ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חמישים גוונים של סגול

לפני 4 שנים. 28 בדצמבר 2019 בשעה 15:38

הוא אוסף אותי ברכב שלו במקום הקבוע. 

אני עולה ומתיישבת לצידו. הוא מנשק אותי ומעביר את היד עלי לוודא שאני ללא תחתון וחזיה כמו שהוא רצה. באוטו פועל חימום נעים ובחוץ יום חורפי קר. ביד אחת הוא נוהג וביד השניה משחק בתוכי. 

אני שואלת לאן אנחנו נוסעים והוא עונה לי שאני אדע מתי שאני אצטרך לדעת. אנחנו יוצאים מהעיר עד שמגיעים לדרך מטיילים שעולה לתוך היער. הוא ממשיך לתוך החורש עד שמגיעים לחניון. חניה קטנה שלידה פח אשפה ומספר שולחנות. בעונה אחרת ובשעה אחרת בטח יושבים פה מטיילים אבל בעת ערביים זאת ובמזג האויר הזה החניון נשאר נטוש למעט שנינו. 

אנחנו יוצאים החוצה עם שאריות אור אחרונות. האויר בחוץ קר והשמיים מאיימים להמטיר  עלינו גשם בכל רגע. אנחנו נעמדים בחניון. הוא מצמיד אותי אליו, מנשק אותי. אני מריחה את ריח הבושם שלו. הוא לאט לאט מוריד ממני את החולצה ומשאיר לרוח הקרה להכאיב לפיטמות החשופות שלי. ידו מורידה אותי אל הקרקע ואני על הברכיים לפניו. מצמיד אותי אל המפשעה שלו. אני פותחת את המכנס שלו, מסיטה את התחתון ושולפת את הזין שלו. מעבירה לשון ארוכה מבסיס הביצים ולאורך הזין הזקור שלו. למרות הקור העז אני ממשיכה ולוקחת אותו בפה שלי.  טיפות קטנות מתחילות לרדת ואני מגבירה את הקצב. אני ממשיכה עד שאני מרגישה איך הוא גומר בתוכי ולוחץ עד שהוא מסיים ומוודא שאף טיפה לא בוזבזה.

הוא מרים אותי ומושך את החצאית שלי למטה. מצמיד אותי עירומה אליו. חום גופו מול הרוח הקפואה עם טיפות הגשם המתגברות. הוא מוליך אותי לאורך החניון ומצמיד אותי לשלט גופי החשוף נוגע בברזל הקר. הוא שולף משהו מתוך הכיס. לפני שאני מבינה אני אזוקה לשלט שנטוע היטב בתוך האדמה. 

בחוץ כבר חושך והוא נכנס לתוך האוטו. מפעיל את המנוע ומפעיל את האורות ישירות עלי. גשם מתחיל לרדת לאט לאט הוא מתחזק. כל טיפה מתחילה להרגיש כמו נעיצת סכין. הכאב בפיטמות מתחיל להיות בלתי נסבל גם האצבעות בידיים וברגליים מתחילות לכאוב. אני מתחילה לבכות ולהתחנן אבל יודעת שזה נבלע ברעש הגשם. הדקות עוברות וכל אחת מרגישה כמו שעה. 

כעבור מספר דקות יש הפוגה בגשם. הוא ניגש אלי ומשחרר אותי. באוטו מחכה לי מגבת ובגדים יבשים. הוא מלטף ומלביש אותי ומגיש לי כוס קפה חמה. מנשק אותי שוב בתוך האוטו החם והנעים. הדרך חזרה עוברת מהר עם שיחה נעימה. 

לפני שאני יורדת מהאוטו הוא מנשק אותי שוב ואומר לי שהייתי נהדרת ופעם הבאה יהיה לי הרבה יותר חם ולוהט...

LoL​(אחר) - מגרה !!!
לפני 4 שנים
-Birdy- - פשוט ונחמד
לפני 4 שנים
מעניש וממתיק​(שולט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
מעניש וממתיק​(שולט) - פוסט מדהים עם כתיבה מדהימה ויכולות כתיבה שבאה ממקום עמוק ואמיתי נהדר
לפני 4 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - לקרוא אותך זה כמו מסע בסרט תענוגות , מסע של אדם שרוצה ויודע לשחק בך ולשחק בגופך העירום ...
כייפ לך דנולדת אישה , וכייפ לי לקרוא אותך ...
לו הייתי שם במקומך כשגמעת כל טיפה !
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י