיקה – מה הייתי אומרת לה, האם הייתי מזיינת אותה בתור גבר (ומסתירה את השדיים) או בתור בחורה שיש לה משהו יותר מגניב מדילדו?

אני מחזיקה את הזין בין הרגליים כל הזמן, כך שזה נראה כאילו שיש לי רק כוס בעצם. אני יורדת בחדר המדרגות ויש שם מלא בחורים ובעיקר ילדים בגיל 10-12 שמסתכלים עלי והם חושבים שאני בן, אבל אני מרגישה שכולם נועצים מבט באזור המכנסיים שלי לראות את ה"חבילה", ואין כזו, כי אני עשיתי טעות והסתרתי אותה. אני לובשת טריינינג כדי שיהיה לי יותר נוח ומעבירה את הזין בתוך התחתונים קדימה, אני לובשת תחתונים של גברים (כחולים).

אני באוטו עם חברות (חברה אחת שהייתה החברה הכי טובה שלי בחטיבה), אנחנו נוסעות לאנשהו – לכיוון גן הפעמון בירושלים, ונכנסות לחניון. אני כמעט מתנגשת בקיר. יש לי דיסוציאציה ואני לא זוכרת שחניתי כבר, אז אני יוצאת ממקום החניה ומחפשת אחד אחר. החברות שלי מסתכלות עלי, מודאגות. לחניה החדשה שלנו יש שירותים פרטיים ואני שמחה על כך, שאני יכולה להשתין בפרטיות. אני נכנסת לשם עם שקית נעלי-ספורט ביד, מוציאה את הזין מהמכנסיים ומתיישבת על האסלה. אני מגלה שאני מפרישה המון – מהזין וגם מהכוס, הזין מרוח למטה לגמרי בהפרשות-הכוס שלי, כאילו שאוננתי ולא גמרתי ונשארתי רטובה. אני מנגבת ומנגבת וזה לא נגמר, והזין ממשיך וממשיך להפריש וברור לי שזה לא זרע, ואני פתאום נלחצת שיש לי זיהום, ואני לא יודעת מה לעשות. אני מצליחה לנגב את הכוס אבל הזין ממשיך להוציא הפרשה כמו של כוס, ואני יוצאת מהשירותים ואומרת לחברה שלי שכנראה צריך בכל זאת ללכת לרופא.


בלוסום​(לא בעסק) - והנה בדיחה מתאימה מוואלה:

"לפני שאדם וחווה אכלו מעץ הדעת, בהיותם עירומים ומחוסרי מודעות והבנות מסויימות, פנתה חווה לאלוהים והתלוננה למה חסר לה החלק הנוסף שיש לו...
ענה לה אלוהים: "אל דאגה! זה שלך! הוא רק סוחב לך את זה"
לפני 15 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - גדול :)))
לפני 15 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - thanx... i aim to...make people laugh....
לפני 15 שנים
shushu - גדול.

אנחנו כל-כך הולכות לדבר על החלום הזה.

לפני 15 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - את רואה? הכנתי נושא לשיחה.
לפני 15 שנים
המלט - הו ג'ודית, מי יתנני זבוב על הקיר...
לפני 15 שנים
זיקית - אוי, זה התחיל כל כך נחמד! :)
לוויל סלף יש ספר שנקרא (נדמה לי..קראתי מזמן ואני לא זוכרת) מין ורעב. אולי רק "מין". בכל אופן, עוסק בנושאים דומים של הצמחת איברים של המין השני. מאוד מעניין..
בכל אופן, אני - אם היה צומח לי זין, הדבר הראשון שהייתי עושה זה מאוננת :)
לפני 15 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - מחפשת את הספר, מייד.
ו - אני מאוננת גם בלי זין ;)
לפני 15 שנים
flashback{ג"ו} - ורק אני חולמת שרודפים אותי קומוניסטים ואין מה לאכול חוץ מקליפות תפוחי אדמה.

אין צדק בעולם.
לפני 15 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - נשמע שכבר קראת את החדש של אפלפלד.
לפני 15 שנים
קייסי - נו, רואה? להיות גבר זה כמו להתקע עם פיטריה וגינלית
לפני 15 שנים
Queeny​(מתחלפת){being} - נכון, אבל רק אני בחלום יכולה להבין את הדימוי הזה :)))
לפני 15 שנים
being​(מתחלף){Queeny} - {{{ }}}
לפני 15 שנים
המלט - את מהממת, במובן הפשוט והלא עמוס של המילה.
לפני 15 שנים
מתפתח - איזה חלום יפה:)
כמה טוב שיש חלומות!
לפני 15 שנים
היילני - מעולה. רק נסי לארגן חלום נוסף בו הוא עומד ואת מזיינת, סבבה?
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י